Την 1η θέση κατέκτησε η Data Communication και στις δύο κατηγορίες «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών» που έθεσε υποψηφιότητα: «Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα».

Η διπλή βράβευση αποτελεί επιστέγασμα της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της συνεχούς επένδυσης στην ανάπτυξη πρωτοποριακών μεθόδων και κορυφαίων υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Με αφορμή τις βραβεύσεις ο Παναγιώτης Βασιλειάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Data Communication, δήλωσε: «Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις είναι απόρροια της διαχρονικά πελατοκεντρικής στόχευσης της Data Communication. Έχοντας δημιουργήσει και εφαρμόζοντας την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360ο, που περιλαμβάνει μια σειρά συγκεκριμένων, χρονικά προσδιορισμένων και επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης, διασφαλίζουμε ότι ο πελάτης μας θα είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την 1η ημέρα της συνεργασίας του μαζί μας.

Η ικανοποίηση του πελάτη επιβεβαιώνεται τόσο από τις ετήσιες έρευνες ικανοποίησης πελατών, όσο και από τα υψηλά ποσοστά ανανέωσης των συμβολαίων συντήρησης και υποστήριξης των εφαρμογών μας. Ωστόσο, η επιτυχία αυτή δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τους ανθρώπους μας που στελεχώνουν το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, οι οποίοι με την εμπειρία, την κατάρτιση και τον ενθουσιασμό τους βρίσκονται καθημερινά στο πλευρό των πελατών μας, παρέχοντας άμεση και ουσιαστική υποστήριξη».