Με 40 διεθνείς ομιλητές το RG Connect18

Με 40 διεθνείς ομιλητές στα 3 διαφορετικά θέματα «Connect, Learn and Inspire», το RG Connect θα περιλαμβάνει κεντρικές ομιλίες, πρακτικά εργαστήρια, συζητήσεις σε πάνελ και ευκαιρίες για δικτύωση. Στους ομιλητές περιλαμβάνονται και οι Γιώργος Χουλιαράκης, Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας, Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ Group, Αιμίλιος Μάρκου και Αλέξης Πανταζής, Συνιδρυτές της Hellas Direct.

Σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών με τους C. Daffy και J. Tschohl

Εισηγητές του executive seminar που αναμένεται να συγκεντρώσει την αφρόκρεμα των στελεχών εξυπηρέτησης πελατών της Κύπρου, είναι δυο κορυφαίοι Thought Leaders του Customer Service: ο Βρετανός Chris Daffy και ο Αμερικανός John Tschohl. Ο C. Daffy είναι ιδρυτής του Academy of Service Excellence και της online κοινότητας «The Customer Loyalty Club» ο οποίος έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως BBC, BAE Systems, DHL, The Dorchester, Microsoft, Pizza Express, Όμιλος ΟΤΕ, Toyota και Xerox.

Ο J. Tschohl έχει αναγνωρισθεί ως «Customer Service Guru» από τα περιοδικά Time, Entrepreneur και Forbes, καθώς και από την εφημερίδα USA Today. Στο χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνονται πολυεθνικές όπως 3M Medical, Coca Cola, DHL Express, FedEx, Hertz, Metro Bank, Motorola, Pennzoil, Pizza Hut, Sheraton και Texaco. Το συνέδριο συνδιοργανώνεται από την BOUSSIAS και τον εκδοτικό όμιλο ΔΙΑΣ. Πληροφορίες: www.customerserviceguruday.com

Τα Marks & Spencer Ελλάδας στηρίζουν

Προσφέροντας εθελοντική εργασία, οι 32 εργαζόμενοι από τα κεντρικά γραφεία και τα καταστήματα των Marks & Spencer ανέλαβαν την ανακαίνιση ενός θαλάμου τριών επιπέδων, που αποτελείται από κοιτώνες και βοηθητικούς χώρους, όπως σαλόνι, κουζίνα και μπάνιο. Με την πολύτιμη βοήθεια συνεργατών και προμηθευτών, οι εθελοντές-εργαζόμενοι γέμισαν με χρώμα και χαρούμενα σχέδια τους τοίχους και παράλληλα, καθάρισαν και απολύμαναν τους χώρους, μετατρέποντας τους σε ένα ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον για τα παιδιά με αναπηρία. Οι εργασίες ξεκίνησαν τον Ιούλιο και ολοκληρώθηκαν τον Αύγουστο, και πλέον ο θάλαμος είναι έτοιμος να υποδεχθεί τα όνειρα των 16 παιδιών που φιλοξενεί.

Η εμπειρία ενός εν δυνάμει στελέχους συνδέεται άμεσα με την καταναλωτική συμπεριφορά του

Περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν είτε όχι τα προϊόντα/υπηρεσίες μιας εταιρείας. «Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για την διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών», ανέφερε ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικής Διευθυντής της ManpowerGroup επισημαίνοντας ότι «η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών.

Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας».
Με βάση την έρευνα, η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρείας, η ελκυστική κουλτούρα καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης μετά από συνέντευξη.

Βράβευση της SoftOne από τη Συμμαχία για την Ψηφιακή Απασχολησιμότητα

Η SoftOne στηρίζοντας έμπρακτα τα προγράμματα αυτά τα δύο χρόνια, έχει πραγματοποιήσει προσλήψεις νέων προγραμματιστών που έχουν ολοκληρώσει τα ταχύρρυθμα και εντατικά εργαστήρια εκπαίδευσης στον προγραμματισμό και την ανάπτυξη εφαρμογών, συμβάλλοντας στη μείωση της ανεργίας. Συνολικά, περισσότεροι από 200 άνεργοι πτυχιούχοι με διαφορετικό εκπαιδευτικό υπόβαθρο έχουν επανειδικευτεί σε δεξιότητες πληροφορικής που εμφανίζουν μεγάλη ζήτηση.

Πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ

Μία ημέρα πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς οι εργαζόμενοι του ΟΠΑΠ βρέθηκαν μαζί με τους μαθητές, βοηθώντας τα συνεργεία καθαριότητας, τακτοποιώντας τους χώρους και παραδίδοντας στη Διοίκηση του σχολείου σχολικά είδη για όλους τους μαθητές.

CSWEEK: 86 εταιρείες αναδεικνύουν την πελατοκεντρική τους κουλτούρα

Τι είναι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και γιατί να συμμετέχει μία εταιρεία σε αυτήν;
H Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (CSWEEK) είναι ένας διεθνής θεσμός που γιορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη. Το ΕΙΕΠ διοργανώνει το CSWEEK για 2η χρονιά στην Ελλάδα, το διάστημα 1-6 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 86 εταιρειών – μελών του, που σχεδιάζουν και υλοποιούν ειδικές δράσεις όχι μόνο για τον εξωτερικό αλλά και για τον εσωτερικό πελάτη.

Κάθε εταιρεία που συμμετέχει στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών επωφελείται, καθώς έχει τη δυνατότητα να είναι μέρος ενός διεθνούς θεσμού, ενισχύοντας την εικόνα της τόσο στους πελάτες όσο και στους εργαζόμενους. Με τη συμμετοχή στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, κάθε εταιρεία ενθαρρύνει τους εργαζόμενους στην Εξυπηρέτηση Πελατών αναγνωρίζοντας το έργο τους και ενισχύει τη γνώση στο εσωτερικό του οργανισμού, σχετικά με τη σημασία της Εξυπηρέτησης. Παράλληλα, δημιουργεί ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες, αναδεικνύοντας τη στόχευση στην πιστότητα.

Tι είδους δραστηριότητες πραγματοποιούν οι συμμετέχουσες εταιρείες κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών;
Oι συμμετέχουσες εταιρείες μπορούν να διοργανώσουν είτε δραστηριότητες για τους πελάτες τους, είτε εσωτερικές δράσεις για εργαζομένους και συνεργάτες. Το ΕΙΕΠ καθοδηγεί τις συμμετέχουσες εταιρείες ώστε οι δράσεις να έχουν διαδραστικό, δημιουργικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, επιβραβεύοντας τα εμπλεκόμενα μέρη, ενώ τους παρέχει τα απαραίτητα κανάλια για την επικοινωνία αυτών. Εκπαιδευτικά σεμινάρια, εθελοντισμός, διαγωνισμοί με quiz και puzzles, ειδικές προσφορές, role play παιχνίδια, family days, είναι μόνο μερικές από τις ενέργειες που υλοποιούν οι συμμετέχουσες εταιρείες. Το αναλυτικό πρόγραμμα των δράσεων ανά συμμετέχουσα εταιρεία είναι διαθέσιμο στο android mobile app «ΕΙΕΠ», με δωρεάν πρόσβαση σε όλους τους ενδιαφερόμενους.

Η υψηλή ποιότητα στην Εξυπηρέτηση είναι ο απώτερος στόχος για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Το ΕΙΕΠ πώς συμβάλλει στην ουσιαστική επίτευξή του;
Το όραμά μας είναι η ανάδειξη της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του Πελάτη και η ανάπτυξη κουλτούρας Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι η εκπαίδευση σε σχέση με το θέμα της Εξυπηρέτησης, η αναβάθμιση της Εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και η επιβράβευση των άρτιων πρακτικών που εφαρμόζονται. Για την επίτευξη του στόχου σχεδιάσει και υλοποιούμε ένα ευρύ φάσμα ετήσιων δραστηριοτήτων, όπου εντάσσεται και η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ενδεικτικές ενέργειές μας που δίνουν τη δυνατότητα στα μέλη να μοιραστούν γνώσεις και να δικτυωθούν είναι συνέδρια, ημερίδες, workshops, CEO & Customer Service Champion Breakfasts και κορυφαία κάθε χρόνο τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών.

INFO
Η A. Μιχαηλίδου συνδυάζει την εμπειρία του υψηλόβαθμου στελέχους τεχνολογίας με τον τομέα των επαγγελματικών εκπαιδεύσεων και διαθέτει 10ετή εμπειρία σε θέσεις Γενικού Διευθυντή, μετά από μια επιτυχημένη καριέρα σε εμπορικές θέσεις.

5η εθελοντική αιμοδοσία από την Data Communication

Στο πλαίσιο αυτής της ενέργειας, η Ζωή Δουζένη, Αντιπρόεδρος της Data Communication, δήλωσε: «Για άλλη μία χρονιά στην Data Communication αποδεικνύουμε την αλληλεγγύη, την κοινωνική ευαισθησία και το υψηλό αίσθημα ευθύνης που μας χαρακτηρίζουν. Για 5η συνεχή χρονιά η Ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας της εταιρείας μας αγκαλιάστηκε από όλα τα στελέχη μας, με συμμετοχή πάνω από 25%. Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμά μας, οι άνθρωποί μας αφιερώνουν λίγο από τον χρόνο τους για να προσφέρουν το μεγαλύτερο αγαθό, ώστε να υπάρχει επάρκεια σε αίμα για τις ανάγκες κάθε μέλους της οικογένειας της Data Communication». Σημειώνεται ότι η δράση εντάσσεται στο ευρύτερο Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας.

Διάκριση για τις λύσεις SAP SuccessFactors

«Οι λύσεις SAP SuccessFactors συνεχίζουν να καινοτομούν στον τομέα διαχείρισης των ταλέντων και του ανθρώπινου δυναμικού και επενδύουν σημαντικά στην εμπειρία χρήστη με σκοπό την αύξηση της προστιθέμενης αξίας στις υπηρεσίας που προσφέρουν στους πελάτες μας» ανέφερε σχετικά η Lisa Rowan, Research Vice President of Human Capital and Talent Management Software and Services, IDC. Οι έρευνες IDC MarketScapes αξιολογούν την ολοκληρωμένη διαχείριση επίδοσης, επιμόρφωσης και επιβράβευσης ταλέντων, ικανότητες που προσελκύουν, εξελίσσουν, ανταμείβουν και διατηρούν τους εργαζομένους παγκοσμίως.

Η κατάταξη καθορίζεται από αναλυτικές έρευνες, συνεντεύξεις και αξιολογήσεις της εμπειρίας χρήστη, βασισμένες σε πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των διαθέσιμων ικανοτήτων και υπηρεσιών, της συμβατότητας των πωλήσεων με τις σημερινές καταναλωτικές ανάγκες, καθώς επίσης και τις μελλοντικές στρατηγικές σχετικά με τις προσφορές, τα τμήματα πελατών, τα επιχειρηματικά σχέδια και τα σχέδια προώθησης στην αγορά για τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια.

Το ΟΠΑ στα κορυφαία MBAs παγκοσμίως

Συγκεκριμένα, τα ΠΜΣ MBA πλήρους φοίτησης του ΟΠΑ (MBA και ΜΒΑ International) κατατάχθηκαν μεταξύ των θέσεων 151-200 στο πίνακα των κορυφαίων προγραμμάτων ΜΒΑ παγκοσμίως. Επιπρόσθετα, το ΠΜΣ Επιχειρηματικής Αναλυτικής κατατάχθηκε στην 51+ θέση παγκοσμίως στο πεδίο της Επιχειρηματικής Αναλυτικής, το ΠΜΣ Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής στην 95η θέση παγκοσμίως στο πεδίο των Χρηματοοικονομικών και το ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας στην 51+ θέση παγκοσμίως στο πεδίο του Μάρκετινγκ.