Η Secret Key, φιλοξενεί ως επίσημη προσκεκλημένη στο 1ο Διεθνές Φεστιβάλ για την Εμπειρία του Πελάτη, την Πρόεδρο του International Customer Service Association Αμερικής (ICSA USA), Kay Valenzuela.

H K. Valenzuela είναι διεθνώς αναγνωρισμένη Customer Service Strategist, με εξειδίκευση στους τομείς Σχεδιασμού Στρατηγικής Εξυπηρέτησης & Καινοτομίας στη Διαχείριση της Εμπειρίας του πελάτη. Επικεφαλής Διευθύντρια Ανάπτυξης του Service Quality Institute στο Μαϊαμι και στη Λατινική Αμερική, έχει βραβευτεί ως Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Αριστείας στην Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών το 2011 και το 2012 από το Service Quality Institute, ενώ το 2013 της έχει απονεμηθεί το «Global Strategy Achievements Award». Το ελληνικό επιχειρηματικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να ακούσει στις 4 Απριλίου 2013 την χαρισματική Customer Service Strategist που έχει εκπαιδεύσει και εμπνεύσει πάνω από 15.000 ανώτατα διευθυντικά στελέχη παγκοσμίως, να ξεδιπλώνει την εμπειρία της στο θέμα «Καινοτομία στο Σχεδιασμό της Εμπειρίας του πελάτη».

Εκτός από την παρουσίαση της ως Keynote Speaker στο Athens Customer Experience Festival, θα υλοποιήσει διήμερη εκπαίδευση διεθνούς πιστοποίησης στις 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου 2014 στο θέμα: «Strategic Innovation on Customer Experience Design». To συγκεκριμένο ανοιχτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργανώνει η Secret Key αφορά σε περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων και είναι επιδοτούμενo από τον ΛΑΕΚ. Τα στελέχη που θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα θα λάβουν International Certification από το ICSA (International Customer Service Association), ενώ το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει εγκεκριμένα εργαλεία και μεθοδολογίες του Harvard Business Publishing Corporation.