Η Praktiker Hellas γιόρτασε, για 7η συνεχή χρονιά, την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Ως εκ τούτου, από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου, όλο το δίκτυό της συμμετείχε ενεργά με δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους. Ενδεικτικά, πραγματοποιήθηκαν δωρεάν workshops, εκδηλώσεις και παρουσιάσεις προϊόντων, ενώ η εταιρεία πρόσφερε και δώρα για τα μέλη του προγράμματος «my Praktiker». Παράλληλα, διεξήγε τον πανελλαδικό διαγωνισμό Great Service Store.

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Σε μια τόσο ιδιαίτερη χρονιά για όλους, νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι που διοργανώσαμε αυτές τις δράσεις, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, έτσι ώστε να μπορούμε να γιορτάσουμε όλοι μαζί την εξυπηρέτηση με τους καταναλωτές και τους ανθρώπους μας».