Εν μέσω της πρωτόγνωρης πραγματικότητας που βιώνει ο πλανήτης τον τελευταίο χρόνο, η Edenred δεν σταματά να εξελίσσεται και να δημιουργεί λύσεις για τον επιχειρηματικό κόσμο. Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και ψηφιακά wallets είναι μερικά μόνο από τα επιτεύγματά της τη χρονιά που πέρασε. «Επιτεύγματα για τα οποία μόνο περήφανοι μπορούν να είναι οι εργαζόμενοι της Edenred», όπως αναφέρει ο Θάνος Αμπάζης, IT Director, «ιδιαίτερα όταν αναλογιστεί κανείς τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκαν».
HR Professional: Στην Edenred, έχετε αποδείξει ότι είστε σε θέση να γνωρίζετε τις ανάγκες των πελατών σας. Πώς το πετυχαίνετε αυτό; Με ποιες προκλήσεις και ευκαιρίες «υποδέχεστε» τη νέα χρονιά;
Θάνος Αμπάζης: Η περίοδος που διανύσαμε, και εξακολουθούμε να διανύουμε, ήταν πρωτόγνωρη και αρκετά απαιτητική για όλους, σε κάθε τομέα. Παρόλα αυτά, με ξεκάθαρη στρατηγική, ευελιξία και έχοντας τον άνθρωπο σαν προτεραιότητα, καταφέραμε να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις νέες ανάγκες της αγοράς, προσφέροντας τις υπηρεσίες μας στις εταιρείες-πελάτες μας, τους εργαζομένους τους και τους συνεργάτες μας, ακόμα και κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες.
Το πιο σημαντικό, καταφέραμε όχι μόνο να ανταποκριθούμε στις δύσκολες αυτές συνθήκες αλλά και να εμπλουτίσουμε την προϊοντική μας γκάμα, φέρνοντας στην ελληνική αγορά νέες λύσεις και προτάσεις. Φυσικά, τίποτα από αυτά δεν θα μπορούσε να συμβεί αν δεν υπήρχε άψογη συνεργασία μεταξύ των ομάδων, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο Ομίλου. Από την πλευρά μας, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε αδιάλειπτα, να είμαστε δίπλα στους πελάτες και συνεργάτες μας, με βασικό στόχο να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και διευρυμένες δυνατότητες στους κατόχους των λύσεών μας.
HR P.: Η συνολική εμπειρία των χρηστών των λύσεών σας αποτελεί σημαντική παράμετρο για εσάς. Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και με την τεχνολογία να παίζει κυρίαρχο ρόλο, πώς το εξασφαλίζετε αυτό;
Θ.Α.: Στόχος της τεχνολογίας είναι να μας φέρνει κοντά, και να προσφέρει απλότητα, ευελιξία αλλά και ασφάλεια στις καθημερινές μας συναλλαγές. Δική μας προτεραιότητα είναι να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία, ασφαλώς, και να παρέχουμε στους κατόχους των υπηρεσιών μας ακόμη περισσότερα, ανταποκρινόμενοι στις αυξανόμενες ανάγκες τους.
Η εφαρμογή MyEdenred®, η #1 εφαρμογή του κλάδου, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός σύγχρονου, self-service εργαλείου και είναι στη διάθεση των κατόχων των λύσεών μας 24/7. Μέσα από το MyEdenred® app και την αντίστοιχη web πλατφόρμα, όλοι οι κάτοχοι των λύσεων της Edenred απολαμβάνουν μία σειρά από πλεονεκτήματα, όπως έλεγχο υπολοίπου των καρτών τους, πρόσβαση στο ιστορικό των συναλλαγών τους, άμεσες ενημερώσεις για όλες τις συναλλαγές τους, υπενθύμιση και αλλαγή PIN, φραγή κάρτας σε περίπτωση απώλειας, απευθείας προσθήκη των καρτών στην υπηρεσία Edenred Pay & Apple Pay μέσω In-App provisioning, κ.ά.
Ακόμα, οι κάτοχοι των λύσεων της Edenred μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τα πλησιέστερα συνεργαζόμενα καταστήματα και να μάθουν άμεσα περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτά, όπως οι υπηρεσίες που παρέχουν (delivery, mobile POS κ.ά.), αλλά και να πραγματοποιήσουν απευθείας κλήση στο κατάστημα της επιλογής τους και να βρουν τις οδηγίες πλοήγησης μέσω Google maps. Επιπλέον, μπορούν να ενημερωθούν real-time για τις τρέχουσες προσφορές και διαγωνισμούς, αποκλειστικά για κατόχους των υπηρεσιών μας, μέσω της ενότητας «Deals».
Η 360ο εμπειρία χρήσης που προσφέρουμε στους κατόχους των λύσεών μας δεν σταματά όμως στο MyEdenred®. Πληρωμές μέσω κινητού και ψηφιακών wallets κάνουν τις συναλλαγές ακόμα πιο γρήγορες και, το πιο σημαντικό, πιο ασφαλείς! Η αποδοχή αλλά και τα ratings των χρηστών αποδεικνύουν ότι τόσο το MyEdenred® όσο και τα ψηφιακά wallets αποτελούν πραγματικά «εργαλεία» που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους, επιβεβαιώνοντας εμπράκτως ότι η στρατηγική αυτή απόφαση ήταν ανέκαθεν προς τη σωστή κατεύθυνση.
Φυσικά, πίσω από κάθε νέα τεχνολογία βρίσκεται πάντα ο άνθρωπος και στην Edenred δεν το ξεχνάμε αυτό. Παρότι η ψηφιακή εποχή είναι γεγονός και ο ψηφιακός μετασχηματισμός μονόδρομος, είμαστε πάντα εκεί για όσους μας χρειάζονται, για να προσφέρουμε άμεσα και ανθρώπινα, λύσεις σε ζητήματα που μπορεί να προκύψουν. Με μία πολυμελή ομάδα στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, παρέχουμε 24/7 υποστήριξη τόσο στους πελάτες μας και τους ανθρώπους τους, όσο και στο συνεργαζόμενο δίκτυο των καταστημάτων με χιλιάδες σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο.
HR P.: Μετά το Apple Pay, έρχεται το Edenred Pay. Πώς λειτουργεί αυτή η νέα υπηρεσία και ποια τα χαρακτηριστικά της; Σε ποια ανάγκη έρχεται να απαντήσει;
Θ.Α. Οι αλλαγές που βιώσαμε το 2020 με αφορμή την πανδημία τροποποίησαν την καθημερινότητά μας και ταυτόχρονα μας έφεραν ακόμα πιο κοντά στην τεχνολογία. Οι digital λύσεις είναι πλέον σύμμαχος, τα smartphones μετατράπηκαν σε «εργαλεία» και οι mobile πληρωμές έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της νέας πραγματικότητας.
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία είναι οι δύο βασικοί παράμετροι στον νέο τρόπο ζωής και φυσικά στην Edenred, αδιαπραγμάτευτος στόχος μας είναι να σχεδιάζουμε και να προσφέρουμε καινοτόμες, πρακτικές και εύχρηστες λύσεις για όλους. Την περίοδο αυτή που -περισσότερο από ποτέ η ανάγκη για πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία είναι επιτακτική– παρουσιάσαμε, σε συνέχεια του Apple Pay, το νέο ψηφιακό wallet μας: Edenred Pay, για κατόχους καρτών Ticket Restaurant® με Android συσκευή, καλύπτοντας έτσι το 100% των κατόχων καρτών Ticket Restaurant®, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα της κινητής τους συσκευής.
Η υπηρεσία Edenred Pay έρχεται να μεταμορφώσει τις Android συσκευές σε μέσα ανέπαφων συναλλαγών, απλά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyEdenred®. Τo μόνο που χρειάζεται για την ενεργοποίησή της είναι το άνοιγμα της εφαρμογής και η προσθήκη της ενεργής κάρτας Ticket Restaurant® στο ψηφιακό πορτοφόλι της Edenred. Τόσο απλά, με δύο μόνο clicks, οι κάτοχοι Android συσκευών θα είναι έτοιμοι να ζήσουν τη νέα εμπειρία mobile πληρωμών. Στη συνέχεια, για τη χρήση της υπηρεσίας, αρκεί το ξεκλείδωμα του κινητού και η προσέγγισή του στο POS. Μόλις ολοκληρωθεί η ανέπαφη συναλλαγή, εμφανίζεται αυτόματα στην εφαρμογή MyEdenred®.
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη για τους κατόχους καρτών Ticket Restaurant®, μέσω της εφαρμογής MyEdenred® και είναι συμβατή με συσκευές Android (έκδοσης 5.0 και νεότερης) που διαθέτουν λειτουργικότητα NFC. Επειδή, η ασφάλεια των συναλλαγών μας είναι μία παράμετρος αδιαπραγμάτευτη στο ψηφιακό περιβάλλον, θα ήθελα να τονίσω ότι οι πληρωμές μέσω Edenred Pay είναι απόλυτα ασφαλείς, καθώς οι πληροφορίες της κάρτας δεν αποθηκεύονται στη συσκευή και δεν μεταφέρονται ποτέ στο κατάστημα. Παράλληλα, διατηρούνται ασφαλείς και εμπιστευτικές μέσω ενός μοναδικού διακριτικού δεδομένων (token) που χρησιμοποιείται για κάθε συναλλαγή ξεχωριστά.
HR P.: Πόσο απαιτητικό και δύσκολο μπορεί να είναι για μια ομάδα να δημιουργήσει νέες λύσεις και να εμπλουτίσει την προϊοντική της γκάμα, κάτω από αυτές τις συνθήκες;
Θ.Α.: Τους τελευταίους μήνες αποδείχθηκε ότι οι ισχυρές και «καλοκουρδισμένες» ομάδες μπορούν να είναι αποδοτικές, ακόμα και κάτω από αυτές τις συνθήκες. Σαφώς, αναγκαστήκαμε, όπως όλοι, να προσαρμόσουμε την επικοινωνία και τις διαδικασίες μας στα νέα δεδομένα, αρκετές φορές εις βάρος του work-life balance. Παρόλα αυτά, η εξέλιξη και η δημιουργία είναι στο DNA μας και η δέσμευση προς τους πελάτες και τους συνεργάτες μας είναι αυτή που μας κρατάει σε εγρήγορση. Έτσι, για άλλη μία φορά, καταφέραμε να δώσουμε νέες λύσεις που όχι μόνο διευκόλυναν τη ζωή των πελατών που μας εμπιστεύονται για δεκαετίες, αλλά στήριξαν και τους κλάδους που έχουν πληγεί σημαντικά.
Ενδεικτικά, θα αναφέρω τη λύση MyBenefits®. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας στον τομέα των παροχών, από την αρχή κιόλας της πανδημίας, σχεδιάσαμε μία νέα λύση παροχών, δίνοντας τη δυνατότητα στις εταιρείες, να αξιοποιήσουν την παροχή του εταιρικού Holiday Voucher και με τους εργαζομένους τους, να στηρίξουν τον κλάδο του τουρισμού που βιώνει μία πρωτόγνωρη κρίση.
Επιπλέον, καλέσαμε όλους τους κατόχους καρτών Ticket Restaurant®, να κάνουν «ένα δώρο για το καλό» και να στηρίξουν τα καταστήματα εστίασης και τα καφέ που επίσης έχουν πληγεί σημαντικά. Επιλέγοντας να απολαύσουν, μέσω της κάρτας Ticket Restaurant®, αγαπημένες γεύσεις, από καφέ και εστιατόρια του συνεργαζόμενου δικτύου, όλοι οι κάτοχοι καρτών Ticket Restaurant® έλαβαν €3 επιστροφή για κάθε συναλλαγή άνω των €10, απευθείας στην κάρτα τους.
Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι το γεγονός ότι η παραπάνω πρωτοβουλία «αγκαλιάστηκε» από πλήθος κατόχων των λύσεών μας, με τον όγκο των συναλλαγών αξίας >€10 στα συνεργαζόμενα καταστήματα Ho.Re.Ca να σημειώνει αύξηση 200% συγκριτικά με το προηγούμενο lockdown (Απρίλιος 2020). Παράλληλα, ενισχύθηκε κατά 42% ο όγκος αυτών των συναλλαγών τον Δεκέμβριο 2020 σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο 2019.
HR P.: Από όλα αυτά, καταλαβαίνω ότι η καινοτομία είναι βασικός πυλώνας για κάθε ενέργεια της Edenred. Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε από εσάς;
Θ.Α.: Η ομάδα της Edenred διαθέτει την εμπειρία, την τεχνογνωσία και την δυναμική ώστε να συνεχίσει με επιτυχία να προσφέρει καινοτόμες λύσεις στην ελληνική αγορά. Όραμά μας είναι να παραμείνουμε ο καθημερινός συνεργάτης για τις εταιρείες και τους ανθρώπους τους αλλά και να συντελέσουμε με τον τρόπο μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, το μόνο που μπορώ να σας εγγυηθώ με σιγουριά είναι ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι στις αλλαγές, να προβλέπουμε ανάγκες που θα προκύψουν σε αυτή τη δυναμική αγορά και να παρέχουμε πρώτοι λύσεις γι’ αυτές. Λύσεις που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων και την ικανοποίηση των τελικών μας χρηστών, κάνοντας τον κόσμο της εργασίας καλύτερο για όλους.