H ΑchieveGlobal διοργάνωσε με επιτυχία την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008, στο Ξενοδοχείο Athens Imperial, το πρώτο workshop από μια σειρά AchieveGlobal Super Events που σχεδιάζει να διοργανώσει μέσα στο 2009.
To workshop είχε θέμα την εξυπηρέτηση του πελάτη και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τον Director of Learning Solutions της AchieveGlobal Inc., Todd Beck να μιλά για τα οφέλη και τους κρυφούς κινδύνους του σχεδιασμού της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών από την οπτική του πελάτη, τις δυσκολίες απόκτησης «πιστών» πελατών και της μετατροπής μιας στρατηγικής εξυπηρέτησης σε επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Επίσης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν ενδιαφέροντα case studies από τις εταιρείες:
– Apivita με παρουσίαση του Κώστα Μόκα, HR & Operations VP με θέμα την Πιστότητα των Πελατών της Apivita.
– Praktiker με παρουσίαση του Κωνσταντίνου Ντελή, Training Manager με θέμα την Εξυπηρέτηση του Πελάτη στην Praktiker και την έμφαση που έχει δοθεί σε θέματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης.
– Cosmote με παρουσίαση της Μαρίνας Τσαγκά, Υποδιευθύντριας Λειτουργιών Υποστήριξης και Διασφάλισης Ποιότητας με θέμα την Στρατηγική Εξυπηρέτησης Cosmote.
Oι εισηγητές μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους επάνω στα θέματα του workshop και μίλησαν για τη σημασία της δημιουργίας και διατήρησης των πιστών πελατών, τη σημασία της δέσμευσης εξυπηρέτησης από όλα τα επίπεδα του οργανισμού, για κάθε τμήμα και κάθε ομάδα μέσα στην εταιρεία, αλλά και της εκπαίδευσης, καθώς και για τη στρατηγική εξυπηρέτησης και πώς αυτή μπορεί να υλοποιηθεί πρακτικά μέσα από τους ανθρώπους της εταιρείας.