Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με το σύνθημα «Experience. Empower. Connect», υλοποιώντας διαδικτυακές δράσεις με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και online workshops, οργάνωσε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση – γιορτή, παρουσιάζοντας όλες τις πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει για το επόμενο διάστημα, ενώ όλοι οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους.
Τέλος, ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της εταιρείας κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο, ενώ παράλληλα, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center.