Η ΕΥ Ελλάδος γιορτάζει τον Ευρωπαϊκό Μήνα Διαφορετικότητας 2023 και σε σχετικό της ενημερωτικό σημείωμα καταγράφει τις τελευταίες πρωτοβουλίες της προς αυτή την κατεύθυνση. Τον Μάιο του 2022 υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ τον Οκτώβριο του 2022 και τον Μάρτιο του 2023, οργάνωσε συνολικά τρία virtual breakfasts για γυναίκες. Παράλληλα 168 εργαζόμενοι της ΕΥ συμμετείχαν, τον Οκτώβριο του 2022, στο Race for the Cure, τρέχοντας εθελοντικά στον ετήσιο αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η EY παγκοσμίως, ακολουθεί τη μεθοδολογία D&I Culture Change Continuum, «που θέτει τα βήματα, τόσο για τον οργανισμό, όσο και για κάθε εργαζόμενο, ώστε να επέλθει η πραγματική αλλαγή». Η μέτρηση της προόδου σε θέματα συμπερίληψης, γίνεται τα τελευταία χρόνια με τον δείκτη Global D&I Tracker. Εξάλλου, με σύνθημα “It’s yours to build”, η ΕΥ έχει παρουσιάσει ένα ανανεωμένο Employee Value Proposition, παροτρύνοντας τους ανθρώπους της, καθώς και τους υποψήφιους εργαζομένους της, να «δημιουργήσουν» οι ίδιοι την ιδανική εργασιακή εμπειρία – από την εκπαίδευση, την ανάπτυξη, την καριέρα, την καθημερινότητά τους στη δουλειά, ακόμη και το πακέτο παροχών τους.

«Εκστρατεία κατά της Ασυνείδητης Μεροληψίας»
Παράλληλα, δημιούργησε τα “EY Circles” – ομάδες συζήτησης (focus groups) – υπό την καθοδήγηση 80 senior leaders, που έχουν ήδη εκπαιδευτεί κατάλληλα, τα οποία επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή και την υπευθυνότητα που αναλογεί στον καθένα για να βελτιώσει τον ρόλο του σε μία καλύτερη καθημερινότητα και να συμβάλει στον σκοπό της ΕΥ για τη δημιουργία ενός καλύτερου εργασιακού κόσμου.

Εξάλλου, το πρόγραμμα ΕΥ “Neurodiversity Champions” ενθαρρύνει τους εργαζόμενους με νεύρο-αναπτυξιακές διαφορές, να μοιραστούν την προσωπική τους ιστορία με την κατάλληλη υποστήριξη και προστασία και στον κατάλληλο χρόνο. Τέλος, η ΕΥ Ελλάδος, θα υλοποιήσει σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων όπως την «Εκστρατεία κατά της Ασυνείδητης Μεροληψίας» (Unconscious Biases Campaign), με στόχο να ευαισθητοποιήσει περίπου 220 στελέχη της εταιρείας που πραγματοποιούν συνεντεύξεις πρόσληψης με υποψηφίους ώστε να αναγνωριστούν, να αντιμετωπιστούν και να καταρριφθούν τα ενδεχόμενα υποσυνείδητα στερεότυπα και προκαταλήψεις.

Η εκστρατεία βασίζεται στο χιούμορ, χρησιμοποιώντας σκετς, stand up events και εκπαιδεύσεις δεξιοτήτων συνέντευξης, με τη συνεργασία της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης Mexoxo.