Για μία ακόμη χρονιά, η Teleperformance στην Ελλάδα προχώρησε στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου και συμπεριληπτικού, όπως το χαρακτηρίζει, προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Ενδεικτικά, η εταιρεία στήριξε την προσπάθεια για την ενημέρωση και την πρόληψη ενάντια στον καρκίνο του μαστού, προσφέροντας, για τέταρτη συνεχή χρονιά, 1.000 δωρεάν υπερήχους μαστού στο κοινό. Επιπλέον, στο πλαίσιο του Χριστουγεννιάτικου Χωριού το οποίο διοργάνωσε για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, η εταιρεία ενίσχυσε τρεις ΜΚΟ, το Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας, το Dogs’ Voice και τη Mexoxo, μέσω των εσόδων από τις πωλήσεις τα οποία τριπλασιάστηκαν από την εταιρεία και διατέθηκαν για την υποστήριξη των οργανισμών.
Παράλληλα, σε συνεργασία με το The Love Van και το Μπορούμε προσέφερε γεύματα στο Ίδρυμα Γαλήνη στον Κεραμεικό. Παράλληλα, εθελοντές εργαζόμενοί της φύτεψαν περισσότερα από 380 φυτά, στο καταφύγιο Άνιμα. Σημειώνεται ότι οι δράσεις της εναρμονίζονται με τους δύο παγκόσμιους στρατηγικούς πυλώνες της «Citizen of the Planet» και «Citizen of the World».