H ICAP βρίσκεται δίπλα στο Ινστιτούτο Prolepsis προσφέροντας υλικοτεχνικό εξοπλισμό αλλά και τεχνογνωσία και συμβουλευτική οργάνωσης και λειτουργικής διαχείρισης Call Center, με στόχο την ενίσχυση του κοινωνικού έργου του Ινστιτούτου.

Συγκεκριμένα, ανταποκρινόμενη άμεσα σε αίτημα του Ινστιτούτου, προχώρησε στη δωρεά πέντε σύγχρονων και πλήρως εξοπλισμένων ηλεκτρονικών υπολογιστών, οι οποίοι τοποθετήθηκαν στα γραφεία του Ινστιτούτου Prolepsis στο Μαρούσι για τις ανάγκες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου στήριξης ηλικιωμένων.

Εξειδικευμένα στελέχη της ICAP Contact Center υποστήριξαν σε επίπεδο Συμβουλευτικό αλλά και τεχνογνωσίας το στήσιμο του τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο σχεδιάζεται να λειτουργήσει ως γραμμή βοήθειας και συμβουλευτικής στήριξης για άτομα τρίτης ηλικίας. Η ICAP θα συνεχίσει να υποστηρίζει το τηλεφωνικό κέντρο και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με την εθελοντική συμμετοχή των εργαζομένων της.