Μία νέα πρακτική προσέγγισης εργαζομένων ακολουθεί η Ikea, με τη δημιουργία ενός εικονικού καταστήματος στο Roblox. Ειδικότερα, μέσω της νέας της καμπάνιας με τίτλο «Careers Done Different», η εταιρεία σε πρώτη φάση καλεί τους παίκτες του Roblox να υποβάλουν αίτηση για αμειβόμενες θέσεις στο virtual κατάστημά της εντός του παιχνιδιού, προκειμένου να γνωρίσουν τις δυνατότητες που μπορεί να τους ανοίξει μια καριέρα στην Ikea, με διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο.

«Μόλις ανοίξει το Ikea στο Roblox, οι παίκτες (και εμείς) θα είναι σε θέση να εκτιμήσουν την εμπειρία των εργαζομένων με τρόπους που ποτέ δεν μπορέσαμε να κάνουμε με το παραδοσιακό recruitment marketing» αναφέρει η Kemi Anthony, Μarketing Communications Manager της Ikea UK και συμπλήρωσε: «Το εικονικό κατάστημα θα ανοίξει στις 24 Ιουνίου και η εμπειρία θα επιτρέπει στους παίκτες να εναλλάσσονται μεταξύ τμημάτων, με τα avatars τους να αποκτούν εμπειρία, αντικατοπτρίζοντας την ευέλικτη εξέλιξη της καριέρας της Ikea».

Επισημαίνεται, τέλος πως, παρότι το Roblox παίζουν συνήθως άτομα κάτω των 12 ετών, σύμφωνα με τη Statista, το 42% των παικτών είναι ηλικίας 17 έως 24 και 25+ ετών, στους οποίους στοχεύει η εν λόγω καμπάνια.

(Πηγή: Marketing Week)