Το Gamification αποτελεί, σύμφωνα με την Check Point, το κλειδί για την εκπαίδευση της Gen Z, δηλαδή των νέων εργαζομένων, στην κυβερνασφάλεια.

«Η Generation Z μπορεί να είναι τεχνολογικά ικανή, αλλά η ψηφιακή τους ευχέρεια καλύπτει μια επικίνδυνη αμέλεια προς την κυβερνοασφάλεια. Για να διασφαλίσουμε το μέλλον μας, πρέπει να επανεξετάσουμε την εκπαίδευση με τη χρήση Gamification και την προσομοίωση πραγματικών απειλών που αντιμετωπίζονται μέσα και έξω από τον χώρο εργασίας» επισημαίνει η Κωνσταντίνα Κούκου, Account Manager και Cyber Security Evangelist – Office of the CTO στην Check Point.

«Για να παραμείνουμε σε επαγρύπνηση απέναντι σε απειλές όπως το phishing, είναι σημαντικό όλοι οι εργαζόμενοι, από τους Boomers έως τους Generation Z, να μάθουν να επαληθεύουν τους αποστολείς, να εξετάζουν προσεκτικά τις λίστες παραληπτών, να είναι προσεκτικοί με ασυνήθιστα θέματα ή χρονισμούς, να αποφεύγουν άγνωστα συνημμένα ή συνδέσμους και να προσέχουν μηνύματα που απαιτούν άμεση δράση» κατέληξε η ίδια.