Με αφορμή την αυξημένη τουριστική κίνηση κατά την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο, η Nestle Ελλάς υλοποιεί την ενέργεια «Follow the Sun», στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Nestle needs YOUth», της τριετούς πανευρωπαϊκής δέσμευσης της εταιρείας για τη νεανική απασχόληση.

Με την εφαρμογή του «Follow the Sun», 27 νέοι εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία να απασχοληθούν σε 22 τουριστικές περιοχές της Ελλάδας. Μαζί με τη Nestle, βασικοί υποστηρικτές της πρωτοβουλίας «Nestle needs YOUth», μέσω της δράσης «Follow the Sun» είναι οι εταιρείες LeasePlan και Aiglon – Peugeot, οι οποίες διαθέτουν 27 αυτοκίνητα για τις ανάγκες μετακίνησης των νέων στελεχών, αλλά και η εταιρεία Vodafone, η οποία παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία επικοινωνίας των νέων εργαζομένων για την καθημερινότητα της δουλειάς τους.