Η Secret Key, φιλοξενεί ως επίσημη προσκεκλημένη στο 1ο Διεθνές Φεστιβάλ για την Εμπειρία του Πελάτη, την Πρόεδρο του International Customer Service Association Αμερικής (ICSA USA), Kay Valenzuela
H ίδια είναι διεθνώς αναγνωρισμένη Customer Service Strategist, με εξειδίκευση στους τομείς Σχεδιασμού Στρατηγικής Εξυπηρέτησης & Καινοτομίας στη Διαχείριση της Εμπειρίας του πελάτη. Επικεφαλής Διευθύντρια Ανάπτυξης του Service Quality Institute στο Μαϊαμι και στη Λατινική Αμερική, η K.Valenzuela, έχει βραβευτεί ως Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Αριστείας στην Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών το 2011 και το 2012 από το Service Quality Institute, ενώ το 2013 της έχει απονεμηθεί το «Global Strategy Achievements Award».
Το ελληνικό επιχειρηματικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να την ακούσει στις 4 Απριλίου 2013 στο θέμα « Καινοτομία στον Σχεδιασμό της Εμπειρίας του πελάτη». Η ίδια θα χαρτογραφήσει το ταξίδι της εμπειρίας του πελάτη και θα επικεντρωθεί στα βασικά στοιχεία που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους τα στελέχη που σχεδιάζουν μέσα από στρατηγικούς ρόλους τα βήματα της εμπειρίας του πελάτη. Μέσα από βέλτιστες πρακτικές αξιοθαύμαστων οργανισμών στο Customer Experience θα εμβαθύνει στις στιγμές της αλήθειας (moments of truth), των οποίων η αποκάλυψη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα περιθώρια καινοτομίας.