Η αναδιαμόρφωση των κρατικών συστημάτων υγείας και πρόνοιας στη γηραιά ήπειρο, καθώς και η συνειδητοποίηση ότι οι παροχές μπορούν να ενισχύσουν τη δέσμευση των εργαζομένων καθιστούν τις ομαδικές ασφαλίσεις επιβεβλημένες. Όσο η ανασφάλεια για τις δημόσιες παροχές πρόνοιας εντείνεται, τόσο οι εταιρικές ομαδικές ασφαλίσεις φαντάζουν ως αποδοτικές και οικονομικές λύσεις προσέλκυσης και διακράτησης προσωπικού.
<‘Σελίδα 1: Το στοίχημα της διακράτησης’>
Μια ματιά σε αποτελέσματα ερευνών σχετικά με την αντίληψη των Ελλήνων για τη δημόσια υγεία οδηγεί σε άκρως απογοητευτικά συμπεράσματα.
Οι επιχειρήσεις καταστρώνουν στρατηγικές και σχέδια με σκοπό να κρατήσουν κοντά τους ό,τι πολυτιμότερο διαθέτουν, δηλαδή τον άνθρωπο. Σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα της εταιρείας Mercer, στην οποία συμμετείχαν 800 επιχειρήσεις, σχεδόν 7 στους 10 εργοδότες χρησιμοποιούν τα healthcare benefits με στόχο να κρατήσουν τα ταλέντα τους
Σύμφωνα με στοιχεία δημοσκόπησης που υλοποιήθηκε από την Public Issue το περασμένο καλοκαίρι, ο δείκτης εμπιστοσύνης στα δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα βρίσκεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα. Παρόμοια είναι και τα στοιχεία της «Μελέτης Εμπιστοσύνης» που πραγματοποίησε η Allianz, σε συνεργασία με την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK την άνοιξη του 2008. Οι συμπατριώτες μας φαίνεται ότι ανησυχούν ιδιαίτερα για τις παροχές που θα έχουν αν αρρωστήσουν και χρειαστούν μακροχρόνια φροντίδα. Πράγματι, μόνο το 21% του δείγματος εμφανίζεται αισιόδοξο.
Οι επιχειρήσεις έχουν, εδώ και χρόνια, διαπιστώσει ότι επικρατούν τα συγκεκριμένα συναισθήματα και έσπευσαν να συνδυάσουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου, παρέχοντας ομαδικές ασφαλίσεις στο προσωπικό τους. Οι οργανισμοί που έχουν αντιληφθεί την αξία του ανθρώπινου παράγοντα στη χάραξη της στρατηγικής τους χρησιμοποιούν τέτοιου είδους πακέτα. Πράγματι, η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα των Best Workplaces παρέχουν ομαδικές ασφαλίσεις στο ανθρώπινο δυναμικό τους.
Το στοίχημα της διακράτησης
Η δέσμευση των εργαζομένων αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους οργανισμούς στον 21ο αιώνα. Οι επιχειρήσεις καταστρώνουν στρατηγικές και σχέδια με σκοπό να κρατήσουν κοντά τους ό,τι πολυτιμότερο διαθέτουν, δηλαδή τον άνθρωπο. Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσονται και οι ασφαλιστικές τους παροχές. Σύμφωνα με την πανευρωπαϊκή έρευνα της εταιρείας Mercer, στην οποία συμμετείχαν 800 επιχειρήσεις, σχεδόν 7 στους 10 εργοδότες χρησιμοποιούν τα healthcare benefits με στόχο να κρατήσουν τα ταλέντα τους.
Οι αμέσως επόμενοι λόγοι παροχής ασφαλιστικών πακέτων είναι η διαχείριση του κόστους των απουσιών και η βελτίωση της παραγωγικότητας και της απόδοσης. Σε αντίστοιχα αποτελέσματα κατέληξε και μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο βρετανικό περιοδικό Employment Review. Το 68% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι ο λόγος για τον οποίο επιλέγεται η λύση του ασφαλιστικού πακέτου είναι η προσέλκυση εργαζομένων με ικανότητες και περγαμηνές.
Ταυτόχρονα, η συντριπτική πλειοψηφία (80%) των ερωτώμενων υποστηρίζει ότι η ασφάλεια υγείας συντελεί στη μείωση των απουσιών. Αυτό συμβαίνει γιατί οι εργαζόμενοι που καλύπτονται από τέτοιου είδους πακέτα επιστρέφουν ταχύτερα στην εργασία τους, σε σύγκριση με αυτούς οι οποίοι καταφέυγουν στο Βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας. Και αν έτσι έχουν τα πράγματα στο Ηνωμένο Βασίλειο φανταστείτε την κατάσταση στην Ελλάδα.
<‘here’>
<‘Σελίδα 2: Οικονομικές παροχές και πολλαπλές καλύψεις’>
Οικονομική παροχή
Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι η βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης και η επίτευξη ομαλών σχέσεων εργαζόμενου – εργοδότη μπορούν να καλλιεργηθούν με μία απλή και χαμηλού κόστους κίνηση, τουλάχιστον έως ένα σημείο. Πράγματι, τα ποσά για την πληρωμή της ασφάλειας του κάθε εργαζόμενου, συνήθως, δεν ξεπερνούν το 3% του μισθού του δικαιούχου. Μάλιστα, πέρα από το μικρό κόστος δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα ασφάλιστρα εκπίπτουν από την φορολογητέα ύλη με ανώτατο όριο τα 1.500 € ανά εργαζόμενο, καθώς θεωρούνται παραγωγικά έξοδα της εταιρείας.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Vebnet οι εργαζόμενοι, στην παρούσα φάση της κρίσης, ζητούν από τις επιχειρήσεις να μειώσουν τις επιπρόσθετες παροχές και να αυξήσουν το μισθό τους, αφού δε γνωρίζουν τα χρήματα, τα οποία εξοικονομούν μέσα από διάφορες παροχές
Αλλά και οι ίδιοι οι υπάλληλοι αντιμετωπίζουν θετικά τα πακέτα ομαδικών ασφαλίσεων. Εξάλλου, ο Γιώργος Βλασσόπουλος, Director Corporate Business, ALICO τόνισε: «οι εργαζόμενοι τη θεωρούν αναντικατάστατη παροχή. Σύμφωνα με την εμπειρία μας, η χρήση των ομαδικών προγραμμάτων υγείας υπερβαίνει σε πολλές περιπτώσεις το 60%. Σε πρόσφατη αξιολόγηση 44 εταιρικών παροχών από το ALBA σε 4.200 εργαζομένους από 38 εταιρείες, οι παροχές ομαδικής ασφάλισης κατατάσσονται: Ασφάλεια Υγείας (1η με 79%), Ασφάλεια Ζωής (2η με 78%) και Ασφάλεια Σύνταξης (5η με 71%)».
Οι ομαδικές ασφαλίσεις φαίνεται ότι προτιμώνται από τους εργαζόμενους σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και όταν δεν παρέχονται από την επιχείρηση καταφεύγουν σε αυτές από μόνοι τους. Άλλωστε, είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι πέρα από τους ίδιους τους εργαζόμενους, τον επιχειρηματία και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, στα πακέτα μπορούν να συμπεριληφθούν και μέλη των οικογενειών τους με μικρή επιβάρυνση. Η ασφάλιση κανονικά διαρκεί για το χρονικό διάστημα που ο εργαζόμενος παρέχει τις υπηρεσίες του στην επιχείρηση. Στο ενδεχόμενο, πάντως, που υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του εργοδότη και ο δικαιούχος το επιθυμεί, η ασφάλιση μπορεί να συνεχιστεί με επιβάρυνση του τελευταίου αφού αποχωρήσει από την εταιρεία.
Πολλαπλές καλύψεις
Τα σύγχρονα ομαδικά πακέτα δεν περιορίζονται, απλώς, στην ιατροφαρμακευτική κάλυψη των δικαιούχων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν, από καιρό, αντιληφθεί ότι οι ανάγκες του προσωπικού για ασφάλεια επεκτείνονται πέρα από το κόστος νοσηλείας και ιατρικών εξετάσεων. Για αυτό το λόγο οι υπηρεσίες που παρέχονται συνήθως είναι οι εξής:
- Ασφάλιση Ζωής.
- Νοσοκομειακό Επίδομα, Νοσοκομειακή Περίθαλψη.
- Μόνιμη Ολική Ανικανότητα.
- Ασφάλιση Θανάτου, Μόνιμη Ανικανότητα από Ατύχημα.
- Ασφάλιση Σοβαρών Ασθενειών.
- Ασφάλιση Ιατροφαρμακευτικών Δαπανών από Ατύχημα.
- Ασφάλιση Πρόσωρινής Ανικανότητας για Εργασία από Ατύχημα ή Ασθένεια.
- Εξωνοσοκομειακή Περίθαλψη, Επίδομα χειρουργείου.
- Ευρεία Νοσοκομειακή και Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη.
- Εφάπαξ Παροχές.
- Ασφάλιση Εξόδων Επείγουσας Αερομεταφοράς.
- Παροχές Μητρότητας.
Κρίση και ασφαλιστικές παροχές
Σήμερα, που κράτη και ιδιώτες αντιλαμβάνονται τις επιπτώσεις της ύφεσης στην καθημερινότητά τους, οι οργανισμοί έχουν αρχίσει να προβληματίζονται σχετικά με τις παροχές προς το εργατικό δυναμικό. Αν ανατρέξει κανείς στην περίφημη πυραμίδα του Maslow, η οποία ιεραρχεί τις ανθρώπινες ανάγκες θα αντιληφθεί ότι όταν οι εποχές δυσκολεύουν, οι άνθρωποι τείνουν να ασχολούνται περισσότερο με τα βασικά και λιγότερο με πολυτέλειες. Σε αυτή, λοιπόν, τη φιλοσοφία χρειάζεται να εστιάσουν και οι επιχειρήσεις κατά το σχεδιασμό των πακέτων παροχών τους.
Έτσι, ενώ κάποια από τα προνόμια που απολαμβάνουν ορισμένα στελέχη μπορεί να αναθεωρηθούν και να καταργηθούν, οι ομαδικές ασφαλίσεις δεν αναμένεται να πληγούν ιδιαίτερα από την κρίση, τουλάχιστον στη χώρα μας. Εξάλλου, η υγεία και η ασφάλεια κατατάσσονται στη βάση της πυραμίδας του Maslow. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Παναγιώτης Τσότρας, Group & Corporate Business Market Development Specialist, Interamerican υπενθυμίζει «Παρόλη την κρίση και την οικονομική δυσπραγία για το 2009, η αγορά αναμένει ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 3%-5%. Στο εξωτερικό, παρουσιάζεται διαφορετική εικόνα λόγω εμπλοκής μεγάλων ασφαλιστικών οργανισμών στην αλυσίδα των λεγόμενων “τοξικών προϊόντων”.
Ωστόσο, πολυεθνικές, κυρίως, εταιρείες έχουν εντάξει την Ομαδική Ασφάλιση στη γενικότερη στρατηγική στόχων, αμοιβών και κινήτρων του προσωπικού τους και, φυσικά, θα τη διατηρήσουν, δίνοντας έμφαση σε προγράμματα υγείας τύπου managed care, όπου το κόστος σε σχέση με την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών είναι ελεγχόμενο». Πάντως, σύμφωνα με μία έρευνα της εταιρείας Vebnet που δημοσιεύτηκε,στις αρχές του χρόνου, στο βρετανικό HR Magazine, οι εργαζόμενοι, στην παρούσα φάση της κρίσης, ζητούν από τις επιχειρήσεις να μειώσουν τις επιπρόσθετες παροχές και να αυξήσουν το μισθό τους, αφού δε γνωρίζουν τα χρήματα, τα οποία εξοικονομούν μέσα από διάφορες παροχές.
Για αυτό το λόγο, η ενημέρωση και η εκπαίδευση των εργαζομένων σχετικά με τα οφέλη των ομαδικών ασφαλίσεων αποδεικνύεται εξαιρετικά σημαντική για την επιτυχία τους.
<‘here’>
<‘Σελίδα 3: Case Study: Ομαδική Ασφάλιση Υγείας στην AstraZeneca’>
Case Study: Ομαδική Ασφάλιση Υγείας στην AstraZeneca
H AstraZeneca, έχοντας ως πυρήνα των δραστηριοτήτων της την προαγωγή της καλής υγείας και διαθέτοντας υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και φροντίδας των ανθρώπων της καθώς και των οικογενειών τους, προσφέρει σε όλους, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική περιοχή ή το επίπεδο της θέσης εργασίας, Ομαδική Ασφάλιση Υγείας.
Οι καλύψεις που προσφέρονται μέσω του προγράμματος είναι:
- Ασφάλεια Ζωής.
- Ασφάλιση Μόνιμη Ολικής Ανικανότητας από Ασθένεια.
- Ασφάλιση σε ενδεχόμενο θανάτου από Ατύχημα.
- Ασφάλιση σε ενδεχόμενο Μόνιμης Ολικής ή Μερικής Ανικανότητας από Ατύχημα.
- Ασφάλιση σε ενδεχόμενο Απώλειας Εισοδήματος από Ατύχημα – Ασθένεια.
- Ευρεία Νοσοκομειακή & Εξωνοσοκομειακή Περίθαλψη από Ατύχημα/Ασθένεια.
- Παροχές Μητρότητας.
- Κάλυψη Εξόδων σε Κρατικό Νοσοκομείο (νοσοκομειακό, χειρουργικό επίδομα).
- Κάλυψη Εξόδων Οδοντιάτρου.
- Check Up &Οφθαλμολογικός Έλεγχος.
Γ. Μόσχα: Επιπλέον του προγράμματος της Ομαδικής Ασφάλισης Ζωής, η AstraZeneca παρέχει μια σειρά προγραμμάτων ενημέρωσης και δραστηριοτήτων σχετικά με τη διαχείριση υγείας – ευεξίας ενώ σε πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης των εργαζόμενων μας η Ομαδική Ασφάλεια Υγείας ανακηρύχτηκε ως η σημαντικότερη παροχή
Οι καλύψεις των παροχών στην Ομαδική Ασφάλιση Υγείας είναι υψηλές και πάνω από το μέσο όρο της αγοράς. Επιπλέον, αφορούν στον εργαζόμενο και την οικογένεια του (με μία μικρή επιβάρυνση) όλο το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η κάλυψη για νοσοκομειακή περίθαλψη και για έξοδα καισαρικής επέμβασης είναι 100%, ενώ για εξωνοσοκομειακή περίθαλψη (εκτός νοσοκομείου: αμοιβές ιατρών, διαγνωστικές εξετάσεις, αγορά φαρμάκων) η κάλυψη φθάνει στο 80%.
Θεωρούμε ότι η Ομαδική Ασφάλιση Υγείας:
- αποτελεί κίνητρο παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού,
- συντελεί στη προσέλκυση και διατήρηση των εργαζομένων,
- συμβάλλει στη δημιουργία ανθρωποκεντρικού κλίματος,
- περιορίζει τις έκτακτες οικονομικές επιβαρύνσεις για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων σοβαρών καταστάσεων,
- εξασφαλίζει τη σιγουριά του εργαζόμενου και της οικογένειάς του από κάθε απρόβλεπτο γεγονός, πέρα από αυτά που ορίζει η νομοθεσία.
Επιπλέον του προγράμματος της Ομαδικής Ασφάλισης Ζωής, η AstraZeneca παρέχει μια σειρά προγραμμάτων ενημέρωσης και δραστηριοτήτων σχετικά με τη διαχείριση υγείας – ευεξίας (wellness programs). Στο πλαίσιο αυτό, παρέχουμε σειρά δραστηριοτήτων που έχουν ως σκοπό να δώσουν στους ανθρώπους μας την ευκαιρία να εφαρμόσουν στο χώρο εργασίας κάποιες τεχνικές που συμβάλουν στη διαχείριση του στρες και επιτυγχάνουν τη καλύτερη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών προβλημάτων.
Μάλιστα, σε πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης των εργαζόμενων μας η Ομαδική Ασφάλεια Υγείας ανακηρύχτηκε ως η σημαντικότερη παροχή.
Γεροντή Μόσχα, Rewards Manager, AstraZeneca
<‘here’>
<‘Σελίδα 4: Case Study: Ανταγωνιστικές και βελτιωμένες παροχές vs. Συγκράτηση Κόστους στη L’ Oreal Hellas’>
Case Study: Ανταγωνιστικές και βελτιωμένες παροχές vs. Συγκράτηση Κόστους στη L’ Oreal Hellas
Στην αδιάκοπη προσπάθειά μας για βελτίωση των παροχών της L’ Oreal προς όλους τους συνεργάτες μας, προστέθηκε το νέο πρόγραμμα υγείας. Το πρόγραμμα αυτό, διαμορφώθηκε μετά από ενδελεχή μελέτη των αναγκών των συνεργατών για περισσότερο ολοκληρωμένη νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, καθώς και της αγοράς μέσω εξατομικευμένης έρευνας. Το πρόγραμμα καλύπτει έξοδα εντός και εκτός νοσοκομείου, επιδόματα μητρότητας, νοσηλείας, καθώς και το κόστος επείγουσας αερομεταφοράς. Η εταιρεία έχει 80% συμμετοχή στα έξοδα, η οποία αυξάνεται σε συνεργαζόμενα νοσοκομεία και κέντρα.
Α. Σανίδας: Το πρόγραμμα υγείας της L’ Oreal Hellas διαμορφώθηκε μετά από ενδελεχή μελέτη των αναγκών των συνεργατών για περισσότερο ολοκληρωμένη νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, καθώς και της αγοράς μέσω εξατομικευμένης έρευνας
Η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει την υποβολή των δικαιολογητικών στον κύριο φορέα ασφάλισης, ακόμα και στις περιπτώσεις νοσηλείας σε ιδιωτικό νοσοκομείο, όπου δεν υπάρχει αντίστοιχο γραφείο, προσφέροντας τη δυνατότητα στον εργαζόμενο για κάλυψη όλων των εξόδων νοσηλείας του. Επίσης, συμπεριλαμβάνεται ετήσιο check-up, ενώ υπάρχει η δυνατότητα με συνεισφορά του εργαζόμενου να απολαμβάνει καλύψεων όπως οδοντιατρική φροντίδα, οπτικά, εξωσωματική γονιμοποίηση, ψυχολογική υποστήριξη κ.ά.
Έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων, με αποτέλεσμα όλα τα δικαιολογητικά αποζημίωσης να παραδίδονται σε κλειστό φάκελο.
Οι εργαζόμενοι της L’ Oreal είναι άριστα καταρτισμένοι και καλωσορίζουν κάθε βελτίωση του προγράμματος. Ωστόσο, η παρακολούθηση και συγκράτηση του κόστους του προγράμματος είναι ένα μόνιμο θέμα στην ατζέντα μας. Το πρόγραμμα υγείας δίνει στη L’ Oreal συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα των παροχών, διότι προσφέρει ανταγωνιστικά ανώτατα ποσά κάλυψης, καθώς και επιπρόσθετες καλύψεις που αποτελούν βασικές εξαιρέσεις σε άλλα προγράμματα. Τέλος, βοηθά τους συνεργάτες της L’ Oreal να αισθάνονται σιγουριά για την κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών τόσο των ίδιων, όσο και των οικογενειών τους.
Απόστολος Σανιδας, Υπεύθυνος Αμοιβών & Παροχών, L’ Oreal Hellas
<‘here’>
<‘Σελίδα 5: Case Study: Τα Healthcare Benefits στη Microsoft Hellas’>
Case Study: Τα Healthcare Benefits στη Microsoft Hellas
Οι παροχές υγείας μίας επιχείρησης καθίστανται στις μέρες μας ιδιαίτερα σημαντικό εχέγγυο για τη θεμελίωση ενός εργασιακού περιβάλλοντος ικανού τόσο να προάγει το αίσθημα ασφάλειας των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτό, όσο και να αποτελέσει θέλγητρο για τα ικανότερα στελέχη της αγοράς.
Η Microsoft Hellas με την προσφορά ευρείας γκάμας παροχών υγείας στοχεύει στη προληπτική αντιμετώπιση των κινδύνων υγείας, μέσω ολοκληρωμένων παροχών και σε συνέργεια με άλλες κοινωνικές ή ιδιωτικές ασφάλειες, στην παροχή υπηρεσιών υγείας στην οικογένεια των εργαζομένων της και στην εξυπηρέτηση του θεμελιώδους της στόχου για την παροχή στους εργαζομένους της όλων των απαραίτητων εργαλείων, ώστε να καταστεί η ζωή τους ευκολότερη και πιο ποιοτική. Με αυτό τον τρόπο, καταφέρνουμε να αποτελούμε την πρώτη επιλογή των καλύτερων στελεχών της αγοράς. Η χρήση των συγκεκριμένων παροχών γίνεται από το 100% των εργαζομένων της Microsoft Hellas.
Δ. Σταυρόπουλος: Εσωτερικές ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες έχουν αποδείξει την υψηλή ικανοποίηση του προσωπικού από τις παροχές υγείας που προσφέρονται, ενώ η μακρόχρονη προαγωγή των παροχών υγείας από την Microsoft Hellas καταδεικνύουν ότι αποτελούν ένα σύγχρονο επιχειρηματικό εργαλείο
Εσωτερικές ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες έχουν αποδείξει την υψηλή ικανοποίηση του προσωπικού από τις παροχές υγείας που προσφέρονται, ενώ η μακρόχρονη προαγωγή των παροχών υγείας από την Microsoft Hellas καταδεικνύουν ότι αποτελούν ένα σύγχρονο επιχειρηματικό εργαλείο, που συμβάλλει α) στην αύξηση της παραγωγικότητας, απαλλάσσοντας τους εργαζόμενους από το άγχος της ανασφάλειας και καθιστώντας τους ικανούς να παράγουν ποιοτικότερο έργο ανταποκρινόμενοι με υψηλότερη επαγγελματική πίστη και αφοσίωση στα καθήκοντα τους, β) στη συνειδητοποίηση της σχέσης που υπάρχει μεταξύ της επιχειρηματικής επιτυχίας και του βιοτικού επιπέδου της ζωής τους, σε περίπτωση σοβαρών ατυχιών, και γ) στην εμπέδωση της εικόνας κύρους και υψηλού επαγγελματισμού της επιχείρησης.
Η ιδιαίτερη έμφαση που αποδίδει η Microsoft Hellas στην υγεία των εργαζομένων της και των οικογενειών τους αποτυπώνεται στην πλειάδα των σχετικών παροχών. Συγκεκριμένα, παρέχεται ασφάλεια ζωής, μόνιμης ολικής ή μερικής ανικανότητας, προστασίας εισοδήματος και υγείας, μέσω της κάλυψης εξόδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης, πλειάδας επιδομάτων νοσοκομειακής περίθαλψης, χειρουργικής επέμβασης, σοβαρών ασθενειών και τοκετού.
Επιπλέον, παρέχονται υπηρεσίες προληπτικής ιατρικής (check up), μέσω ενός μεγάλου δικτύου συνεργαζόμενων διαγνωστικών κέντρων, δωρεάν πρόσβαση σε ευρύ σύστημα υπηρεσιών περίθαλψης που υποστηρίζεται 24 ώρες την ημέρα – 365 ημέρες τον χρόνο από Εξειδικευμένο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης και Ιατρικής Καθοδήγησης, καθώς και πλήρη κάλυψη σε ανάγκες αίματος τόσο του εργαζόμενου όσο και της οικογένειας του, μέσω της τράπεζας αίματος της Microsoft Hellas σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό.
Δημήτρης Σταυρόπουλος, HR Administrator, Microsoft Hellas
<‘here’>