Νέα έρευνα πραγματοποίησε η Dynargie, με 415 επαγγελματίες από 11 χώρες να απαντούν σχετικά με την ενσωμάτωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων soft skills στην πραγματική ζωή.
Εξετάσαμε τους παράγοντες που επιταχύνουν ή επιβραδύνουν την επίδραση των προγραμμάτων αυτών και οδηγηθήκαμε σε κάποια ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Στους παράγοντες που επιδρούν θετικά, ξεχώρισε πρώτη η Προσωπική Κινητοποίηση των συμμετεχόντων για ανάπτυξη και μάθηση, η οποία αντιπροσωπεύει το 15,8% των απαντήσεων. Οι εταιρείες που δημιουργούν ένα Περιβάλλον Ενδυνάμωσης που επιτρέπει στα άτομα να αποδίδουν διαφορετικά, αποτελούν επίσης σημαντικό παράγοντα και διαμόρφωσαν το 12% των απαντήσεων των ερωτηθέντων.
Τους 3 επιδραστικότερους παράγοντες έρχονται να συμπληρώσουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα που καθιερώνουν Σαφείς Συνδέσεις με το εργασιακό περιβάλλον και αποτελούν το 11,4% των απαντήσεων. Στον αντίποδα, η δυσκολία των συμμετεχόντων να εγκαταλείψουν Παλιές Συνήθειες, αναδείχθηκε ως το βασικότερο εμπόδιο σε ένα ποσοστό 19,4%. Επιπλέον, ο υπερβολικός Φόρτος Εργασίας και η Πίεση που εμποδίζει τη μεταφορά της μάθησης στον εργασιακό χώρο, αγγίζουν το 18,4% των επιλογών. Τέλος, ο Περιορισμός των εκπαιδευτικών συνεδριών σε Μεμονωμένες Εμπειρίες, χωρίς επακόλουθη ανάπτυξη, επιδρά αρνητικά προβληματίζοντας το 16,9% των ερωτηθέντων.
Τα παραπάνω ευρήματα θα μπορούσαν να μείνουν απλοί αριθμοί. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν προς όφελος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η εφαρμογή των soft skills στην πραγματική ζωή, εφόσον γίνει σωστά, όχι μόνο βελτιώνει την ατομική απόδοση, αλλά και συμβάλλει στη συνολική ανάπτυξη και επιτυχία του οργανισμού.