H Stoiximan, αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τους ανθρώπους της ομάδας Customer Support, συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία διοργανώθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 7 έως τις 12 Οκτωβρίου με βασικό σύνθημα «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την Εξυπηρέτηση».

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της, η Stoiximan είχε προγραμματίσει μια σειρά θεματικών εορταστικών εκδηλώσεων τόσο για το ανθρώπινο δυναμικό της όσο και για τα μέλη της πλατφόρμας της. Όπως σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο Στάθης Λοβέρδος, Head of Services της Stoiximan: «Η συμμετοχή μας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια ευκαιρία για εμάς να γιορτάσουμε μαζί με τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών μας».