Μολονότι μικρές και πιο «παραδοσιακές» επιχειρήσεις έχουν σήμερα την ευκαιρία να μετασχηματιστούν σε επιτυχημένες ψηφιακές πλατφόρμες, έρευνα της Accenture αποκαλύπτει ότι μόλις το 10% των νεοφυών επιχειρήσεων που εστιάζουν σε επιχειρηματικά μοντέλα ψηφιακής πλατφόρμας θα είναι ανεξάρτητοι επικερδείς οργανισμοί, μέσα στα επόμενα χρόνια.

O Paul Daugherty, Chief Technology Officer της Accenture δηλώνει: «Κίνα, Ινδία και ΗΠΑ αξιοποιούν τις ψηφιακές πλατφόρμες για να δημιουργήσουν ταχύτατα μεγάλης κλίμακας αγορές. Ωστόσο, πολλές ευρωπαϊκές οικονομίες κινδυνεύουν να μείνουν εκτός του platform economy». Για τη γεφύρωση αυτού του χάσματος, η έρευνα υποδεικνύει πέντε «στρατηγικές επιτυχίας» για κράτη και οργανισμούς: νέες προτάσεις, εξατομίκευση, τιμολόγηση, προστασία και συνεργασίες.

Η έρευνα της Accenture «Five Ways to Win with Digital Platforms» διεξήχθη σε συνεργασία με τη G20 Young Entrepreneurs’ Alliance και αξιολογεί την ικανότητα δεκαέξι G20 κρατών να υποστηρίξουν τη δυναμική των digital platforms. Αναφερόμενος στα ευρήματα, ο Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture στην Ελλάδα, δήλωσε: «Οι ελληνικές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως ηλικίας, κλάδου και μεγέθους, οφείλουν να αξιοποιήσουν τη δεδομένη χρονική συγκυρία προς όφελός τους και να προχωρήσουν άμεσα στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».