Τη χορηγία του προγράμματος της Creative Equals #CreativeComeback για δεύτερη χρονιά ανακοίνωσε η Diageo, χρηματοδοτώντας το λανσάρισμα σε πολλές αγορές διεθνώς, με στόχο την καταπολέμηση της ελλιπούς εκπροσώπησης των γυναικών σε υψηλόβαθμες θέσεις δημιουργικών ανά τον κόσμο.

Το πρόγραμμα, που θα τρέξει σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη και Μουμπάι το 2020, φιλοδοξεί να βοηθήσει 100 γυναίκες να επιστρέψουν στη δημιουργική βιομηχανία, μετά από career break, ενός έτους ή περισσότερο. Κατά τη διάρκεια των 2 εβδομάδων του training, οι συμμετέχουσες θα ενημερώνονται για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στη βιομηχανία, προτού λάβουν briefs από brands της Diageo, ενώ στη συνέχεια θα τοποθετηθούν για 4 εβδομάδες σε κάποιο agency.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η πρωτοβουλία #CreativeComeback υλοποιείται σε μια στιγμή κατά την οποία η διαφημιστική βιομηχανία αγωνίζεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών στα ανώτερα κλιμάκια θέσεων δημιουργικότητας, αλλά και να βελτιώσει την αναπαράσταση φύλου στις διαφημίσεις.
(Πηγή: DailyFax)