Για 2η συνεχή χρονιά συμμετείχε η Data Communication στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με μία σειρά εσωτερικών διαδικτυακών δράσεων ενημέρωσης και αφύπνισης των ανθρώπων της στις αρχές εξυπηρέτησης πελατών, στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της καθημερινής επικοινωνίας τους τόσο με τον εξωτερικό όσο και με τον εσωτερικό τους πελάτη. Ειδικότερα, η εταιρεία εστίασε στην καθημερινή ενημέρωση των εργαζομένων της μέσω ενημερωτικών emails, τονίζοντας τη σημασία του να ακούς τον πελάτη, να κατανοείς τις ανάγκες του και να στέκεσαι πάντα στο πλευρό του.

Έτσι, το τμήμα HR προέτρεψε όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης να στείλουν τα προσωπικά τους success stories εξυπηρέτησης πελατών, ενώ στο τέλος της εβδομάδας βράβευσε την καλύτερη ιστορία και την μοιράστηκε με όλους.