Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, σε συνεργασία με τα μέλη του, εισάγει το θεσμό της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα και οργανώνει εκδηλώσεις από τις 10 έως τις 14 Νοεμβρίου 2008.
Οι εκδηλώσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που σχετίζονται με την κουλτούρα, τον άνθρωπο, τη στρατηγική, τις διαδικασίες και τα συστήματα. Ο συγκεκριμένος θεσμός, ξεκίνησε το 1992 στις Ηνωμένες Πολιτείες με τη συμμετοχή 20 εταιρειών. Σήμερα, συμμετέχουν σε ολόκληρο τον κόσμο χιλιάδες εταιρείες, εκπροσωπώντας όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας.
Η εβδομάδα αυτή θα περιλαμβάνει ομιλίες, παρουσιάσεις από επιχειρήσεις, εκπαιδευτικές επισκέψεις εργασίας και επιμορφωτικά εργαστήρια. Στόχος είναι η δημιουργία επιτυχημένων και αποτελεσματικών ομάδων, η επιβράβευση του προσωπικού, η συμμετοχή σε στοχοθετημένα εκπαιδευτικά προγράμματα και η ανάπτυξη νέων μεθόδων επικοινωνίας με τους πελάτες.
Πρόγραμμα Ελληνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών | |
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008 | Τελετή Έναρξης |
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008 | Επιμορφωτικό εργαστήρι: Διαχείριση Παραπονούμενων Πελατών, Εκπαιδευτική Επίσκεψη Εργασίας – Ξενοδοχείο Grande Bretagne |
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008 | Εκπαιδευτική Επίσκεψη Εργασίας – Αττικό Μετρό |
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008 | Επιμορφωτικό εργαστήρι: Έρευνα Μυστικού Πελάτη – Σύγχρονες Τάσεις |
Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008 | Εκπαιδευτική Επίσκεψη Εργασίας: Εθνικός Αερολιμένας Αθηνών |