--> 

Προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και αντιμετώπιση κρίσεων

Προγραμματίστηκε για τις 4 και 5 Μαΐου 2ήμερο Workshop με θέμα: «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ». Μεταξύ των άλλων θα μελετηθεί η αντιμετώπιση μιας κρίσης στο σύγχρονο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι ενότητες που θα αναπτυχθούν είναι:

  • Τι είναι κρίση – Χαρακτηριστικές περιπτώσεις
  • Αιτίες, έλεγχος και αξιολόγηση κινδύνων
  • Μέθοδοι αποφυγής κρίσεων
  • Σχέδια εκτάκτου ανάγκης
  • Εντοπισμός και αναχαίτιση μιας δυσμενούς κατάστασης
  • Επίλυση του προβλήματος
  • Μετατρέποντας τον κίνδυνο σε ευκαιρία
  • Μαθαίνοντας από μια κρίση.

Η «Εικονογραφημένη αφήγηση (Storytelling): To σύγχρονο εργαλείο εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών» θα παρουσιασθεί σε workshop την 11η Μαΐου με παράλληλη έκθεση ζωγραφικής και σκίτσου του ζωγράφου Γιώργου Χάμουργκα. Τα έργα της έκθεσης είναι σχετικά με το αντικείμενο του workshop.
Από ανώτερα στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών θα πραγματοποιηθεί στις 18 Μαΐου σεμινάριο για την ενημέρωση σε φορολογικά θέματα σύμφωνα με την νέα φορολογική νομοθεσία.

Στις 28 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί ημερίδα με θέμα: «ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ – ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ». Εισηγητές και συντονιστές θα είναι διακεκριμένες προσωπικότητες από την ακαδημαϊκή και επιχειρηματική κοινότητα της χώρας μας και του εξωτερικού.

Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:

  • Προσωπική αποτελεσματικότητα – Αυτοαξιολόγηση
  • Ηγεσία και Ομάδα
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες – Γλώσσα του σώματος
  • Επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων
  • Διαχείριση χρόνου
  • Εκπαίδευση – κατάρτιση
  • Συμπεριφορά – Πεποιθήσεις – Ηθική
  • Προσωπικές δημόσιες σχέσεις
  • Σχεδιασμός και προετοιμασία καριέρας
  • Δεξιότητες ανεύρεσης εργασίας.

Πληροφορίες: [email protected].

KPMG: Η ανεργία μπορεί να γίνει παραγωγική

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη της ελληνικής αγοράς τα οποία βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας και αναζητούν την επόμενη επαγγελματική τους κίνηση. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης, το ενδιαφέρον για το Πρόγραμμα, το οποίο είναι μια κοινωνική προσφορά της KPMG και προσφέρεται δωρεάν, είναι συνεχώς αυξανόμενο. Ο συνολικός αριθμός εγγραφών από το Φεβρουάριο μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τις 150 συμμετοχές.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των στελεχών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προέρχονται από υψηλές ιεραρχικά και μισθολογικά θέσεις, όπως Διευθυντής Τμήματος (ποσοστό 30,04%) ή Προϊστάμενος Τμήματος (ποσοστό 20,55%). Οι κλάδοι από τους οποίους προέρχονται τα συγκεκριμένα στελέχη είναι κατά κύριο λόγο αυτός των καταναλωτικών προϊόντων (σε ποσοστό 11,46%), της υψηλής τεχνολογίας (σε ποσοστό 11,46%) και του λιανεμπορίου (σε ποσοστό 6,72%).

Στο διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουλίου 2011 θα πραγματοποιηθούν συνολικά 12 εκπαιδευτικά προγράμματα (χωρίς καμία χρέωση των συμμετεχόντων). Η εκπαίδευση θα διεξάγεται στα γραφεία της KPMG στην Αθήνα (Στρατηγού Τόμπρα 3, Αγ. Παρασκευή) και θα είναι διάρκειας 3 ωρών ανά άτομο, σε ομάδες των 20-25 ατόμων.

Εισηγητές στο Πρόγραμμα αυτό είναι στελέχη της KPMG, με πολυετή εμπειρία και βαθιά γνώση της αγοράς καθώς και των θεματικών ενοτήτων που καλύπτονται στο πλαίσιο του Προγράμματος.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Πρόγραμμα και δήλωση συμμετοχής παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.kpmg.com/gr.

ΤΟ MBS College επενδύει στην έρευνα

Το συνέδριο αυτό γίνεται κάθε χρόνο σε διαφορετικό μέρος του κόσμου και μαζεύει προσωπικότητες της διεθνής ακαδημαϊκής κοινότητας. Αντικείμενο έχει διεθνή θέματα της ανώτατης εκπαίδευσης, σε σχέση με την ποιότητα, μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης (T&L) και της γενικότερης πολιτικής που ακολουθούν οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί και το κράτος. Απευθύνεται σε ακαδημαϊκούς και όσους έχουν θεωρητικό υπόβαθρο ή ασχολούνται επαγγελματικά με την ανώτατη εκπαίδευση.

Φέτος, το συνέδριο θα έχει κεντρικό άξονα την ακαδημαϊκή έρευνα χωρίς γεωγραφικά σύνορα. Όσον αφορά την εισήγηση του Β. Τσιλιγκίρη, η μελέτη του θα έχει σαν θέμα τους διεθνείς ποιοτικούς δείκτες στην ανώτατη εκπαίδευση και τον τρόπο που διαφοροποιούνται ανάλογα τον πολιτισμικό χάρτη κάτω απ’ τον οποίο αξιολογούνται κάθε φορά.

Το ερώτημα που καλείται να απαντηθεί είναι το αν και κατά πόσο η κουλτούρα των φοιτητών -όπως αυτή ορίζεται από τα στοιχεία της εθνικής τους ταυτότητας- επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται και αξιολογούν την ποιότητα της εκπαίδευσης, ανεξαρτήτως το πού και πώς την παίρνουν.

Εκδήλωση ενημέρωσης από την iConsulting

Επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα υπόδειξης αξιόπιστων επιλογών για σπουδές και σε άλλες ειδικότητες και προγράμματα μέσω άλλων παρόχων. Για αναλυτικές πληροφορίες, μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην εκδήλωση ενημέρωσης που θα πραγματοποιηθεί στις 11/5 στο: [email protected].

Euromedica: επιβραβεύει του αριστούχους ακριτικών και δυσπρόσιτων περιοχών

Το «Αριστείο» απονέμεται κάθε χρόνο σε μαθητή/μαθήτρια με την υψηλότερη βαθμολογία εισαγωγής σε Α.Ε.Ι. που προέρχεται από σχολείο δυσπρόσιτης ή ακριτικής περιοχής της Ελλάδας. Φέτος, η προκήρυξη απευθύνεται στους αποφοίτους των Δημοσιών Λυκείων των περιοχών Εμπεσού Αιτωλοακαρνανίας, Σύμης, Άντισσας Λέσβου, Φιλώτας Φλώρινας, Τήλου που έχουν εισαχθεί και παρακολουθούν τα μαθήματα σε Α.Ε.Ι. στην ελληνική επικράτεια.

Οι ενδιαφερόμενοι απόφοιτοι σχολείων των προαναφερόμενων περιοχών μπορούν να ενημερωθούν και να δουν τη σχετική προκήρυξη με τις προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την αίτηση χορήγησης της υποτροφίας στο δικτυακό τόπο www.euromedica.gr.

Όλες οι αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα θα πρέπει να υποβληθούν προς τον Όμιλο Euromedica ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή έως και τις 7 Οκτωβρίου 2011.

Συνεργασία της Optimal Business Action και APS

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη και μάνατζερ μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Τη διαδικασία της εκδήλωσης συντόνισε ο Διευθυντής της APS, Melvyn Payne και ο Πρόεδρος της εταιρείας Optimal Business Action, Μενέλαος Κυριακόπουλος. Στους εκπαιδευτές χορηγήθηκε διεθνές πιστοποιητικό επάρκειας χορήγησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των εργαλείων αξιολόγησης, από το αναγνωρισμένο Institute of Leadership and Μanagement (ILM) της Αγγλίας.

H Optimal προχώρησε σε αποκλειστική συνεργασία για την Ελλάδα με την Αγγλική APS για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της που αφορούν Personality Questionnaires, Engagement Surveys, 360° Instruments, Emotional Intelligence και εκπαιδευτικά προγράμματα. H APS ειδικεύεται στην παροχή εργαλείων και υπηρεσιών για την υποστήριξη της Οργανικής Ανάπτυξης (Corporate Development) και την Διαχείριση Ταλέντων (Talent Management) των επιχειρήσεων. Τα προϊόντα της περιλαμβάνουν παγκόσμιας κλάσης εργαλεία αξιολόγησης για την επιλογή, την ανάπτυξη και τον προγραμματισμό της διαδοχής και έχουν σχεδιαστεί και από τον Associate Director της APS, καθηγητή Adrian Furnham, του University College London.

Πληροφορίες: www.optimalba.gr

Πιστοποίηση στη μεθοδολογία INSIGHTS

Η πιστοποίηση INSIGHTS απευθύνεται σε ανώτερα στελέχη HR και γενικότερα σε Διευθυντές και Προϊσταμένους Τμημάτων και δίνει τη δυνατότητα στον Insights Accredited Practitioner αυτόνομης παραγωγής και χρήσης στην εταιρεία του, της ατομικής Έκθεσης Προσωπικότητας «Discovery Profile». Οι Insights Accredited Practitioners σε όλον τον κόσμο, χρησιμοποιούν τη μεθοδολογία της Insights στις επιχειρήσεις τους για εφαρμογές ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Είναι, επίσης, εξουσιοδοτημένοι για τη διεξαγωγή του Προγράμματος Προσωπικής Αποδοτικότητας της Insights καθώς και Coaching με τη μεθοδολογία της Insights.

Πληροφορίες: www.sta.co.gr

Νέα ιστοσελίδα εύρεσης εργασίας

Με πλήθος δωρεάν καινοτομιών και εύκολη πλατφόρμα, το νέο site που δημιούργησε η εταιρεία συμβούλων F.L. Clover Consultants
στοχεύει στο να αποτελέσει πολύτιμο σύμμαχο εκείνων που αναζητούν εργασία σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις και των επιχειρήσεων που αναζητούν εξειδικευμένα στελέχη. Οι επιχειρήσεις μπορούν να καταχωρίσουν δωρεάν τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας κι εκείνες που ενδεχομένως προκύψουν στο μέλλον.

Η F.L.Clover Consultants ασχολείται με την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε πολλαπλούς κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας, έχοντας αναπτύξει δικά της προϊόντα στον τομέα των συστημάτων διάγνωσης-Balanced Scorecard-και ανάπτυξης της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους, όπως επίσης και στον τομέα διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Global Management Challenge

Η νεανική επιχειρηματικότητα είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη μιας νέας οικονομίας και θετικής τροχιάς της Ελλάδας. Για 6η συνεχή χρόνια δόθηκε η ευκαιρία σε εκατοντάδες νέους να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στην ανάπτυξη και διοίκηση «εικονικών» επιχειρήσεων μέσα από το διεθνές πρόγραμμα, τον επιχειρηματικό διαγωνισμό Global Management Challenge.

Ο 6οςΤελικός Ελλάδας Global Management Challenge ολοκληρώθηκε ανακηρύσσοντας νικήτρια την φοιτητική ομάδα «Big4», που αποτελείται από τους φοιτητές : Εμμανουήλ Δουλγεράκη και Παναγιώτη Ανδρεάδη από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Χρήστο Ξυνόγαλο από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Βασίλη Ντοβαντζή από το ΑΤΕΙ Αθήνας. Η ομάδα «Big4» ταξιδεύει στο Μακάο της Κίνας για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Διεθνή Τελικό που θα διεξαχθεί με τη συμμετοχή 34 χωρών.

Τη βράβευση της νικήτριας ομάδας έκανε ο Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς, Γιάννης Λιβανός, ο οποίος εξέφρασε την υποστήριξη της Γραμματείας σε ένα θεσμό που προάγει την ανταγωνιστικότητα, υποστηρίζει το «επιχειρείν» και προωθεί τη γνωριμία του επιχειρηματικού κόσμου με τους πιο αξιόλογους φοιτητές. Την 2η θέση κατέλαβε η ομάδα «Joneses» από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς με χορηγό την εταιρεία Astra Zeneca. Τρίτη στην κατάταξη βρέθηκε η ομάδα «G-5», επίσης φοιτητές από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αλλά και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με χορηγό την εταιρεία CIVITAS.

Ο συναγωνισμός των νέων μέσα από το GMC γίνεται κάθε χρόνο και πιο ενδιαφέρον καθώς συμμετέχουν στελέχη από ελληνικές επιχειρήσεις, εντός και εκτός Ελλάδας παράλληλα με φοιτητικές ομάδες από τα Πανεπιστήμια της χώρας και από Έλληνες των ξένων πανεπιστημίων.

Στη ζωντανή ανταγωνιστική αγορά που δημιουργείται, ειδικά για το GMC, στο internet βρέθηκαν αντιμέτωπες ομάδες από το Cambridge, την Οξφόρδη, το Rotterdam, από όλα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας, αλλά και από επιχειρήσεις όπως οι Coca Cola 3E, Interamerican, Αccenture, ΤΙΤΑΝ Αιγύπτου και Eurobank.

Telefonica: σχεδιάζει περικοπές 6.400 θέσεων εργασίας

Σύμφωνα με τοπικές πηγές, η Telefonica πρόσφατα ανακοίνωσε πως εξετάζει τη μείωση της εγχώριας εργατικής της δύναμης κατά 20% ή περίπου κατά 6.400 εργαζόμενους, μέσα στην προσεχή τριετία, καθώς αναζητά τρόπους μείωσης του κόστους της σε μία υποτονική οικονομία. Ωστόσο, τα στοιχεία αυτά που περιλαμβάνονταν σε μία παρουσίαση στην ιστοσελίδα της Telefonica, αναμένεται να συζητηθούν σε μία συνδιάσκεψη επενδυτών στο Λονδίνο.

Η Telefonica απασχολεί περίπου 32.000 άτομα στην Ισπανία. Η εταιρεία επίσης ανέφερε ότι εξετάζει την αναθεώρηση αμοιβών και επιδομάτων ώστε να συνδεθούν περισσότερο με την παραγωγικότητα παρά με τον πληθωρισμό. Τέλος, η Telefonica θα περιορίσει τις διευθυντικές θέσεις κατά 6%.

Πηγή: www.enet.gr