Ανοιχτό κάλεσμα να θέσουν υποψηφιότητα στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2025 απηύθυνε η Ξένια Κούρτογλου, Μέλος Δ.Σ ΕΙΕΠ, Founder & Managing Partner, Focus Bari S.A, με συνέντευξή της στο Workforce, προς όλες τις εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να αναγνωριστούν, να βραβευθούν και να αποτελέσουν πρότυπο για όλη την αγορά. Στον απόηχο της τελετής απονομής των φετινών Βραβείων από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία 600 στελεχών επιχειρήσεων και εκπροσώπων φορέων από όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, η Ξ. Κούρτογλου περιέγραψε όλα τα οφέλη τα οποία προσφέρει η συγκεκριμένη διοργάνωση στις συμμετέχουσες εταιρείες. Τα συνόψισε δε στη δημιουργία της πολυπόθητης για εκείνες «wow» εμπειρίας πελάτη, την οποία χαρακτήρισε ως αποστολή για κάθε συνεργάτη τους. Μεταξύ άλλων, συμπεριέλαβε τη δυνατότητα της περαιτέρω εξέλιξής τους μέσα από την αναβάθμιση συστημάτων και διαδικασιών, καθώς και μέσα από την καλλιέργεια μιας νέας customer-centric κουλτούρας, η οποία βαρύνει ιδιαίτερα στις επιλογές των καταναλωτών. Σημειώνεται ότι τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο και έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO 9001, διατηρώντας υψηλά επίπεδα ποιότητας σε όλα τους τα στάδια. Φέτος δε είχαν ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς το ΕΙΕΠ συμπληρώνει τα 20 χρόνια δράσης και προσφοράς του στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα.

WF: 15 χρόνια Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Πόσο σημαντικός είναι για τις επιχειρήσεις αυτός ο θεσμός;

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ο σημαντικότερος θεσμός γιορτής και επιβράβευσης των καλύτερων πρακτικών τις οποίες εφαρμόζουν οι οργανισμοί για να προσφέρουν μια «αξέχαστη εμπειρία πελάτη», αυτό που λέμε, μια «wow εμπειρία». Ας μην ξεχνάμε πως, στη βάση τους, όλες οι επιχειρήσεις απευθύνονται σε έναν πελάτη, ο οποίος -αν δεν μείνει ευχαριστημένος- πιθανά θα τις εγκαταλείψει, ή ακόμα και αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός, η σχέση του με την επιχείρηση δεν θα είναι υγιής. Γι’ αυτό, επί της ουσίας, η «απόλυτη εμπειρία πελάτη» οφείλει να είναι κεντρική αποστολή για όλους τους συνεργάτες κάθε οργανισμού, και όχι μόνο για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Ποιο είναι το όφελος των επιχειρήσεων από τη συμμετοχή;

Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις από τον θεσμό των Βραβείων ΕΙΕΠ είναι πολλαπλά. Κάθε χρόνο, οι εταιρείες βελτιώνουν τις πρακτικές τους στην εξυπηρέτηση πελατών και, μέσα από την προετοιμασία των υποψηφιοτήτων τους, εξελίσσονται ακόμα περισσότερο. Επιπλέον, τα Βραβεία ΕΙΕΠ προσκαλούν όλους τους οργανισμούς να αναθεωρούν και να αναβαθμίζουν τα συστήματα και τις διαδικασίες τους, προκειμένου να κάνουν ακόμα καλύτερη την εμπειρία πελάτη, ενώ, παράλληλα, βοηθούν στην καλλιέργεια της κατάλληλης κουλτούρας η οποία στοχεύει στη συνεχή βελτίωση. Τέλος, οι εταιρείες οι οποίες διακρίνονται και βραβεύονται έχουν την ικανοποίηση της αναγνώρισης της προσπάθειάς τους, τόσο ανάμεσα στο business community, όσο και για τους ίδιους τους ακούραστους συνεργάτες τους.

Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε μέλη και μη μέλη του ΕΙΕΠ;

Βεβαίως. Οι οργανισμοί όλων των κλάδων και μεγεθών μπορούν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό, καθώς η εξυπηρέτηση πελάτη αφορά όλους.

Τι θα συμβουλεύατε τις εταιρείες οι οποίες ακόμη διστάζουν να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους; Υπάρχει κάποιο μυστικό;

Το «μυστικό» είναι να έχει μια εταιρεία στην κουλτούρα της και από άκρη σε άκρη, την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, είναι σίγουρο ότι όλες οι επιλογές, δομές, διαδικασίες και ενέργειες θα είναι τέτοιες οι οποίες την καθιστούν κατάλληλη υποψήφια για να βραβευθεί και να αναγνωριστεί, ώστε να αποτελέσει πρότυπο για όλη την αγορά. Καλούμε, λοιπόν, όλες τις εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται να θέσουν υποψηφιότητα για τα Εθνικά Βραβεία ΕΙΕΠ 2025. Bραβεία, τα οποία διεξάγονται με πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία, δίνοντας ευκαιρία σε όλες τις εξέχουσες προσπάθειες να αναγνωριστούν.