Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο της παρουσίας της στην έκθεση HoReCa, ανέδειξε το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και την ολιστική στρατηγική της για τη στήριξη του κλάδου HoReCa. Στο πλαίσιο αυτό, ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της και επενδύει σε δεξιότητες της Ομάδας Πωλήσεων, εισάγει νέα ψηφιακά εργαλεία και προσφέρει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση.

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι «η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει να αναβαθμίζει διαρκώς τις δεξιότητες των ανθρώπων της και να τους εφοδιάζει με εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, όπως το BDAA (Big Data Advanced Analytics) και το AI». Παράλληλα, ενισχύει τη δομή της με νέες θέσεις απασχόλησης στο κανάλι HoReCa, «με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της».

Όπως αναφέρει η εταιρεία, «αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες του κλάδου HoReCa για καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Coca-Cola Τρία Έψιλον σχεδιάζει και υλοποιεί καινοτόμα προγράμματα για τους επαγγελματίες του κλάδου, όπως το δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης σε σύγχρονες τεχνικές του καφέ, των premium spirits και του mixability, HoReCa Empowered. Στόχος της να αναδείξει μία νέα γενιά επαγγελματιών, η οποία με το ταλέντο, τις γνώσεις και δεξιότητές της θα εξελιχθεί και θα σταδιοδρομήσει σε αυτόν το συναρπαστικό κλάδο».

Η ανακοίνωση καταλήγει τονίζοντας την υλοποίηση του προγράμματος Zero Waste HoReCa, που προσφέρει στις επιχειρήσεις του κλάδου δωρεάν εκπαιδεύσεις για τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξή τους.