Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον του κοινού που παρακολούθησε μέσω διαδικτύου τη σειρά Online Σεμιναρίων (Webinars) Τεχνικής Υποστήριξης που η Data Communication πραγματοποίησε στις 10, 11 και 17 Φεβρουαρίου, δωρεάν, ειδικά για τους χρήστες των εφαρμογών της.

Περισσότερα από 3.000 άτομα συνδέθηκαν μέσω του υπολογιστή τους και παρακολούθησαν τα 5 διαφορετικά σεμινάρια που διοργάνωσε η εταιρεία προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των διαφορετικών προϊόντων της. Επισημαίνεται ότι το περιεχόμενο των σεμιναρίων διαμορφώθηκε βάσει των αιτημάτων που έστειλαν οι ίδιοι οι χρήστες κατά την υποβολή της συμμετοχής τους. Μέσα από τα σεμινάρια τεχνικής υποστήριξης, οι χρήστες των εφαρμογών μαθαίνουν να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα τις δυνατότητες των συγκεκριμένων εργαλείων, ενώ παράλληλα μπορούν να καταθέσουν real time τις ερωτήσεις τους, λαμβάνοντας άμεσα απαντήσεις από τους υπεύθυνους των προϊόντων. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360ο.