Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο όμιλος Dentsu Aegis Network στήριξε το Greece Race for the Cure, φτάνοντας τον αριθμό ρεκόρ των 148 συμμετοχών. Ειδικότερα, ακόμα και φέτος που οι συνθήκες της διοργάνωσης ήταν διαφορετικές, οι εργαζόμενοι στις εταιρείες του ομίλου Carat, Isobar, iProspect, Vizeum και Dentsu X ανταποκρίθηκαν στο ψηφιακό κάλεσμα της διοργάνωσης και στήριξαν με τον δικό τους τρόπο τον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Έτσι, με το #RFTC2020 να συνοδεύει τις social media αναρτήσεις τους και αφετηρία το σαλόνι, το μπαλκόνι, το πάρκο της γειτονιάς ή την κοντινότερη πλατεία, έστειλαν το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας και συμπαράστασης.