Ο Στέργιος Βίτσιος, Commercial Manager της Edenred μίλησε αποκλειστικά στο HR Professional για τα 20 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην αγορά και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που αναπτύσσουν με τους συνεργάτες τους, ενώ αποκάλυψε την Ticket Restaurant® Meal Expenses, ένα νέο εργαλείο που συνδυάζει την ευελιξία και τον έλεγχο που κάθε οργανισμός οφείλει να απολαμβάνει.
HR Professional: Πείτε μας λίγα λόγια για την πορεία της Edenred τον τελευταίο χρόνο.
Στέργιος Βίτσιος: Η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Edenred, καθώς σηματοδοτεί τα 20 xρόνια παρουσίας μας στην ελληνική αγορά. 20 χρόνια γεμάτα προσπάθεια, αφοσίωση, ενθουσιασμό και, κυρίως, σεβασμό στον πελάτη!
Από το 1996, που τα Ticket Restaurant® παρουσιάστηκαν στην ελληνική αγορά, στόχος μας παραμένει να εστιάζουμε όλες μας τις προσπάθειες στην ανάπτυξη σύγχρονων και καινοτόμων λύσεων για τους συνεργάτες μας, ώστε να μπορούν με τη σειρά τους να υποστηρίζουν την ανάπτυξή τους, να βελτιώνουν τις διαδικασίες και την αποδοτικότητά τους, και να διευκολύνουν την καθημερινή ζωή των εργαζομένων τους.
Η επιτυχημένη πορεία της εταιρείας μας συνεχίστηκε και φέτος με καινούριες λύσεις, νέους πελάτες που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες μας για τη διαχείριση των εταιρικών τους εξόδων, των παροχών και των επιβραβεύσεών τους, και φυσικά ένα διευρυνόμενο δίκτυο καταστημάτων, για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες επιλογές στους κατόχους των διατακτικών και των καρτών μας.
HR P.: Ποια είναι τα μηνύματα που λάβατε από την αγορά; Υπήρξαν προκλήσεις που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε;
Σ. Β.: Διανύοντας μία περίοδο με ιδιαίτερες προκλήσεις για όλους μας, η ανάγκη για ακόμη αποτελεσματικότερες λύσεις και υπηρεσίες που ενισχύουν τους εργαζόμενους και τους δικαιούχους συνολικότερα, ενώ ταυτόχρονα μειώνουν τα κόστη διαχείρισης και αυξάνουν την απόδοση των οργανισμών, είναι επιτακτική.
Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες αυτές, σε συνδυασμό με την εμπειρία 50 ετών στις εταιρικές υπηρεσίες, σήμερα το πορτφόλιο λύσεων της Edenred καλύπτει μία μεγάλη γκάμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων της διατροφής, της διαχείρισης του στόλου εταιρικών οχημάτων, τα επαγγελματικά ταξίδια, τις επιβραβεύσεις και τα κοινωνικά προγράμματα.
HR P.: Πόσο σημαντικές έχουν αναδειχθεί συνολικά οι υπηρεσίες σας, αναφορικά με τις παροχές εργαζομένων; Ποια είναι η ανταπόκριση των εταιρειών/συνεργατών σας;
Σ. Β.: Από το 1996, που τα Ticket Restaurant® παρουσιάστηκαν στην ελληνική αγορά, χιλιάδες εταιρείες εμπιστεύονται το καθημερινό γεύμα των εργαζομένων τους στην Edenred, καθώς με περισσότερα από 7.500 σημεία σε όλη την Ελλαδα, οι επιλογές είναι απεριόριστες και αποτελούν το ιδανικό όχημα για ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο εν ώρα εργασίας που σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, το έχουμε όλοι μας ανάγκη. Με περισσότερες από 4.000 εταιρείες, ελληνικές και πολυεθνικές, και από όλους τους κλάδους της αγοράς, να συγκαταλέγονται στο πελατολόγιο μας, τα Ticket Restaurant® αποτελούν πλέον και ένα σημαντικό εργαλείο προσέλκυσης νέων ικανών στελεχών, που επιθυμούν να εργαστούν σε εταιρείες με ανθρώπινο πρόσωπο και αίσθηση φροντίδας προς τον άνθρωπο. Με 130.000 δικαιούχους να χρησιμοποιούν καθημερινά τις λύσεις μας, το αίσθημα ευθύνης αυξάνεται συνεχώς και όλη αυτή η ανταπόκριση και η αποδοχή αποτελεί για εμάς μία σημαντική επιβεβαίωση αλλά και εξαιρετική ευθύνη ώστε να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες.
HR P.: Τα τελευταία χρόνια η δυναμική ανάπτυξη της εταιρείας συνοδεύεται από συνεχώς βελτιούμενες υπηρεσίες καθώς και νέες δυνατότητες προς τις εταιρείες που σας εμπιστεύονται. Υπάρχουν καινούργιες ιδέες ή υπηρεσίες στις οποίες εργάζεστε τον τελευταίο καιρό;
Σ. Β.: Στόχος μας είναι όχι απλά το να «απαντάμε» στις ανάγκες των σύγχρονων οργανισμών, αλλά να τις προβλέπουμε, να αναπτύσουμε λύσεις που θα αποφορτίσουν τις εταιρείες από πολύπλοκες διαδικασίες, γραφειοκρατία και κατ’ επέκταση περιττά κόστη.
Έτσι, τηρώντας τη δέσμευσή μας για συνεχή εξέλιξη, αρκετές υπηρεσίες μας έχουν ήδη περάσει στην digital εποχή, όπως η
Ticket Compliments® Gift Card, ένα ευέλικτο εργαλείο επιβράβευσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αγορές σε όλα τα καταστήματα -φυσικά και online- που διαθέτουν POS. Αντίστοιχα και η Ticket Car® Fuel Card, μία κάρτα που ήρθε να εξαλείψει τις χρονοβόρες και δύσκολα ελεγχόμενες διαδικασίες που αφορούν στα εταιρικά έξοδα κίνησης. Ειδικά προφίλ αυτόματων φορτίσεων, 24/7 online παρακολούθηση των συναλλαγών και reporting είναι λίγα μόνο από τα προνόμια της κάρτας που απολαμβάνουν ήδη αρκετές εταιρείες της ελληνικής αγοράς.
Η νέα μας υπηρεσία, την οποία με χαρά παρουσιάζουμε στο HR Professional, είναι η κάρτα διαχείρισης εκτός έδρας εξόδων, η Ticket Restaurant® Meal Expenses. Πρόκειται για ένα σύγχρονο εργαλείο, που συνδυάζει την ευελιξία και τον έλεγχο που κάθε οργανισμός οφείλει να απολαμβάνει.
HR P.: Ποια ανάγκη εντοπίσατε ώστε να δημιουργήσετε τη νέα αυτή λύση και σε ποιους απευθύνεται;
Σ. Β.: Ολόκληρη η εταιρική φιλοσοφία της Edenred περιλαμβάνεται και στις λύσεις που παρέχουμε. Κοινό τους χαρακτηριστικό η ευκολία και η ευελιξία στη χρήση, οι πολλαπλές επιλογές, και φυσικά η δυνατότητα διαμόρφωσης βάσει των αναγκών του κάθε οργανισμού. Οι λύσεις «one size fits all» έχουν παρέλθει, και δική μας προτεραιότητα είναι να αναπτύσουμε υπηρεσίες που θα μπορέσουν να καλύψουν εξατομικευμένες και ιδιαίτερα απαιτητικές ανάγκες.
Η κάρτα Ticket Restaurant® Meal Expenses αποτελεί ουσιαστικά την εξέλιξη των διατακτικών Ticket Restaurant® Meal Expenses, και είμαστε βέβαιοι ότι θα γίνει ο πιο «έξυπνος» συνεργάτης των εταιρειών αλλά και των κατόχων, πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το ταξίδι.
Οι δυσκολίες στην αντιμετώπιση των εταιρικών εξόδων σήμερα, όπως βαριές & manual διαδικασίες, η έλειψη ελέγχου και οι χρονοβόρες διαδικασίες παρακολούθησης και σύνταξης εξοδολογίων επιβάλουν την ύπαρξη ενός εργαλείου διαχείρισης. Με την κάρτα Ticket Restaurant® Meal Expenses, η διαχείριση των εκτός έδρας εξόδων, πέραν των όσων ήδη αναφέραμε, περνάει σε μία νέα εποχή αφού συνδυάζει: 1. Δυνατότητα διαμόρφωσης ειδικών προφίλ φόρτισης και χρήσης, βάσει των αναγκών συγκεκριμένων τμημάτων και ατόμων, 2. Απαλλαγή από την ανάγκη για διαθεσιμότητα και διαχείριση μετρητών, ή χρήση προσωπικών /εταιρικών καρτών με υψηλά όρια 3. Ασφάλεια και ταχύτητα στις συναλλαγές, καθώς υποστηρίζει τεχνολογία Chip&PIN αλλά και Contactless συναλλαγών, 4. Δυνατότητα επαναφόρτισης και reporting σε πραγματικό χρόνο.
Όλα τα παραπάνω αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι διαθέσιμα και μέσω της online πλατφόρμας και μέσω της mobile εφαρμογής, τόσο για την εταιρεία-διαχειριστή όσο και για το χρήστη-κάτοχο της κάρτας που βρίσκεται συνεχώς εν κινήσει.
HR P.: Ποια τα άμεσα οφέλη της για τις εταιρείες αλλά και τους ίδιους τους εργαζομένους από τη χρήση της κάρτας Ticket Restaurant® Meal Expenses;
Σ. Β.: Επιγραμματικά, τα βασικά οφέλη είναι η εξοικονόμηση χρόνου, η ασφάλεια στις συναλλαγές, η άμεση πρόσβαση στο ιστορικό, ο απόλυτος έλεγχος των εξόδων και η δυνατότητα διαμόρφωσης βάσει της εκάστοτε εταρικής πολιτικής για τα εταιρικά ταξίδια, αφού ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα να ορίσει τις κατηγορίες δαπανών και τα πιστωτικά όρια που κάθε χρήστης ή ομάδα χρηστών έχουν στη διάθεσή τους ή συγκεκριμένα όρια ανά ημέρα, μήνα, κ.ά.
Σκεφτείτε μόνο την εξοικονόμηση χρόνου που επιφέρει στο λογιστήριο μίας εταιρείας που αντί να εξασφαλίζει διαθεσιμότητα μετρητών, να τα προκαταβάλει σε όσους πρόκειται να ταξιδέψουν και να ενημερώνει τα σχετικά αρχεία πριν αλλά και μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού, μπορεί αντ’ αυτού online και άμεσα να μεταφέρει το απαιτούμενο ποσό από το master account της εταιρείας στην εταιρική Meal Expenses κάρτα του συγκεκριμένου υπαλλήλου. Τέλος, σε ό,τι αφορά τον εργαζόμενο που ταξιδεύει συνεχώς, και εδώ τα οφέλη είναι άμεσα, σημαντικά και απόλυτα μετρήσιμα.
Η κάρτα Ticket Restaurant® Meal Expenses προσφέρει απεριόριστες επιλογές χρήσης, πάντα βάσει των κριτηρίων που έχει θέσει η εταιρεία, ενώ ταυτόχρονα βάζει τέλος στην ανάγκη για μετρητά και πρόβλεψη του ποσού που θα δαπανηθεί πριν το ταξίδι, ή ακόμη και στη χρηματοδότηση από τον ίδιο τον υπάλληλο μέχρι την υποβολή και την αποπληρωμή του εξοδολογίου. Επίσης, προσφέρει μία σύγχρονη και mobile εμπειρία χρήσης. Το Mobile App παρέχει τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στο υπόλοιπό του, αλλά και στο ιστορικό των συναλλαγών του, να δηλώνει άμεσα απώλεια της κάρτας, ακόμη και να στέλνει αίτημα για φόρτιση σε πραγματικό χρόνο σε περίπτωση ανάγκης.
HR P.: Η Edenred διαθέτει έντονη κοινωνική δράση τα τελευταία χρόνια. Ποιες σχετικές πρωτοβουλίες έχετε αναλάβει και τι προγραμματίζετε για το μέλλον;
Σ. Β.: Η κοινωνική δράση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής μας φιλοσοφίας! Το πρόγραμμα Ideal ξεκίνησε στην Edenred το 2012 ως το επίσημο πρόγραμμα αειφόρου ανάπτυξης του Ομίλου. Ο βασικός ρόλος του Ideal είναι να λειτουργήσει ως κινητήριος δύναμη μεταξύ όλων των ανθρώπων στην Edenred μέσω της ενημέρωσης, της ευαισθητοποίησης καθώς και της ανάληψης δράσεων.
Σε πλήρη εναρμόνιση με την εταιρική στρατηγική της Edenred και με την Κοινωνία στο επίκεντρο, το πρόγραμμα Ideal στοχεύει σε τρεις ιδιαίτερα ευαίσθητους κοινωνικούς τομείς:
- Υγιεινή διατροφή: Η προώθηση της υγιεινής διατροφής σε προσιτές τιμές (μέσω του προγράμματος IdealMeal)
- Περιβάλλον: Η μείωση του ενεργειακού μας αποτυπώματος (μέσω του προγράμματος IdealGreen)
- Αλληλεγγύη: Η ανάπτυξη δεσμών αλληλεγγύης με τις τοπικές κοινότητες (μέσω του προγράμματος IdealCare).
Σε επίπεδο Ομίλου αναπτύσσουμε συνεχώς προγράμματα μέσω των οποίων στοχεύουμε σε θέματα υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, αλλά ταυτόχρονα συμμετέχουμε σε προγράμματα τα οποία βοηθούν εκείνες τις κοινωνικές ομάδες οι οποίες αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα διαβίωσης.