Με συνολικά 5 βραβεία, 1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver, στα PR Awards 2024 διακρίθηκε η καμπάνια με τίτλο «THE INTERVIEW | Σκεφτόμαστε Πρωτοποριακά Δουλεύουμε Διαφορετικά» που δημιούργησε η Eurobank για τους ανθρώπους της.

Μέσα από μια μίνι χιουμοριστική σειρά 12 επεισοδίων με πρωταγωνιστές τα στελέχη της Ανώτατης Διοίκησης και δύο ηθοποιούς, η εν λόγω καμπάνια παρουσίασε στους εργαζόμενους το νέο μοντέλο εργασίας της Eurobank, ούτως ώστε να υιοθετήσουν εύκολα και αποτελεσματικά τις 12 νέες πρακτικές στην καθημερινότητά τους, αλλά και τη νέα επαγγελματική κουλτούρα της Τράπεζας, αναδεικνύοντας την καινοτομία και την πρωτοπορία του οργανισμού.