Μεταξύ των εταιρειών του διαφημιστικού κλάδου με τις χειρότερες επιδόσεις, αναφορικά με το χάσμα των αμοιβών μεταξύ των φύλων, την περίοδο 2022-2023, βρέθηκαν οι Omnicom, Publicis και WPP. Ειδικότερα, βάσει της ετήσιας κυβερνητικής έκθεσης, οι διάμεσες μισθολογικές διαφορές μεταξύ των φύλων στα μέλη του δικτύου αυτών των κολοσσών ξεπέρασαν τον μέσο όρο της βιομηχανίας, στο 12,6%.

Το εν λόγω ποσοστό είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το εθνικό μέσο όσο του 9,4% στις εταιρείες με 250 ή περισσότερους εργαζόμενους, οι οποίες οφείλουν να αναφέρονται στην κυβέρνηση. Για παράδειγμα, η PHD International της Omnicom ανέφερε διαφορά 30,8%, ενώ η PHD Media έχει σημαντικά χαμηλότερο διάμεσο χάσμα αμοιβών, στο 3,6%, σε σύγκριση με -1,7% το 2021-2022. Από την πλευρά της, η Publicis Groupe βρέθηκε και στα δύο άκρα του φάσματος, με την Bartle Bogle Hegarty να αναφέρει διαφορά 28,2% και την Digitas 26,7%, ενώ η Spark Foundry δεν ανέφερε καμία διαφορά.

Τέλος, ο όμιλος WPP βρέθηκε επίσης μεταξύ των εργοδοτών με τις μεγαλύτερες διαφορές, στο 27,3%, καταγράφοντας επιδείνωση 3,7 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τη διαφορά 23,6% του προηγούμενου έτους.

(Πηγή: Campaign)