Η βαθιά γνώση των Social Media είναι πλέον το κύριο χαρακτηριστικό που επιθυμούν οι εταιρείες που αναζητούν στελέχη με ειδίκευση στο digital marketing. Αυτό προέκυψε σε πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε για τη Society of Digital Agencies.

Πιο αναλυτικά, περίπου ένας στους τρεις marketers που ερωτήθηκαν, απάντησαν ότι επιθυμούν να προσλάβουν άτομα που κατέχουν τα Social Media, με την Έρευνα και το Στρατηγικό Σχεδιασμό να έπονται στη λίστα με τις πιο ελκυστικές επιδεξιότητες.

Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι προτίθεται να αυξήσει τον αριθμό των digital projects που θα πραγματοποιήσει. Τέλος, το 70% απάντησε ότι προτίθεται να επενδύσει σε θέματα ψηφιακών υποδομών, με την επένδυση στα Social Media να είναι και εδώ βασική προτεραιότητα -τα Facebook και Twitter είναι στη δεύτερη και τρίτη θέση της λίστας.