Webinar με θέμα: «Coronavirus: A great test for Corporate Social Responsibility» διοργανώνει το ClickEvents στις 28 Μαΐου στις 17:00, με τους συμμετέχοντες στο πάνελ να σχολιάζουν τα ευρήματα μιας πρόσφατης έρευνας για τη στάση που τηρούν οι Έλληνες καταναλωτές σε κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες, οι οποίες στέκονται στο ύψος των περιστάσεων την περίοδο του κορωνοϊού.
Επίσης, θα αναλυθεί η σημασία του άμεσου μετασχηματισμού των προγραμματισμένων δράσεων ΕΚΕ και της εστίασης των budgets στην τρέχουσα κρίση, τόσο για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων όσο και για τους ίδιους τους πελάτες / καταναλωτές, αλλά και το κοινωνικό σύνολο. Επισημαίνεται ότι το Webinar απευθύνεται σε επιχειρηματίες, CEO’s, στελέχη επιχειρήσεων, συμβούλους, επικοινωνιολόγους, coaches, εργαζόμενους όλων των κλάδων, φοιτητές κ.ά.