Ο Ιωάννης Μίχος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Epsilon Net, αναφέρει τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν σε μία εποχή αλλαγών, τη νέα στρατηγική που έχουν χαράξει καθώς και τις σημαντικές διακρίσεις που έχουν λάβει μέχρι σήμερα.

HR PROFESSIONAL: Σε μια εποχή συνεχών αναταράξεων και αλλαγών, η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού εισέρχεται σε ένα μεγάλο κύκλο προκλήσεων. Πώς αντιμετωπίζετε το φαινόμενο αυτό στην εταιρεία σας;

Ιωάννης Μίχος: Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια νέα πραγματικότητα στην οποία όλοι μας, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, καλούμαστε να επαναξιολογήσουμε δεδομένα, πρακτικές και στόχους, έτσι ώστε να προκύψει μια νέα στρατηγική και όραμα.

Σ’ αυτά τα νέα δεδομένα η εταιρεία μας ξεκίνησε μια νέα διαδικασία προσαρμογής, ταυτόχρονα όμως με αναπτυξιακό όραμα. Μια, επιτρέψτε μου να πω, εσωτερική ακτινογραφία που αγκάλιασε όλους τους τομείς από τις σχέσεις με τους πελάτες, την εμπορική πολιτική, τα κόστη, την οργανωτική δομή και φυσικά τις ανθρώπινες σχέσεις. Αντιμετωπίσαμε την κρίση σαν μια πρόκληση, σαν μια ευκαιρία. Να γίνουμε πιο πελατοκεντρικοί, να προσφέρουμε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, ανταγωνιστικότερες τιμές, να σκύψουμε ξανά και ξανά πάνω και στο πιο μικρό πρόβλημα που μπορεί να μας ταλαιπωρεί, να οργανώσουμε καλύτερα όλα τα τμήματα, να γίνουμε αποδοτικότεροι σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας.

Με δυο λόγια, να γίνουμε καλύτεροι. Εντυπωσιαστήκαμε και εμείς από το αποτέλεσμα, από εμένα προσωπικά μέχρι τον πιο καινούριο εργαζόμενο. Η εταιρεία και ο καθένας προσωπικά -αντιλαμβανόμενοι ότι οι λύσεις εξαρτώνται από τη δική μας δράση, επιμονή και προσήλωση στο στόχο- παρουσιάσαμε τα τελευταία αυτά χρόνια μια πραγματικά αξιοζήλευτη βελτίωση σε όλους τους τομείς. Είμαστε πιο ώριμοι από ποτέ, ένα συμπαγές οικοδόμημα με κοινό όραμα, έχουμε καταφέρει περισσότερο από κάθε άλλη φορά στο παρελθόν να συνδέσουμε τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του κάθε εργαζόμενου με το εταιρικό όραμα και στόχο.

Δεν κρύβει απολύτως κανένα στοιχείο υπερβολής να σας πω ότι η εταιρεία διανύει την καλύτερη και πιο ώριμη περίοδο στη λειτουργία της – περίοδος που ενισχύεται και με νέο πλάνο σημαντικών επενδύσεων και αναπτυξιακές κινήσεις σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων. Τα νέα προϊόντα, ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος εξοπλισμού, αλλά και οι νέες προσλήψεις, είναι κινήσεις που αποφέρουν ασφάλεια, αισιοδοξία θετική διάθεση και ενθουσιασμό σε όλο το προσωπικό της εταιρείας και αποτυπώνονται τόσο στην καθημερινή προσπάθεια και απόδοση του κάθε εργαζόμενου όσο και στην αύξηση των μεγεθών της εταιρείας.

HR PROFESSIONAL: Ποια είναι η στρατηγική σας για το άμεσο μέλλον; Σκοπεύετε να συνεχίσετε την ανάπτυξη ή η ύφεση επιβάλλει μία πιο συντηρητική προσέγγιση;

Ιωάννης Μίχος: Όπως είπα και στην αρχή, η εταιρεία βρίσκεται σε φάση Ανάπτυξης. Χαρακτηριστικά αναφέρω ένα βασικό δείκτη που κατά την άποψή μου το αποδεικνύει: το δείκτη των νέων προσλήψεων. Η εταιρεία δημιούργησε περίπου 40 νέες θέσεις εργασίας από τον προηγούμενο Σεπτέμβρη, δηλαδή αύξησε το προσωπικό της κατά περίπου 17%. Αντιλαμβάνεστε πολύ καλά τι σημαίνει αυτό, ιδιαιτέρως σ’ αυτές τις εποχές.

Ανάμεσα στους νεοπροσληφθέντες, πολλά αξιόλογα στελέχη του χώρου της πληροφορικής με ιδιαίτερη εμπειρία και εξειδίκευση, τόσο στην αγορά της Ελλάδας όσο και του Εξωτερικού. Πρόθεσή μας λοιπόν -ιδιαίτερα με μια σειρά νέων εφαρμογών που σχεδιάζουμε- είναι να επεκταθούμε τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια. Επίσης, ένα ακόμη σημαντικό αναπτυξιακό πλάνο, αποτελεί η πρόθεσή μας να επενδύσουμε σε νέες εταιρείες (Start ups) στο χώρο της τεχνολογίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό.

HR PROFESSIONAL: Η εταιρεία σας έχει αποσπάσει στο παρελθόν πλήθος διακρίσεων σε ότι αφορά τα προϊόντα, τις υπηρεσίες αλλά και τις επιδόσεις της στην καινοτομία. Το 2013 εξακολουθείτε να έχετε σημαντικές διακρίσεις, θέλετε να μας πείτε δυο λόγια γι’ αυτές;

Ιωάννης Μίχος: Να αναφέρω πρώτη από όλες τη σημαντική για εμάς διάκριση σε σχέση με την Έρευνα και Ανάπτυξη. Είναι η ένταξή μας από το Ινστιτούτου «Economics of Industrial Research & Innovation (IRI)» στις 1.000 καλύτερες επιχειρήσεις της Ευρώπης στο R & D για τα έτη 2009, 2010, 2011 (1η εταιρεία Software στην Ελλάδα). Ακολούθησε η ανάδειξή μου ως «Καινοτόμος Επιχειρηματίας της Χρονιάς» για το 2008 στο διαγωνισμό Entrepreneur of the Year της Ernst & Young και συνεχίσαμε δυναμικά αποσπώντας το 1ο βραβείο «Ομάδα της χρονιάς 2012 Εξυπηρέτηση Πελατών Frontline» από το Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Για το τρέχον έτος, ήδη διακριθήκαμε με το 1ο βραβείο στα BITE Awards 2013 στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση Πελατών», ενώ αξίζει να σημειωθεί η πρόκριση της Epsilon Net σε έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς σε Πανευρωπαϊκό Επίπεδο, αυτόν της Ευρωπαϊκής διοργάνωσης Business Awards που υποστηρίζεται από την RSM όπου αποσπάσαμε τον τίτλο του National Champion για την κατηγορία «The RSM Entrepreneur of the Year» για το προσωπικό μου έργο ως Διευθύνων Σύμβουλος και περάσαμε στη 2η φάση αξιολόγησης που ολοκληρώνεται τον προσεχή Νοέμβρη.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως ο ταχύτατος ρυθμός ανάπτυξης που παρουσιάζει η Epsilon Net την ενέταξε για 4 χρόνια στον κατάλογο με τις 500 πλέον αναπτυσσόμενες και δυναμικές επιχειρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με τη διεθνούς φήμης κατάταξη Europe’s Growth Plus Top 500. Συνεπώς, η συνεχής επένδυση στην καινοτομία στην Έρευνα και την Ανάπτυξη αποτελούν για εμάς μια από τις σημαντικότερες, στρατηγικής σημασίας ενέργειες. Και μια που μιλάμε για το χώρο της τεχνολογίας, καταλαβαίνετε ότι αυτό αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για την πορεία μας προς το μέλλον.


Διαμορφώνουμε το Ιδανικό Σύστημα PAYROLL / ΗRM ακούγοντας διαρκώς τα «θέλω» της αγοράς.

Η Βασιλική Αναγνώστου, Γενική Διεύθυντρια της Epsilon Net μιλάει για τη δυναμική διείσδυση της εταιρείας σε μεγάλες επιχειρήσεις και εξηγεί πώς το Ιδανικό Σύστημα μισθοδοσίας και HRM μπορεί να αποτελέσει δικλείδα ασφαλείας για τις ίδιες.

HR PROFESSIONAL: Tο όνομα της εταιρείας σας ακούγεται ολοένα και περισσότερο στην αγορά, ενώ τα πρόσφατα δελτία τύπου δείχνουν δυναμική διείσδυση στις μεγάλες επιχειρήσεις και ομίλους εταιρειών, ιδιαίτερα στο κομμάτι της μισθοδοσίας και του HRM. Πώς κατέστη εφικτή η συγκεκριμένη δράση σας;

Βασιλική Αναγνώστου: Στην Epsilon Net ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας. Με βάση λοιπόν αυτές τις ανάγκες -έτσι όπως αναπτύχθηκαν στις έρευνες που πραγματοποιήσαμε- αλλά και μέσα από την καθημερινή μας επικοινωνία με τους πελάτες και αναλύοντας τις τάσεις της αγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, σχεδιάσαμε ένα Ιδανικό Σύστημα Μισθοδοσίας & HRΜ, το οποίο η αγορά αναγνώρισε και αγκάλιασε τα τελευταία χρόνια.

Επιβράβευση της συγκεκριμένης φιλοσοφίας αποτελεί η δυναμική εγκαταστάσεων με πάνω από 450 νέες εγκαταστάσεις κατά το τελευταίο έτος σε όλες τις κάθετες αγορές. Ενδεικτικά κάποιες από τις εγκαταστάσεις μας είναι: Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, Χόντος Πολυκαταστήματα, Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών, Οικονομικό Επιμελητήριο, Europa, Aluminco, G4S, Isomat, Εύρηκα, Μαλαματίνα, Sofitel, Athens Plaza, Makedonia Palace, Ρόδος Palace, Mediterranean College, Anatolia College, Marmaras Navigation, Assodivers, Secavin, ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές, Κ.Θ.Β.Ε και πολλές άλλες μεγάλες επιχειρήσεις και όμιλοι.

HR PROFESSIONAL: Έχετε αναφερθεί πολλές φορές στο Ιδανικό Σύστημα Μισθοδοσίας και HR. Θα Θέλετε να μας πείτε πόσο εύκολη είναι η συντήρηση ενός Ιδανικού συστήματος;

Βασιλική Αναγνώστου: Θα έλεγα ότι η προσπάθεια για το ιδανικό σύστημα HR μοιάζει με ένα ιδιόρρυθμο μαραθώνιο αγώνα δρόμου, με συχνές κούρσες όμως των 100 μέτρων. Από τη μία μαραθώνιος, διότι ένα ιδανικό λογισμικό μισθοδοσίας HRΜ πρέπει να διαθέτει τη σταθερότητα και την ικανότητα να ανταποκρίνεται σε όλες τις συνθήκες και τα στάδια, αλλά να είναι ταυτόχρονα και αξιόπιστο.

Από την άλλη, πρέπει να αντιμετωπίζει άμεσα τις αλλαγές στην εργατική και την ασφαλιστική νομοθεσία προκειμένου τα αποτελέσματα που θα προκύπτουν να είναι ακριβή και έγκυρα. Αυτή είναι και η καθημερινότητα του τμήματος Παραγωγής, του τμήματος Υποστήριξης και της Επιστημονικής Ομάδας της Epsilon Net. Η συνεχής δηλαδή βελτίωση και η εξέλιξη της λειτουργικότητας ενός προϊόντος που οι ανάγκες και οι απαιτήσεις του διαρκώς αναδιαμορφώνονται.

HR PROFESSIONAL: Γιατί θεωρείτε ότι η σουίτα PYLON / HRM αποτελεί δικλείδα ασφαλείας για τις μεγάλες επιχειρήσεις;

Βασιλική Αναγνώστου: Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο πλαίσιο λειτουργίας, πιστεύω ότι η ασφάλεια προκύπτει από μια δέσμη παραμέτρων. Αρχικός και βασικός παράγοντας είναι η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων σε ένα βάθος χρόνου, η οποία προκύπτει -τόσο από ένα ολοκληρωμένο σύστημα ωρομέτρησης- όσο κι από την ορθή και άμεση εγκατάσταση όλων των αλλαγών της νομοθεσίας με παράλληλη εμφάνιση της σχετικής νομοθεσίας ανά πεδίο εντός των εφαρμογών, χαρακτηριστικά που εξασφαλίζει η επιστημονική ομάδα της Epsilon Net.

Σημαντικά επίσης, είναι η πλήρης μετάπτωση δεδομένων, η φιλική χρήση και η παροχή ολοκληρωμένης πληροφόρησης μέσω Β.Ι., ενώ αυτό που είναι σαφώς πιο εμφανές στις μεγάλες επιχειρήσεις είναι ο χρόνος και οι πόροι που χρειάζονται τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού στις συναλλαγές τους με το προσωπικό της εταιρείας, κάτι που αντιμετωπίζεται με την πρωτοποριακή εφαρμογή ESS (Employee Self Service), που προωθεί τη διαδικασία της αυτοεξυπηρέτησης των εργαζόμενων.

Τέλος, η συνεχής επιστημονική υποστήριξη που παρέχει η Epsilon Net σε όλους τους πελάτες της καθημερινά, διαδικασία η οποία έχει διακριθεί στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών το 2012, αλλά και πρόσφατα στα BITE Αwards 2013. Θα ήθελα όμως να σταθώ και σε δυο πιο γενικούς παράγοντες οι οποίοι ολοκληρώνουν τα παραπάνω δεδομένα:

Ο πρώτος είναι ότι προσφέρονται σε μια λογική τιμή, απόλυτα εναρμονισμένη με τα δεδομένα της αγοράς, χωρίς επιπλέον κόστη παραμετροποίησης, ενώ θα προσέθετα ότι η σουίτα PYLON / HRM παρέχεται από μια σύγχρονη εταιρεία που συνεχώς βρίσκεται σε αναπτυξιακή πορεία, που καινοτομεί αλλά και βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες της προς όφελος των πελατών της.


Εσείς θελήσατε – εμείς μπορέσαμε!

Τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη από την Epsilon Net το 2012 και αφορούσε τα χαρακτηριστικά ενός Ιδανικού λογισμικού Μσθοδοσίας / HR, αποτύπωσαν ξεκάθαρα τα «θέλω» των στελεχών του χώρου του HRΜ. Τo τμήμα παραγωγής της Epsilon Net, μετά από την ανάλυση των αποτελεσμάτων από την Επιστημονική Ομάδα, προχώρησε στην περαιτέρω εξέλιξη των χαρακτηριστικών της σουίτας PYLON / HRM, η οποία αποτελεί ένα ξεκάθαρο «έχω / μπορώ», ως απάντηση σε όλα τα «θέλω» της έρευνας.

Θέλω: Εργαλεία Αξιολόγησης & Εκπαίδευσης του Προσωπικού (81%).
Έχω: Υπερσύγχρονα Εργαλεία Διοίκησης με απεριόριστες δυνατότητες από το χρήστη για τη διαμόρφωση του πλάνου Αξιολόγησης, Εκπαίδευσης και γενικότερα Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων.

Θέλω: Αυτοματοποιημένη Μισθοδοσία και Ωρομέτρηση (78%).
Έχω: Ενοποίηση υποσυστημάτων Μισθοδοσίας & Ωρομέτρησης με απόλυτη αυτοματοποίηση επικοινωνίας. Συμβάσεις & Υπολογισμοί για κάθε είδος και μορφή απασχόλησης χωρίς καμία παραμετροποίηση. Μαζικότητα, εγκυρότητα, αμεσότητα σε κάθε ενέργεια που εξασφαλίζει μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης εργασιών κατά 70%.

Θέλω: Επιστημονική Εργατική Υποστήριξη (68%).
Έχω: Ολοκληρωμένη Τεχνική και Επιστημονική Υποστήριξη καθημερινά από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο 09:00 έως 14:00, βραβευμένη στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών και πρόσφατα στα BITE Awards 2013. Ειδική επιστημονική ομάδα εργατολόγων και συμβούλων.

Θέλω: Απεριόριστες Παραμετροποιήσεις χωρίς κόστος (44%).
Έχω: Απόλυτη προσαρμογή και απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης για κάθε ξεχωριστή ανάγκη και εξειδίκευση (Βιομηχανίες, Εμπορικές Επιχειρήσεις, Ξενοδοχεία, Εκπαιδευτήρια, Ναυτιλιακές, Δημόσιος Τομέας), χωρίς επιπλέον κόστος.

Θέλω: Άρτια Οικονομική Πληροφόρηση – BI (41%).
Έχω: Κατάρτιση Προϋπολογισμών, Σενάρια Προβλέψεων, Συγκρίσεις, Απολογιστική παρακολούθηση, Report Generator, Business Intelligence (Κύβοι, Στατιστικά, Γραφήματα, Αναφορές).

Θέλω: Αποσυμφόρηση τμήματος HR από την καθημερινή έκδοση βεβαιώσεων
/ εκτυπώσεων (74%). Θέλω: Αυτοεξυπηρέτηση Εργαζομένων (63%).
Έχω: Η μοναδική πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης εργαζομένων «Epsilon ESS» (Employee Self Service), δίνει λύσεις σε θέματα αυτοεξυπηρέτησης των εργαζομένων, εξαλείφοντας τη γραφειοκρατία και τις χρονοβόρες διαδικασίες εντός του τμήματος HR.


Τα βασικά υποσυστήματα Pylon HRM που αποτελούν παράλληλα και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

Μισθοδοσία

  • Δυναμική Διαχείριση Σ.Σ.Ε. Αυτόματη δημιουργία Επιχειρησιακών & Ατομικών συμβάσεων. On line ενημέρωση για μισθολογικές μεταβολές & πορεία συμβάσεων (Λήξη, Καταγγελία, Υποχρεωτικότητα, Κατάργηση Επιδομάτων, Πάγωμα Ωρίμανσης).
  • Πλήρης Κάλυψης κάθε είδους Απασχόλησης-Ειδικές Κατηγορίες. Το μοναδικό πρόγραμμα της αγοράς που καλύπτει πλήρως τη Μισθοδοσία κάθε είδους επιχείρησης και κάθε είδους απασχόλησης. Μισθοδοσία Ναυτιλιακών, Οικοδομικών, Εκπαιδευτηρίων, Ξενοδοχείων, Δημοσίου Τομέα.
  • Μαζικός Υπολογισμός Μισθοδοσίας. Διαχείριση και υπολογισμός της μισθοδοσίας ξεχωριστά για κάθε εταιρεία είτε ανά υποκατάστημα είτε ανά τμήμα απασχόλησης. Εναλλακτικοί τρόποι υπολογισμών με βάση τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης
  • Πληρότητα Εκτυπώσεων–Σύγχρονα Εργαλεία Σχεδίασης & Παραμετροποίησης.

HRM

  • Ολοκληρωμένη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. Οργάνωση Βιογραφικών, Παρακολούθηση Συνεντεύξεων, Αξιολόγηση Υποψηφίων & Επιδόσεων Προσωπικού, Υγιεινή & Ασφάλεια Εργαζομένων.
  • Job Description. Οργανόγραμμα, Διαχείριση Θέσεων Εργασίας, Συσχετίσεις Θέσεων, Αξιολόγηση.
  • Εκπαίδευση–Κατάρτιση εργαζομένων, Προγραμματισμός Εκπαιδεύσεων, ΛΑΕΚ
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ανταμοιβών, Πολιτική μισθών.
  • Δυναμική Διαχείριση–Πολιτική Αδειών. Προγραμματισμός Αδειών, Διαχείριση όλων των τύπων αδείας.
  • Διαχείριση Ταξιδίων, Στόλου Οχημάτων, Mobile Phone Management.

Ωρομέτρηση

  • Σύστημα Καταγραφής Παρουσιών (hardware). Υπερσύγχρονες και πολλαπλές επιλογές καταγραφής παρουσιών με δυνατότητα διαχείρισης απεριόριστων εγκαταστάσεων τερματικών αλλά και εργαζομένων.
  • Αυτόματο σύστημα επικοινωνίας με σταθμούς ωρομέτρησης. Εργαλείο ελέγχου κινήσεων, μηνυμάτων, σφαλμάτων. Αυτόματη μετατροπή αδειών, ασθενειών, αργιών σε ώρες απασχόλησης.
  • Ευέλικτη διαχείριση ωραρίων. Προγραμματισμός πλάνου εργασίας, (ελεύθερο, ημερήσιο, κυλιόμενο ωράριο), Παράμετροι & Κανόνες ωρομέτρησης, Βαρδιολόγιο.
  • On line ενημέρωση μισθοδοσίας, Υποσύστημα έξυπνων αναφορών. Οικονομικh Πληροφoρηση & Business Intelligence
  • Κατάρτιση Προϋπολογισμών, Σενάρια προσλήψεων, απολύσεων, μισθολογικών μεταβολών, υπερωριών, Απολογιστική παρακολούθηση και σύγκριση.
  • Σενάρια προβλέψεων αποζημιώσεων συνταξιοδότησης, απόλυσης, αδείας.
  • Κοστολογική οργάνωση, Άρθρα Γ.Λ. & Α.Λ., Αυτόματη γέφυρα με λογιστικές – εμπορικές εφαρμογές.
  • Β.Ι. με γραφήματα, αναφορές, στατιστικά, έξυπνες αποφάσεις. Employee Self Service
  • Διαχείριση αιτημάτων, Σύστημα εγκρίσεων, (άδειες, προκαταβολές, δάνεια, παροχές ωράρια εργασίας, κάλυψη θέσεων εργασίας, υπερωρίες, αξιολογήσεις προσωπικού, εκπαιδεύσεις).
  • Αλληλεπίδραση εργαζομένων με προϊσταμένους και υφιστάμενους.
  • Εκτύπωση βεβαιώσεων, εγγράφων από τον κάθε εργαζόμενο.
  • CRM Ανθρωπίνου Δυναμικού. Διαχείριση εργασιών, Επαφών. Ημερολόγιο Υπενθυμίσεων, Κόμβος Συζητήσεων.

Access Security

  • Υπερσύγχρονος μηχανισμός διαχείρισης χρηστών, Καταγραφή εργασιών.
  • Πλήρης ιστορικότητα μισθοδοσίας και διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού.
  • Alert tools, προειδοποιητικά και απαγορευτικά μηνύματα με πλήρης καθοδήγηση και ασφάλεια του χρήστη.

Υποστήριξη

  • Άμεση, έγκυρη, επιστημονική εργατική, φορολογική και τεχνική υποστήριξη από το βραβευμένο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Epsilon Net.
  • Ειδική γραμμή εργατολόγων και συμβούλων HR.
  • Άμεση πρόσβαση μέσα από το σύστημα Pylon στα web based προϊόντα επιστημονική ενημέρωσης On Line Τράπεζα νόμων – εγκυκλίων – αποφάσεων & Komvos επιστημονικών απαντήσεων.
  • Αυτοματοποιημένες αναβαθμίσεις της εφαρμογής μέσω Internet με όλες τις αλλαγές της νομοθεσίας και τεχνολογικές και λειτουργικές εξελίξεις χωρίς επιπλέον κόστος και χωρίς παραμετροποιήσεις.
  • Άμεση μετάπτωση δεδομένων από άλλες εφαρμογές, Τμήμα δια ζώσης και απομακρυσμένων εκπαιδεύσεων.

Τι μπορεί και προσφέρει το ESS;

Το ESS είναι η απτή απόδειξη της συνεχούς προσπάθειας της Epsilon Net για την παροχή αναβαθμισμένων λύσεων υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων, πραγματοποιώντας ένα βήμα παραπάνω στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και αποδίδοντας τα σημαντικότερα οφέλη στους ίδιους τους εργαζόμενους. Μέσω της Εσωτερικής Κοινωνικής Ευθύνης (mails, δυνατότητα εκτυπώσεων, μείωση γραφειοκρατίας), της οργάνωσης και φυσικά μέσω της διαφάνειας που παρέχει, προωθείται η αυτοεξυπηρέτηση των εργαζομένων ως ένα ιδανικός τρόπος βελτίωσης της καθημερινότητας, αλλά και της εξοικονόμησης πόρων εντός του τμήματος HR κάθε εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα το ESS μπορεί και προσφέρει: Εξάλειψη των παραδοσιακά γραφειοκρατικών και χρονοβόρων διαδικασιών, ώστε ο εργαζόμενος να έχει πλήρη πρόσβαση στα στοιχεία του, όπως: Αποδείξεις πληρωμής, Υπόλοιπα και ανάλυση αδειών, Μισθοδοτικά στοιχεία μέσα από την ατομική καρτέλα του, Μαζική διαχείριση και αμφίδρομη επικοινωνία Προϊσταμένων / Υφισταμένων. Ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής των εργαζόμενων στις συναλλαγές τους με το Τμήμα Payroll / HR, χρόνος που συνεπάγεται αύξηση της παραγωγικότητάς τους, καθώς και αμεσότητα επίλυσης / απάντησης ζητημάτων που άπτονται των εργασιακών θεμάτων τους, με την άμεση εκτύπωση βεβαιώσεων, εγγράφων από τον ίδιο τον εργαζόμενο.

Διαμόρφωση ενός κεντρικού δικτυακού τόπου ανακοινώσεων, εταιρικών κανόνων. Μέσω του κόμβου συζητήσεων που ενσωματώνει το σύστημα ESS, αναπτύσσεται ένας καινοτόμος τόπος διαδραστικής επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ εργαζομένων, προϊσταμένων και διοίκησης. Διαχείριση αιτημάτων με πρωτοποριακό σύστημα εγκρίσεων για άδειες, μεταβολές, δάνεια, παροχές, ωράρια εργασίας, κάλυψη θέσεων εργασίας, υπερωρίες, αξιολόγηση προσωπικού και εκπαιδεύσεις. CRM Ανθρωπίνου Δυναμικού για τη διαχείριση εργασιών, επαφών, καθώς και Ημερολόγιο Υπενθυμίσεων.