Μέσα σε ένα πραγματικά ζεστό και ομαδικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στις 14 μαΐου, το Breakfast Meeting για την έναρξη των εργασιών της εθνικής εβδομάδας εξυπηρέτησης πελατών, η οποία φέτος θα λάβει χωρά 1-6 Οκτωβρίου 2018.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί θεσμό, υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών), στη διάρκεια της οποίας, οι εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτήν, σχεδιάζουν και υλοποιούν ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα δράσεων και ενεργειών που στοχεύει στη βελτίωση και την κορύφωση της Εξυπηρέτησης του πελάτη.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, από χιλιάδες επιχειρήσεις, δημόσιους οργανισμούς, εκπαιδευτικά ιδρύματα και ΜΚΟ.

Είναι μια μοναδική ευκαιρία να αναδειχθεί ο ζωτικός ρόλος της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών για τη λειτουργία κάθε οργανισμού και να επιβραβευθούν οι προσπάθειες όλων όσων εργάζονται καθημερινά για αυτήν.

Μέσω των δράσεων και των ενεργειών αυτών ενισχύεται η γνώση σε σχέση με το πεδίο της Εξυπηρέτησης, τονώνεται το ηθικό των εργαζομένων σε αυτήν και κυρίως αναδεικνύεται η σημαντικότητα και η σπουδαιότητα της αφοσίωσης που οφείλει να διαθέτει κάθε εταιρεία στην εξυπηρέτηση τόσο των εξωτερικών όσο και των εσωτερικών πελατών.

Με αυτό τον τρόπο χτίζεται η εταιρική κουλτούρα και εκείνο το εργασιακό κλίμα που δημιουργεί ικανοποιημένους εργαζόμενους. Εργαζόμενους που με δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα οδηγούν με τη σειρά τους στους ικανοποιημένους άρα πιστούς και επαναλαμβανόμενους πελάτες. Η εξυπηρέτηση πλέον μετατρέπεται σε μία μοναδική και άριστη εμπειρία.

BREAKFAST MEETING
Στο Breakfast Meeting που πραγματοποιήθηκε στις 14 Μαΐου στο Sofitel Athens Airport, παρόντες ήταν εκπρόσωποι των εταιρειών που συμμετέχουν στη δράση καθώς και στελέχη που ενδιαφέρονται να εντάξουν τους οργανισμούς τους σε αυτήν.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, ο οποίος τόνισε τη σημασία και την ωφελιμότητα της τόσο πρωτότυπης αυτής εβδομάδας, στην ευρύτερη απογείωση της Εξυπηρέτησης Πελατών για τις ελληνικές εταιρείες. Παράλληλα, εξήγησε την πρακτικότητα και τα οφέλη που απορρέουν από τη χρήση του Mobile App του ΕΙΕΠ, προτρέποντας όλους να το αξιοποιήσουν.

Στη συνέχεια, ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Αντιπρόεδρος του ΕΙΕΠ, πραγματοποίησε ένα γρήγορο σεμινάριο «project management», για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να οργανωθούν και να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της Εβδομάδας, με ταχύτητα και επαγγελματισμό, ώστε να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τα τεράστια οφέλη της.

ΤΟ WOW EFFECT ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Συντονιστής του Breakfast Meeting ήταν ο Γιάννης Καλογεράκης, ο οποίος εμψύχωσε και ενδυνάμωσε όλους τους παρευρισκόμενους. Με το σθένος και τη γλαφυρότητα που τον χαρακτηρίζουν, πρόσθεσε τη δική του ανθρωποκεντρική ματιά στην Εξυπηρέτηση Πελατών και εξήγησε πώς μπορεί να δημιουργηθεί το WOW effect στην εξυπηρέτηση.

Παράλληλα, μίλησε για τον τρόπο που η Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών συμβάλλει ενεργά στον τρόπο που ανυψώνουμε την εξυπηρέτηση πελάτη σε εμπειρία πελάτη. Και πώς φροντίζουμε τον εσωτερικό και όχι μόνο τον εξωτερικό πελάτη.

Τόνισε χαρακτηριστικά ότι «δεν πουλάμε, δεν εξυπηρετούμε αλλά Διαχειριζόμαστε εντυπώσεις», εντυπώσεις που εμείς είμαστε υπεύθυνοι να δημιουργήσουμε στον πελάτη και στα στελέχη μας.

Κατά τη διάρκεια του Breakfast Meeting παρουσιάστηκαν δράσεις της περσινής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματικά εντυπωσίασαν για την καινοτομία, την ευρηματικότητα και την πρωτοτυπία των ιδεών. Πολλές εταιρείες μάλιστα, δήλωσαν ότι οι δράσεις αυτές έγιναν καθημερινές πρακτικές, θετικές συνήθειες δηλαδή, που ανύψωσαν το επίπεδο της εξυπηρέτησης.

Χαρακτηριστικά η Stanley Black & Decker κατέθεσε μια ιστορία πελάτη από την εξυπηρέτηση που παρείχαν κατά την περσινή Εθνική Εβδομάδα, που χαράxτηκε στη μνήμη και τις καρδιές όχι μόνο των εργαζομένων τους, αλλά και όσων παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.

Η εταιρεία Praktiker Hellas και η ΦΙΛΗΣ Glass κατέθεσαν εμπειρίες από δράσεις και περιστατικά που επηρέασαν τους εργαζόμενους και ωφέλησαν όχι μόνο την επαγγελματική αλλά και την προσωπική τους ζωή.

Επίσης, τα παραδείγματα από την εκπρόσωπο της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ήταν συγκλονιστικά και τελικά καταγράφηκε πανηγυρικά ότι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών προσφέρει τα μέγιστα και σε κοινωνικό επίπεδο.

ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
Ένας δημιουργικός διαγωνισμός ιδεών, για πρωτότυπες δράσεις ποιοτικής εξυπηρέτησης, πραγματοποιήθηκε ανά ροτόντα παρευρισκομένων. Οι ιδέες είναι διαθέσιμες για όλα τα μέλη του ΕΙΕΠ, ενώ η ομάδα που κέρδισε, παρέλαβε ως έπαθλο DVD με σεμινάρια του συντονιστή του Meeting.

Κλείνοντας, ο Γιάννης Καλογεράκης, και καταθέτοντας την εμπειρία του από την εκπαίδευση εταιρειών που πραγματοποιεί σε διεθνή εταιρικά περιβάλλοντα, δήλωσε την πεποίθησή του ότι η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει επάξιο ανταγωνιστή στην προσφορά κορυφαίας εξυπηρέτησης παγκοσμίως.

Τόνισε ότι είναι βασικό στοιχείο του ελληνικού DNA και ότι εμείς έχουμε στην κουλτούρα μας εξ ορισμού στοιχεία, που οι άλλοι λαοί αγωνίζονται να αποκτήσουν. Πρέπει απλώς να κοιτάξουμε μέσα μας, να αναδείξουμε το θετικό κομμάτι της προσωπικής και εθνικής μας υπόστασης και να ξαναθυμίσουμε στον κόσμο ότι η Ελλάδα μπορεί και ξέρει να αριστεύει.

    Οι εταιρείες που έλαβαν μέρος στην περσινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών συστήνουν σθεναρά τον θεσμό και προτρέπουν όλους τους οργανισμούς να ενταχθούν και να γιορτάσουν με διάθεση και κέφι.