Την καμπάνια «Choose Your Perspective» δημιούργησε η Generation Y με αφορμή την ανάπτυξη της εταιρείας με 100 νέες θέσεις εργασίας το 2021, επιλέγοντας μία οπτική γωνία αισιοδοξίας, αρωγής, φροντίδας και ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ευρύτερης εταιρικής της στρατηγικής ανάπτυξης και προσφοράς για το 2021, η ελληνική πολυεθνική προχωρά και σε περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της με 100 θέσεις εργασίας, καλύπτοντας όχι μόνο υφιστάμενες θέσεις εργασίας, αλλά δημιουργώντας επίσης νέες και για τα 9 business units της.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω καμπάνια έχει σκοπό να αναδείξει τη φιλοσοφία και τις αξίες της εταιρείας, προ(σ)καλώντας το κοινό κάθε φύλου, εθνικότητας, ηλικίας και με εξειδίκευση σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους, να επιλέξει και αυτό με τη σειρά του τη σωστή οπτική γωνία αντιμετώπισης όλων όσων συνθέτουν το ατομικό και επαγγελματικό παρόν του, θέτοντας τα θεμέλια που θα δοξάσουν το μέλλον του.

«Μέσα στα 21 χρόνια λειτουργίας της, και εν μέσω κάθε είδους συγκυρίας και αστάθμητων παραγόντων, η Generation Y μεγαλώνει ασταμάτητα. Επιλέγουμε όλα αυτά που θα μας οδηγήσουν στο μέλλον με επιτυχία και είμαι ενθουσιασμένος που μέσα από την καμπάνια “Choose Your Perspective” θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε την ομάδα μας, με μυαλά που μοιράζονται το σύστημα αξιών μας και, επενδύοντας στην προσωπική εξέλιξη του καθενός ξεχωριστά, θα συν-δημιουργήσουμε ένα λαμπρό μέλλον για όλους μας» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Co-Founder & CEO της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης.