Έρευνα για το πού οι εργαζόμενοι δαπανούν τον περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο αποδεικνύει ότι η νούμερο ένα επιλογή είναι το Facebook ενώ ακολουθεί το Google.

Η έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία Network Box στηρίχθηκε σε 13 δις. URLs που χρησιμοποιήθηκαν από επιχειρήσεις το πρώτο τέταρτο του 2010. Σχεδόν το 7% των χρηστών «μπήκαν» στο Facebook ενώ στο Google το 3,4%.

Ακολούθησε το Yahoo με ποσοστό 2,4%. Επίσης, στην ίδια έρευνα τονίστηκε το ότι οι επιχειρήσεις δεν κρύβουν την ανησυχία τους για την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των social media στο εργασιακό περιβάλλον.