Ο Ιωάννης Μίχος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Epsilon Net Α.Ε. μιλάει για την 20ετή παρουσία της εταιρείας,τους σημαντικούς της σταθμούς ενώ μας αποκαλύπτει τα σχέδια της φετινής χρονιάς.

HR PROFESSIONAL: Φέτος κλείσατε 20 χρόνια παρουσίας στο χώρο, ποιοι ήταν οι βασικότεροι σταθμοί σε αυτήν την πορεία;
Ιωάννης Μίχος: Ήταν 20 χρόνια προσπάθειας με χαμόγελο, πολύ δουλειά και πάθος για την επιτυχία και την εξυπηρέτηση του πελάτη. Σημαντικοί σταθμοί σε αυτήν την πορεία αποτέλεσαν το πρώτο μας φορολογικό και εργατικό συνέδριο, η έκδοση του φορολογικού οικονομικού περιοδικού Epsilon 7 το 1997, η παρουσίαση της On Line Τράπεζας φορολογικής και εργατικής ενημέρωσης.

Επίσης, η παρουσίαση των σειρών software με τις πιο ολοκληρωμένες σειρές τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τα λογιστικά γραφεία, η πλατφόρμα Pylon με τα ολοκληρωμένα υποσυστήματα Payroll/HRM, ενώ η είσοδος της εταιρείας στο Χρηματιστήριο το 2008 μας έδωσε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε τις επενδύσεις μέσα σ’ αυτήν τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και να ακολουθούμε μέχρι σήμερα την αναπτυξιακή και ανοδική πορεία.

HR PROFESSIONAL: Ποια ήταν τα κύρια συστατικά της μεγάλης ανάπτυξης της Epsilon Net;
Ιωάννης Μίχος
: Τα βασικά χαρακτηριστικά της επιτυχημένης πορείας είναι η προσήλωση στις ανάγκες της αγοράς, τα ισχυρά αντανακλαστικά στις συνεχείς αλλαγές της νομοθεσίας αλλά και τις τεχνολογικές αλλαγές. Η ταύτιση των προσωπικών ονείρων των στελεχών με το εταιρικό όραμα και η αποφασιστικότητά μας με οποιοδήποτε κόστος να ικανοποιήσουμε τον πελάτη. Άλλωστε, το τελευταίο μας βραβείο, ως Νο 1 εταιρεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών-Front Line στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, δικαίωσε απόλυτα την προσπάθειά μας και συνάμα έβαλε τον πήχη ακόμη πιο ψηλά.

HR PROFESSIONAL: Πώς μετουσιώνεται η ανάπτυξη στην εταιρεία σας και ιδιαίτερα μάλιστα σε περίοδο κρίσης;
Ιωάννης Μίχος: Γνωρίζετε ότι οι εταιρείες τεχνολογίας, οφείλουν να βλέπουν τουλάχιστον 5 χρόνια μπροστά. Εταιρείες τεχνολογίας που δεν έχουν στο DNA τους την ανάπτυξη, που δεν διοχετεύουν το maximum των κονδυλίων στο R & D, θα αντιμετωπίσουν σημαντικά προβλήματα στο μέλλον. Δεν μου αρέσει γενικά να επικαλούμαι διακρίσεις, αλλά πρέπει εδώ να αναφέρω ότι η κατάταξη μας από το Ινστιτούτο IRI της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μεταξύ των 1000 επιχειρήσεων της Ευρώπης, όντας ως 1η εταιρεία πληροφορικής στην Ελλάδα στο R & D την τελευταία τριετία σε σχέση με το ποσοστό των κονδυλιών που διατίθενται για έρευνα και ανάπτυξη, τα λέει όλα.

Επίσης, μέσα από το συνεχές λανσάρισμα νέων προϊόντων ή δυνατοτήτων στα προϊόντα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και πιο απλοποιημένες λειτουργικότητες, όπως το Employee Self Service της σειράς μας Pylon ΗRM. Ο εργαζόμενος όχι απλά δε χρειάζεται να επισκεφτεί, ή να ρωτήσει μία πληροφορία στο τμήμα του HR, αλλά μπορεί μέσα από το ίδιο το σύστημα να εκτυπώσει μία βεβαίωση.

HR PROFESSIONAL: Ποιο είναι για εσάς το ιδεατό σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού;
Ιωάννης Μίχος
: Ένα ιδεατό σύστημα είναι αυτό που αποτελεί εργαλείο αξιολόγησης και ανάπτυξης των εργαζομένων ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει 100% ορθότητα των υπολογισμών, έχει άμεση ταχύτητα απόκρισης στις αλλαγές της νομοθεσίας και είναι τόσο απλό, έτσι ώστε να εξασφαλίζει το minimum σε σχέση με τον αριθμό των απασχολούμενων στο τμήμα μισθοδοσίας και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Και επειδή εμείς συνδέουμε στην εταιρεία τα πάντα με τα ανθρώπινα συναισθήματα, για μας ιδανικό σύστημα είναι αυτό που κάνει τόσο τον Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού, όσο και το Τμήμα ΗR & Μισθοδοσίας να χαμογελάνε.

HR PROFESSIONAL: Ποιες είναι οι βασικές κινήσεις της εταιρείας για το 2013 στο πεδίο του HR;
Ιωάννης Μίχος: Η φετινή χρονιά ολοκληρώνεται με το λανσάρισμα του εργαλείου Epsilon Self Service που είναι σίγουρο ότι θα δώσει απίστευτη ευελιξία στο τμήμα ΗR. Επίσης, η τεχνολογία cloud ανοίγει μία νέα εποχή στη χρήση των συστημάτων τόσο τεχνικά, όσο και λειτουργικά. Η Epsilon Net συνεχίζει τις επενδύσεις τόσο παραγωγικά, όσο και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, με στόχο την υλοποίηση πλήθους ενεργειών που αφορούν την περαιτέρω απλούστευση των συστημάτων και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.


Ακούμε τους πελάτες – Σχεδιάζουμε το Ιδανικό Σύστημα HRM

Η Βασιλική Αναγνώστου, Γενική Διευθύντρια της Epsilon Net εξηγεί πώς οι ανάγκες και οι τάσεις της αγοράς εντοπίζονται και ικανοποιούνται μέσα από την Epsilon Net.

HR Professional: Θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για την Έρευνα στελεχών HR που πραγματοποίησε η Epsilon Net.
Βασιλική Αναγνώστου: Κάθε χρόνο η Epsilon Net διεξάγει την Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών που αποτελεί ένα βασικό εργαλείο αλληλεπίδρασης με την πελατειακή της βάση αλλά και εντοπισμού των αναγκών και των τάσεων της αγοράς. Στη φετινή έρευνα που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο και η συμμετοχή ξεπέρασε τα 1300 ερωτηματολόγια, απαντήθηκαν από Διευθυντές, Στελέχη των τμημάτων HR και μισθοδοσίας, ερωτήσεις σε σχέση με τις ανάγκες που επιθυμούν να επιλύει ένα ιδανικό σύστημα HRM.

Αυτό που θα κρατούσα από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι η διάθεση για αξιολόγηση προσωπικού, καθώς και η ανάγκη αυτοεξυπηρέτησης των εργαζομένων. Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι περισσότερο από ποτέ οι Διευθυντές HR αναζητούν ένα σύστημα που να τους εξασφαλίζει αυτοματοποιημένο και άρτιο υπολογισμό της μισθοδοσίας, λόγω των σημαντικών αλλαγών της νομοθεσίας. Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα «θέλω» τους, οι Διευθυντές HR, επιθυμούν να τα έχουν σε μια ενιαία σουίτα δίνοντας ταυτόχρονα μεγάλη βαρύτητα στο κόστος της αρχικής μετάβασης αλλά και της διαρκούς συντήρησης και υποστήριξης.

HR Professional: Πώς ανταποκρίνεται η σουίτα Pylon HR στα αποτελέσματα της έρευνας;
Βασιλική Αναγνώστου: Στο σύστημα PYLON HR ενσωματώθηκαν όλες οι λειτουργίες ενός σύγχρονου τμήματος HR. Η «παραδοσιακή» έκδοση Μισθοδοσίας έχει αυτοματοποιηθεί στο έπακρο τόσο με την Ωρομέτρηση, όσο και με διαδικασίες αυτόματης σύνδεσης και εναρμόνισης με τη νομοθεσία. Παράλληλα, υπάρχει ολοκληρωμένο σύστημα HR το οποίο έχει ενισχυθεί με τις νέες, τεχνολογικά προηγμένες υπηρεσίες, του Employee Self Service, του CRM Ανθρωπίνου Δυναμικού και του Business Intelligence. Αν συνυπολογίσουμε ότι η συγκεκριμένη σουίτα υποστηρίζεται από μια επιστημονική ομάδα εργατολόγων και συμβούλων HR, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό ως προς το δείκτη «Ωφέλεια/Κόστος».

HR Professional: Αυτό είναι το μυστικό για τη μεγάλη διείσδυση της εταιρείας στον τομέα του λογισμικού Μισθοδοσίας & HR;
Βασιλική Αναγνώστου:
Θα έλεγα ότι δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο μυστικό. Είναι θέμα φιλοσοφίας, προσέγγισης και συνδυασμός λύσεων όπως: ο τεχνολογικός σχεδιασμός της Pylon που μας επιτρέπει να δημιουργούμε αυτόματες αναβαθμίσεις χωρίς επιπλέον κόστη, η Επιστημονική Ομάδα που εξασφαλίζει τον ορθό υπολογισμό της μισθοδοσίας, το τμήμα παραγωγής και R&D που αναπτύσσει τα πιο προηγμένα εργαλεία αλλά και την ταχύτατη εξέλιξη της σουίτας προλαμβάνοντας τις ανάγκες των χρηστών και τέλος η καταξιωμένη φορολογική και εργατική υποστήριξη.

Πρωτίστως όμως, η διάθεση μας να ΑΚΟΥΜΕ τις ανάγκες των πελατών μας και να αναπτύσσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, είναι ο λόγος που σήμερα οι εφαρμογές Μισθοδοσίας & HR της Epsilon Net ξεπερνούν τις 3.500 εγκαταστάσεις σε επιχειρήσεις.

Η μετάβαση στη σουίτα Pylon με την τεχνολογία και την υποστήριξη στο επίκεντρο!

Βασίλης Πρασσάς, Διευθυντής Εφαρμογών Payroll & HRM της Epsilon Net

Τεχνολογία: H εφαρμογή της τεχνολογίας στο σύστημα Pylon, οδηγεί σε αυτοματοποίηση των διαδικασιών μειώνοντας στο έπακρο το κόστος διαχείρισης των ανθρωπίνων πόρων. Παράλληλα, συνδράμει στην ενίσχυση της ικανοποίησης των εργαζομένων διαμέσου των υπηρεσιών που τους παρέχει το τμήμα HR σε τομείς αυτοεξυπηρέτησης (Employee Self Service). Τέλος, η τεχνολογία αποτελεί στρατηγικό εταίρο στις ανάγκες που παρουσιάζονται για ενοποίηση των εργαλείων διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού.

Υποστήριξη: Βέβαια όλα τα προαναφερόμενα προνόμια ενισχύονται από πρωτοποριακές υπηρεσίες υποστήριξης. Κανένα στέλεχος δεν μπορεί να παρακολουθήσει στο έπακρο όλες τις ραγδαίες αλλαγές της νομοθεσίας. Ο δικός μας ρόλος, καλύπτει το συγκεκριμένο κενό διαμέσου υποστήριξης και καθοδήγησης από ειδική ομάδα εργατολόγων. Παράλληλα, παρέχεται και μια ειδική υπηρεσία live ενημέρωσης όλων των χρηστών για κάθε νόμο, εγκύκλιο, διάταξη που αφορά το αντικείμενο της εργασίας.

Μετάβαση: Η μετάβαση στη σουίτα Pylon γίνεται με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της υποστήριξης. Η χρήση όλων των εργαλείων μετάπτωσης δεδομένων με πλήρη διατήρηση ιστορικότητας, η συμβουλευτική υποστήριξη από ειδική ομάδα εργατολόγων, η καταγραφή και παραμετροποίηση των αναγκών από ομάδα συμβούλων, η αυτοματοποιημένη διαδικασία εκπαίδευσης αποδεικνύουν γιατί ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΕΠΟΧΗ.


Η ολοκληρωμένη και ενιαία σουίτα Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού σχεδιασμένη πάνω στις ανάγκες του Τμήματος HR

Το κορυφαίο σύστημα HRMS, με ρεκόρ εγκαταστάσεων για το 2011 & το 2012

Ποτέ η ανάπτυξη δεν είχε τέτοια ταχύτητα! Στην πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Epsilon Net στην οποία συμμετείχαν ενεργά στελέχη HR & Μισθοδοσίας, εξήχθησαν σημαντικά συμπεράσματα για τις βασικές προδιαγραφές που θα πρέπει να έχει ένα Ιδανικό Σύστημα Payroll / HRM.

Αναλυτικά οι απαντήσεις που δόθηκαν στη συγκεκριμένη έρευνα:
Το 81% των στελεχών απάντησαν ότι επιθυμούν τα κατάλληλα εργαλεία για ορθή Διαχείριση & Αξιολόγηση του Προσωπικού. Επίσης, δύο από τις σημαντικότερες ανάγκες τους (Αποσυμφόρηση τμήματος HR – 74% & Αυτοεξυπηρέτηση Εργαζομένων – 63%) εστιάζονται σε θέματα καθημερινότητας τα οποία από τη μια δημιουργούν υψηλό φόρτο εργασίας στo τμήμα ανθρωπίνου δυναμικού και από την άλλη, γραφειοκρατία στη σχέση με τους εργαζόμενους.

Το 78% δίνει έμφαση σε θέματα Μισθοδοσίας, αναζητώντας αυτοματοποίηση, ορθή και άμεση ανταπόκριση και το 68% αναζητεί πλέον επιστημονική υποστήριξη καθώς και πρόσβαση στην πηγή λήψης όλων των εργατικών και ασφαλιστικών αποφάσεων. Υψηλά στη λίστα αξιολόγησης (44%) εμφανίζεται και η ανάγκη για ευελιξία στη χρήση (παραμετροποιήσεις) με το χαμηλότερο δυνατό κόστος ενώ αρκετά στελέχη  (41%) δίνουν έμφαση στην ορθή εξαγωγή αναφορών που συνδέονται τόσο με οικονομικές πληροφορίες όσο και με στατιστικές αναλύσεις.

Πόσα από τα παραπάνω παρέχονται στo σύστημα Pylon HRM;
Τεχνολογία: Όλα τα προαναφερόμενα καθώς και πλήθος προηγμένων τεχνολογικών εργαλείων και υποσυστημάτων όπως HRM, Μισθοδοσία, Ωρομέτρηση, Epsilon Employee Self Service, CRM Ανθρωπίνου Δυναμικού, Οικονομική Πληροφόρηση, Business Intelligence, Access Security, Connectivity & Alert Tools, Smart Reporting, ενοποιούνται (αλλά λειτουργούν και αυτόνομα) σε ένα εξαιρετικά φιλικό και αυτοματοποιημένο περιβάλλον εργασίας το οποίο συγχρόνως παρέχει απεριόριστες επιλογές ευελιξίας και παραμετροποίησης.
Υποστήριξη: Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών  (1ο βραβείο από το ΕΙΕΠ) αποτελείται από ειδική ομάδα εργατολόγων και συμβούλων HR. Η ενοποίηση της Pylon HRM με τα web based προϊόντα επιστημονικής ενημέρωσης, On Line Τράπεζα & Komvos τα οποία παρέχουν on line επιστημονική πληροφόρηση για κάθε νόμο, εγκύκλιο, απόφαση της νομοθεσίας ενώ απαντούν σε κάθε εργατικό και ασφαλιστικό εξειδικευμένο ερώτημα του χρήστη.

Τα βασικά υποσυστήματα Pylon HRM που αποτελούν παράλληλα και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

Μισθοδοσία
• Δυναμική Διαχείριση Σ.Σ.Ε.: Αυτόματη δημιουργία Επιχειρησιακών & Ατομικών συμβάσεων. On line ενημέρωση για μισθολογικές μεταβολές & πορεία συμβάσεων (Λήξη, Καταγγελία, Υποχρεωτικότητα, Κατάργηση Επιδομάτων, Πάγωμα Ωρίμανσης).
• Πλήρης Κάλυψης κάθε είδους Απασχόλησης – Ειδικές Κατηγορίες: Το μοναδικό πρόγραμμα της αγοράς που καλύπτει πλήρως τη Μισθοδοσία κάθε είδους επιχείρησης και κάθε είδους απασχόλησης. Μισθοδοσία Ναυτιλιακών, Οικοδομικών, Εκπαιδευτηρίων, Ξενοδοχείων, Δημοσίου Τομέα.
• Μαζικός Υπολογισμός Μισθοδοσίας: Διαχείριση και υπολογισμός της μισθοδοσίας ξεχωριστά για κάθε εταιρεία είτε ανά υποκατάστημα, είτε ανά τμήμα απασχόλησης. Εναλλακτικοί τρόποι υπολογισμών με βάση τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
• Πληρότητα Εκτυπώσεων – Σύγχρονα Εργαλεία Σχεδίασης & Παραμετροποίησης.

HRM
• Ολοκληρωμένη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού: Οργάνωση Βιογραφικών, Παρακολούθηση Συνεντεύξεων, Αξιολόγηση Υποψηφίων & Επιδόσεων Προσωπικού, Υγιεινή & Ασφάλεια Εργαζομένων.
• Job Description: Οργανόγραμμα, Διαχείριση Θέσεων Εργασίας,  Συσχετίσεις Θέσεων, Αξιολόγηση.
• Εκπαίδευση – Κατάρτιση εργαζομένων, Προγραμματισμός Εκπαιδεύσεων, ΛΑΕΚ
• Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ανταμοιβών, Πολιτική μισθών.
• Δυναμική Διαχείριση – Πολιτική Αδειών: Προγραμματισμός Αδειών, Διαχείριση όλων των τύπων αδείας.
• Διαχείριση Ταξιδίων, Στόλου Οχημάτων, Mobile Phone Management.

Ωρομέτρηση
• Σύστημα Καταγραφής Παρουσιών (hardware): Υπερσύγχρονες και πολλαπλές επιλογές καταγραφής παρουσιών με δυνατότητα διαχείρισης απεριόριστων εγκαταστάσεων τερματικών αλλά και εργαζομένων.
• Αυτόματο σύστημα επικοινωνίας με σταθμούς ωρομέτρησης: Εργαλείο ελέγχου κινήσεων, μηνυμάτων, σφαλμάτων. Αυτόματη μετατροπή αδειών, ασθενειών, αργιών σε ώρες απασχόλησης.
• Ευέλικτη διαχείριση ωραρίων: Προγραμματισμός πλάνου εργασίας, (ελεύθερο, ημερήσιο,  κυλιόμενο ωράριο), Παράμετροι & Κανόνες ωρομέτρησης, Βαρδιολόγιο.
• On line ενημέρωση μισθοδοσίας, Υποσύστημα έξυπνων αναφορών.

Οικονομική πληροφόρηση & business intelligence
• Κατάρτιση Προϋπολογισμών, Σενάρια προσλήψεων, απολύσεων, μισθολογικών μεταβολών, υπερωριών, Απολογιστική παρακολούθηση και σύγκριση.
• Σενάρια προβλέψεων αποζημιώσεων συνταξιοδότησης, απόλυσης, αδείας.
• Κοστολογική οργάνωση, Άρθρα Γ.Λ. & Α.Λ., Αυτόματη γέφυρα με λογιστικές – εμπορικές εφαρμογές.
• Β.Ι. με γραφήματα, αναφορές, στατιστικά, έξυπνες αποφάσεις.

Employee self service
• Διαχείριση αιτημάτων, Σύστημα εγκρίσεων, (άδειες, προκαταβολές, δάνεια, παροχές ωράρια εργασίας, κάλυψη θέσεων εργασίας, υπερωρίες, αξιολογήσεις προσωπικού, εκπαιδεύσεις).
• Αλληλεπίδραση εργαζομένων με προϊσταμένους και υφιστάμενους.
• Εκτύπωση βεβαιώσεων, εγγράφων από τον κάθε εργαζόμενο.
• CRM Ανθρωπίνου Δυναμικού: Διαχείριση εργασιών, Επαφών. Ημερολόγιο Υπενθυμίσεων, Κόμβος Συζητήσεων. 

Access security
• Υπερσύγχρονος μηχανισμός διαχείρισης χρηστών, Καταγραφή εργασιών.
• Πλήρη ιστορικότητα μισθοδοσίας και διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού.
• Alert tools, προειδοποιητικά και απαγορευτικά μηνύματα με πλήρης καθοδήγηση και ασφάλεια του χρήστη.

Υποστήριξη
• Άμεση, έγκυρη, επιστημονική εργατική, φορολογική και τεχνική υποστήριξη από το βραβευμένο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Epsilon Net.
• Ειδική γραμμή εργατολόγων και συμβούλων HR.
• Άμεση πρόσβαση  μέσα από το σύστημα Pylon στα web based προϊόντα επιστημονική ενημέρωσης On Line Τράπεζα νόμων – εγκυκλίων – αποφάσεων & Kόμβos επιστημονικών απαντήσεων.
• Αυτοματοποιημένες αναβαθμίσεις της εφαρμογής μέσω Internet με όλες τις αλλαγές της νομοθεσίας και τεχνολογικές και λειτουργικές εξελίξεις χωρίς επιπλέον κόστος και χωρίς παραμετροποιήσεις.
• Άμεση μετάπτωση δεδομένων από άλλες εφαρμογές, Τμήμα δια ζώσης και απομακρυσμένων εκπαιδεύσεων.

Ωφέλεια στο maximum, κόστος στο minimum
• Μείωση λειτουργικού κόστους (συμβόλαιο υποστήριξης και συντήρησης).
• Μείωση κατά 50% του χρόνου που απαιτείται για την έκδοση μισθοδοσίας.
• Ενδυνάμωση στρατηγικού ρόλου του HR.
• Εξάλειψη manual διαδικασιών και εξωτερικών αρχείων.
• Μείωση γραφειοκρατίας, Αύξηση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
• Ασφάλεια & Αξιοπιστία.