Ένα Sales Transformation Workshop διοργάνωσε, την εβδομάδα 13-17 Νοεμβρίου, η Costa Navarino για την ομάδα Sales and Marketing των ξενοδοχείων The Westin Resort Costa Navarino, The Romanos a Luxury Collection Resort και W Costa Navarino. Το εν λόγω workshop πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Άννα Μαρία Θωμαΐδη, Luxury Brand Specialist and Senior Partner of Signature Europe.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν σε ομαδικές ασκήσεις και συζητήσεις, μεταφέροντας ο καθένας τη δική του εμπειρία και γνώση, ενώ παράλληλα έλαβαν από την εκπαιδεύτρια πληθώρα γνώσεων, εργαλείων και εμπειριών από το Luxury Brands market.

Επιπρόσθετα, οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα νέα trends των αγορών και ταξιδιωτών παγκοσμίως, αλλά και να μάθουν νέες τεχνικές και εργαλεία, τα οποία θα ενδυναμώσουν την παγκόσμια παρουσία του brand της Costa Navarino και θα προσφέρουν προσωποποιημένες και αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες της.

«Η καθοδήγηση και η έμπνευση που έλαβαν οι συνεργάτες μας θα αναβαθμίσουν αναμφίβολα τόσο τις δεξιότητές τους όσο και τις εμπειρίες που προσφέρουν και θα θέσουν την Costa Navarino ακόμα πιο ψηλά στις αγορές των Luxury Brands. Η Costa Navarino συνεχίζει να θέτει τον πήχη ψηλά στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των συνεργατών της» ανέφερε στο Workforce η Καλλιόπη Καβαλάρη, Learning & Development Director της εταιρείας.