Η Boussias Communications συμμετείχε για 3η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία πραγματοποιήθηκε φέτος από 7 έως 12 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η εξυπηρέτηση, με συνέπεια, ταχύτητα, ενδιαφέρον, σιγουριά και χαμόγελο, βρίσκεται στο DNA της Boussias Communications και στο πλαίσιο αυτό διοργάνωσε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου ένα διαδραστικό event στα κεντρικά της γραφεία, με τη συμμετοχή όλων των εργαζομένων της. Με κεντρικό μήνυμα «Οι άνθρωποί μας, η εξυπηρέτησή μας», η εκδήλωση ανέδειξε μέσα από διασκεδαστικές εμπειρίες αλληλεπίδρασης, την αξία της εξυπηρέτησης, τόσο των πελατών όσο και των συνεργατών-συναδέλφων, καθώς και τη σημασία της ενεργής ακρόασης. Ο χρόνος είναι για όλους πολύτιμος, γι’ αυτό και όταν κάποιος μας τον παραχωρεί, οφείλουμε να δίνουμε προσοχή σε αυτά που μοιράζεται μαζί μας, και το αντίστροφο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Be in.