Σε ολικό rebranding προχωρά η Ευ Ζην Greece και εξελίσσεται στην Ευ Zην Feelόsophy. Όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, «πρόκειται για ένα μεγάλο, στρατηγικό βήμα το οποίο θα “μεταμορφώσει” την εικόνα της, δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες για την περαιτέρω ανάπτυξή της σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο».

Η εταιρεία φιλοδοξεί, μέσα από το νέο όνομα, όλες οι διαφορετικές δραστηριότητες και υπηρεσίες της να εντάσσονται κάτω από μια κοινή φιλοσοφία, προάγοντας, όπως επισημαίνει, τη δημιουργία συναισθημάτων και αναμνήσεων και την παροχή ολοκληρωμένων εμπειριών.

Η CEO της Ευ Zην Feelόsophy, Βάσια Μπιρλιράκη, δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη ημέρα της (συν)ίδρυσης της Ευ Ζην από τον Θανάση Παπαδημητρίου, στόχος μας είναι η παροχή ολιστικών εμπειριών οι οποίες προκαλούν συναισθήματα. Τώρα, όλη αυτή η “feelοσοφία”, ενσαρκώνεται στη νέα μας ταυτότητα, έχοντας πάντα στο κέντρο της το ευ ζην και την ισορροπία στη ζωή μας».