--> 

Κωνσταντίνος Κυρίτσης, ιδρυτής της StudySmart: Mίλησε στο ΟPEN για τη χρυσή διάκριση της εταιρείας στα Accounting Awards 2020

O Δρ. Κωνσταντίνος Κυρίτσης, ιδρυτής της StudySmart και ειδικός σύμβουλος της PwC Greece, μίλησε για τη χρυσή διάκριση της εταιρείας στα Accounting Awards 2020 από την BOUSSIAS, στην ενημερωτική εκπομπή «Ωρα Ελλάδος» του OPEN – Το Ανοιχτό Κανάλι!

Η StudySmart ειδικεύεται στην εκπαίδευση για συγκεκριμένες επαγγελματικές και διεθνείς πιστοποιήσεις σε παγκόσμια κλίμακα. Ο ιδρυτής της εταιρείας μίλησε για το καινοτόμο και αποτελεσματικό σύστημα χαρτογράφησης της εκπαίδευσης που απέσπασε το Gold στα Accounting Awards, σε ζωντανή συνέντευξη με τον Άκη Παυλόπουλο και την Δώρα Κουτροκόη. www.accountingawards.gr

Όμιλος Olympia: Δωρεάν πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης για τα παιδιά των εργαζομένων του

Σε μια πράξη υποστήριξης προς τους εργαζόμενους των εταιρειών-μελών του προχωρά ο όμιλος Olympia, προσφέροντας δωρεάν συνδρομή, έως το τέλος του έτους, στις σύγχρονες υπηρεσίες ηλεκτρονικής διδασκαλίας της πλατφόρμας Brainy στους εργαζομένους με παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου. Η εν λόγω πλατφόρμα περιλαμβάνει το σύνολο της σχολικής ύλης του Δημοτικού και του Γυμνασίου σε θεωρία και ασκήσεις, αλλά και διαδραστικά quiz.

Ο Βασίλης Γαβρόγλου, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού του ομίλου, ανέφερε: «Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε όλοι, οι άνθρωποί μας συνεχίζουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, γι’ αυτό και εμείς φροντίζουμε να τους υποστηρίζουμε με κάθε τρόπο, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία. Τα παιδιά των εργαζομένων μας θα μπορούν να ενισχύσουν την εκπαιδευτική τους διαδικασία μέσα από το ολοκληρωμένο, διαδραστικό πρόγραμμα εκπαίδευσης που είναι διαθέσιμο κάθε στιγμή και σε κάθε είδους συσκευή». Σημειώνεται, τέλος, ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί μέρος των παροχών και της υποστήριξης του Ομίλου Olympia προς τους εργαζόμενους του, έχοντας προηγηθεί, κατά τις πρώτες εβδομάδες της πανδημίας, το λανσάρισμα ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για συμβουλευτική υποστήριξη, με την συνεργασία της Hellas EAP.

Forthnet: O Δ. Τζελέπης διαδέχεται τον Π. Παπαδόπουλο στη διοίκηση

Ο Δημήτρης Τζελέπης, μέχρι πρότινος Chief Financial Officer της εταιρείας, αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύνοντα συμβούλου στη Forthnet. Συγκεκριμένα, το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε τη λύση της συνεργασίας με τον, τέως πλέον, διευθύνοντα σύμβουλο Παναγιώτη Παπαδόπουλο, με τα εναπομείναντα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου να εκλέγουν ομόφωνα τον Δ. Τζελέπη, ως νέο μέλος του Δ.Σ. σε αντικατάσταση (και για το υπόλοιπο της θητείας) του Π. Παπαδόπουλου.

Έτσι, ο Δ. Τζελέπης θα εκπροσωπεί την εταιρεία και θα ασκεί τις καταστατικές του αρμοδιότητες για τη διαχείριση των εταιρικών υποθέσεων μέχρι τη συγκρότηση του νέου Δ.Σ. την 11η Δεκεμβρίου 2020. Σημειώνεται ότι ο Δημήτρης Τζελέπης εντάχθηκε στη Forthnet τον Ιούνιο του 2018 ως Finance Executive Director και διαθέτει πλούσια εμπειρία στα οικονομικά, στις επενδύσεις και στις τηλεπικοινωνίες, έχοντας υπηρετήσει σε θέσεις ευθύνης σε διεθνείς και ελληνικές εταιρείες και τράπεζες.

Με νέα δομή το τμήμα Επικοινωνίας της Novartis Hellas

Μια νέα ενοποιημένη δομή στο τμήμα Communications & Advocacy (C&A) σχεδίασε η Novartis διεθνώς, με στόχο την αύξηση της επιδραστικότητας των επιχειρηματικών της προτεραιοτήτων και τη συνεχή ανάπτυξη των ανθρώπων της. Στη Novartis Hellas, η Φωτεινή Μπαμπανάρα αναλαμβάνει ρόλο Country Communications and Patient Engagement Head, με αρμοδιότητες που περιλαμβάνουν όλες τις επιχειρησιακές μονάδες του ομίλου στην Ελλάδα.

Η Νατάσα Χατζηπρίμου αναλαμβάνει τον ρόλο του External Engagement Lead και TA/Product Brand Comms Lead (Innovative Medicines), όπου θα είναι υπεύθυνη για την εταιρική εξωτερική επικοινωνία και την επικοινωνία των θεραπευτικών κατηγοριών. H Φαίη Καλαντζή ανέλαβε Patient Engagement & Patient Advocacy Senior Manager (Innovative Medicines) και θα είναι υπεύθυνη για τις πρωτοβουλίες σχετικά με τους φορείς ασθενών, ενώ η Άννα Μουρίκη Associate Engagement Lead, με τομέα ευθύνης την κουλτούρα/αλληλεπίδραση των εργαζομένων αλλά και για τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας. Τα στελέχη θα αναλάβουν τα καθήκοντά τους από την 1η Ιανουαρίου 2021.

H Siemens Healthineers πιστοποιήθηκε ως «Great Place to Work»

Την πιστοποίηση Great Place to Work απέσπασε η Siemens Healthineers, μετά από αξιολόγηση του οργανισμού Great Place to Work Hellas. Ειδικότερα, η πιστοποίηση βασίστηκε στην άμεση, ανώνυμη και εμπιστευτική αξιολόγηση, την οποία πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι της εταιρείας σχετικά με την εμπειρία τους από το εργασιακό τους περιβάλλον. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την πιστοποίηση που λάβαμε και μας δεσμεύει να υποσχεθούμε ότι θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες μας για βελτίωση της εργασιακής μας καθημερινότητας και την εδραίωση μιας ισχυρής εργασιακής κουλτούρας για τα πολλά επόμενα χρόνια. Όλοι μαζί καταφέραμε και δημιουργήσαμε ένα περιβάλλον εργασίας, όπου η εμπιστοσύνη, η υπερηφάνεια και η συντροφικότητα έχουν τον καθοριστικό ρόλο», δήλωσε η Κωνσταντίνα Σαββοπούλου, Υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας.

Ergonomia: Αποκλειστικός στρατηγικός συνεργάτης

Την Ergonomia επέλεξε ως αποκλειστικό στρατηγικό συνεργάτη της στην Ελλάδα η εταιρεία Stimulus, o μεγαλύτερος πάροχος EAP και προγραμμάτων ψυχολογικής υποστήριξης σε Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία. Βασική φιλοσοφία και των δύο εταιρειών είναι ότι το καλό εργασιακό περιβάλλον βελτιώνει τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων μιας επιχείρησης, γεγονός που αναβαθμίζει τη ζωή των εργαζομένων και αυξάνει την εργασιακή τους απόδοση, ενώ επιλέγεται σε κάθε περίπτωση μια ολιστική προσέγγιση με δράσεις που ενισχύουν την εργασιακή δέσμευση και διασφαλίζουν το ROI. Σημειώνεται ότι η Ergonomia θα καλύψει τις ανάγκες των πελατών της Stimulus με προγράμματα EAP, Wellness και HR Development.

Σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία έχει υποστεί το 85% των Ελληνίδων

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία «Qed market research» για λογαριασμό της ActionAid, το 85% των γυναικών στην Ελλάδα έχει υποστεί σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο εργασίας, ενώ την ίδια ώρα μόνο το 6% των θυμάτων κατήγγειλε επίσημα το περιστατικό σε αρμόδιο φορέα. Αναλυτικότερα, μία στις δέκα γυναίκες έχει υπάρξει θύμα απόπειρας σεξουαλικής επίθεσης και μία στις πέντε σημειώνει ότι έχει υπάρξει θύμα σεξουαλικού εκβιασμού, με τις μισές από τις γυναίκες θύματα να επισημαίνουν ότι το περιστατικό προήλθε από συνάδελφο και μία στις τέσσερις ότι ο δράστης ήταν πελάτης, ενώ μία στις πέντε φορές εμπλέκεται ο διευθυντής / ιδιοκτήτης της επιχείρησης και παραπάνω από το ένα τρίτο των περιστατικών αφορά σε ανώτερο στη διοίκηση.

Επίσης, το 56% των παραβιαστικών συμπεριφορών εκδηλώνεται στον χώρο του γραφείου, το 29% έχει εκδηλωθεί και σε κοινόχρηστους χώρους και το 16% σε κάποια κοινωνική δραστηριότητα της εργασίας. Αναφορικά με τις συνέπειες της σεξουαλικής παρενόχλησης, το 35% απάντησε ότι υπέστη αρνητικές συνέπειες στη σωματική και στην ψυχική του υγεία, το 92% βίωσε επιπτώσεις σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και το 18% αναγκάστηκε να παραιτηθεί, ενώ μόλις το 6% των γυναικών που έχει υποστεί σεξουαλική παρενόχληση κατήγγειλε επίσημα το περιστατικό σε αρμόδιο φορέα και το 37% το ανέφερε στη διοίκηση της εταιρείας ή του οργανισμού. Επιπλέον, το 94% των γυναικών υπογραμμίζει την αναγκαιότητα θέσπισης και εφαρμογής πολιτικών από τη διοίκηση της εργασίας τους, το 86% αναφέρει ότι, συχνά, οι γυναίκες δεν μιλάνε γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους και το 78% δεν θεωρεί ότι η σεξουαλική παρενόχληση είναι σπάνιο φαινόμενο στους εργασιακούς χώρους. Σημειώνεται, τέλος, ότι στους κλάδους του επισιτισμού και του τουρισμού, το 22% των γυναικών αναφέρει πως έχει υπάρξει θύμα σεξουαλικής επίθεσης / βιασμού, το 27% δηλώνει ότι έχει υπάρξει θύμα σεξουαλικού εκβιασμού, ενώ στο 53% των περιπτώσεων σεξουαλικής παρενόχλησης δεν υπήρξε καμία συνέπεια για τον δράστη.

ΕΛΣΤΑΤ: Εργασία και εκτός του κανονικού ωραρίου για το 39,4% των εργαζομένων

Σύμφωνα με ειδική έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, το 69,3% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η έναρξη και η λήξη του χρόνου εργασίας του καθορίζεται από τον εργοδότη του ή τον οργανισμό, ενώ για το 15,6% των εργαζομένων προκύπτει ανάγκη αλλαγής ωραρίου, λόγω απαιτήσεων της εργασίας, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και για το 17,7% τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. Επιπλέον, από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι το 39,4% χρειάστηκε να απασχοληθεί με θέματα εργασίας εκτός του κανονικού ωραρίου του, κατά τους τελευταίους δύο μήνες, με το 29% να απαχολείται εκτός ωραρίου μία ή δύο φορές κατά τους τελευταίους δύο μήνες και το 8,8% συχνά, αφού στις περισσότερες περιπτώσεις έπρεπε να κάνει κάτι άμεσα.

Επίσης, το 58,4% θεωρεί «μάλλον εύκολο» ή «πολύ εύκολο» να απουσιάσει εκτάκτως από την εργασία του για λίγες ώρες ή για λίγες μέρες (59,3%), όταν υπάρχει οικογενειακός ή προσωπικός λόγος, ενώ για το 30,7% η παρουσία και οι ώρες εργασίας του καταγράφονται με αυτόματη ηλεκτρονική μέθοδο και για το 22,3% οι ώρες εργασίας του δεν καταγράφονται. Τέλος, το 47,8% δήλωσε ότι εκτελεί τα καθήκοντά του υπό πίεση χρόνου «πάντοτε» ή «συχνά», με το 48,4% να αναφέρει ότι σε μεγάλο ή κάποιο βαθμό μπορεί να επηρεάσει το περιεχόμενο της εργασίας του και το 60,2% ότι έχει αυτονομία σε μεγάλο ή κάποιο βαθμό.

ΕΕΛΛΑΚ: σεμινάριο με την Περιφέρεια Κρήτης για τα ανοιχτά δεδομένα

Η Περιφέρεια Κρήτης, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ, διοργανώνει το «Open data: what, why, when & how», ένα διήμερο με online σεμινάρια σχετικά με τα ανοιχτά δεδομένα, που θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 1 και Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020, στις 18:00 με 20:00, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου ODEON (Open Data for European Open iNnovation).

Το έργο στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας και της πρόσβασης σε ανοιχτά και μεγάλα δεδομένα που δημοσιεύονται από δημόσιους οργανισμούς στο πλαίσιο ανοικτών κυβερνητικών πολιτικών και στη στήριξη της ανάπτυξης και της καινοτομίας εταιρειών μέσω της ανοιχτής χρήσης δεδομένων. Ο κύριος στόχος των online σεμιναρίων είναι η ενημέρωση και η εκπαίδευση πολιτών, μικρομεσαίων επιχειρήσεων και εν δυνάμει επιχειρηματιών, σε σχέση με τα ανοιχτά δεδομένα και τη χρήση τους με σκοπό την παραγωγή κοινωνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών ωφελειών.

Accenture: Η έλλειψη δεξιοτήτων τροχοπέδη για την αξιοποίηση του cloud

Αδυναμία να αποκομίσουν τα οφέλη και την πλήρη αξία των επενδύσεών τους στο cloud εμφανίζουν πολλές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τη μελέτη της Accenture «Sky High Hopes: Navigating the Barriers to Maximizing Cloud Value». Αναλυτικότερα, μόλις το 37% των εταιρειών δηλώνει ότι επιτυγχάνει την πλήρη αξία που αναμένεται από τις επενδύσεις στο cloud και μόνο το 45% των business και ΙΤ στελεχών δηλώνει «πολύ ικανοποιημένο», ενώ μόλις το 29% των στελεχών δηλώνει απόλυτα σίγουρο ότι οι πρωτοβουλίες θα επιφέρουν την αναμενόμενη αξία στον αναμενόμενο χρόνο.

Αναφορικά με τους λόγους που εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να προχωρήσουν τα σχέδιά τους και να επιτύχουν τους στόχους τους, το 54% των CEOs ανέφερε την «έλλειψη δεξιοτήτων», το 46% των ερωτηθέντων τον «κίνδυνο ασφάλειας και συμμόρφωσης» και το 40% «την απαρχαιωμένη υποδομή (legacy) και τη διασπορά εφαρμογών» καθώς και την «έλλειψη ευθυγράμμισης μεταξύ των τμημάτων πληροφορικής και του business».