Δράση ΕΚΕ από την KPMG

Ειδικότερα, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους οι εργαζόμενοι της KPMG συγκέντρωσαν σχολικά είδη για παιδιά από 18 μηνών έως 7 ετών που εκπαιδεύονται στα τμήματα πρώιμης παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα η παράδοση των σχολικών ειδών και παιδικών βιβλίων έγινε από τη Γενική Διευθύντρια και Chief Operating Officer της εταιρείας, Σιάνα Κυριάκου και τη CSR and Marketing Coordinator Κατερίνα Πουρναροπούλου, ενώ στη Θεσσαλονίκη η παράδοση έγινε από τον αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή, Δημήτρη Ηλιάδη και τη συνεργάτιδα Φαίη Προύσαλη. Η εν λόγω δράση της KPMG πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του τέταρτου στόχου βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης και σε συνέπεια των ενεργειών που πραγματοποιεί η εταιρεία διεθνώς για την καταπολέμηση του παιδικού αναλφαβητισμού όπως πραγματοποιούνται από το KPMG’s Family for Literacy (KFFL).

1ο πιστοποιημένο σεμινάριο Integrated Reporting από την Grand Thornton

Οι Εκθέσεις Ολοκληρωμένης Πληροφόρησης (Integrated Reports) συνδυάζουν πληροφόρηση για τα πιο σημαντικά στοιχεία – τόσο χρηματοοικονομικά όσο και μη χρηματοοικονομικά – μιας εταιρείας ή οργανισμού, ώστε τελικά να διαμορφώνεται μία συνολική άποψη για το πώς η εταιρεία δημιουργεί αξία για τους επενδυτές αλλά και για τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη.

Πραγματοποιήθηκε η 5η Ετήσια Ημερίδα Απονομής του Athens Coaching Institute

Τιμώμενος προσκεκλημένος ομιλητής ήταν ο Καθηγητής Jonathan Passmore ο οποίος παρουσίασε τις δεξιότητες ενός Master Coach και συμμετείχε στην διαδικασία απονομής διπλωμάτων. Εκτός από τον καθηγητή, μίλησαν ο ιδρυτής και διευθυντής του Athens Coaching Institute, Χαράλαμπος Πετράς, οι Coaches Βάσω Δεμέναγα, Γκρέις Χατζίκου και Βιργινία Καραβάκου, και ο εκπαιδευτής του Ινστιτούτου Χριστόφορος Καρράς.

Διεθνές πρόγραμμα για την εργασία του μέλλοντος παρουσίασε η ΕΥ

Πρόκειται για ένα νέο, παγκόσμιο μοντέλο για τη σταδιοδρομία, την εξέλιξη και την απόδοση του ανθρώπινου δυναμικού της. Το LEAD αξιοποιεί την τεχνολογία και καινοτόμες ψηφιακές πλατφόρμες και ενθαρρύνει την αξιολόγηση μέσω συνεχούς ανατροφοδότησης για τους 250.000 εργαζόμενους της ΕΥ σε όλο τον κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποί της μπορούν να αποκτήσουν την πληροφόρηση που χρειάζονται για να εξελίξουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία και να προετοιμαστούν για την εργασία του μέλλοντος.

Ashoka: Τεχνολογία, καινοτομία και εκπαίδευση, οι «σύμμαχοι» της κοινωνίας»

Στη συζήτηση, την οποία συντόνισε η Σόνια Χαϊμαντά, δημοσιογράφος με ενεργή παρουσία σε θέματα τεχνολογίας και ενέργειας, συμμετείχαν στελέχη από τον χώρο της ενέργειας και της τεχνολογίας, μέλη του startup οικοσυστήματος και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, αλλά και ενδιαφερόμενοι για θέματα ενέργειας. Αφορμή της εκδήλωσης αποτέλεσε το πρόγραμμα «Καταπολέμηση της Ενεργειακής Φτώχειας» που πραγματοποιείται από την Ashoka σε συνεργασία με το Schneider Electric Foundation.

70 εταιρείες στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η φιλοσοφία και οι σκοποί του θεσμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και το πλαίσιο των δράσεων που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το ΕΙΕΠ την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από φέτος αναβαθμίζεται σε περιεχόμενο και συμμετοχή, ενώ εναρμονίζεται χρονικά με τον παγκόσμιο εορτασμό, που λαμβάνει χώρα την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου κάθε έτους.

Μάλιστα, στις πρωτοβουλίες του ΕΙΕΠ με σκοπό την αναβάθμιση του θεσμού στην Ελλάδα, αναφέρθηκε αναλυτικότερα ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Αντιπρόεδρος του ΕΙΕΠ και Sales & Human Resources Director Praktiker Hellas Α.Ε., ο οποίος παρουσίασε επίσης το λογότυπο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και τις εταιρίες που θα συμμετέχουν.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut: «Φέτος το ΕΙΕΠ ξεκίνησε μια φιλόδοξη προσπάθεια για την αναβάθμιση του θεσμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Στόχος μας ήταν να διευρύνουμε το πλαίσιο του εορτασμού, να προβάλουμε τα μηνύματά του σε ένα ευρύτερο εσωτερικό και εξωτερικό κοινό και να δημιουργήσουμε ένα ετήσιο σημείο “συνάντησης” μεταξύ των πελατών – καταναλωτών, των εταιρειών και των εργαζομένων».

Ημέρες Καριέρας 2017 στις 14 & 15 Οκτωβρίου

Οι Ημέρες Καριέρας 2017 απευθύνονται σε όλους: στους νέους που αναζητούν εργασία στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, στους εργαζόμενους που θέλουν να εξελίξουν την επαγγελματική τους πορεία, αλλά και όσους θέλουν να σχεδιάσουν μαζί με εξειδικευμένους συμβούλους το επιχειρηματικό τους πλάνο, στους τελειόφοιτους που αναζητούν τις καλύτερες λύσεις για σπουδές εντός και εκτός συνόρων, στους φοιτητές και πτυχιούχους που ενδιαφέρονται για τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Παράλληλα, εξειδικευμένοι σύμβουλοι και recruiters, κατατοπίζουν τους επισκέπτες σε θέματα βιογραφικού σημειώματος, διαχείρισης συνέντευξης και επαγγελματικού προσανατολισμού, μέσα από ενδιαφέροντα workshops, όσο διακεκριμένοι επαγγελματίες που γνωρίσαμε μέσα από το προσωπικό τους έργο, εμπνέουν, γεμίζουν ιδέες και συμμετέχουν στο χτίσιμο ενός καλύτερου και πιο ευοίωνου μέλλοντος.

Ταυτόχρονα, για τέταρτη χρονιά, το Up Event παρουσιάζει διακεκριμένες προσωπικότητες από όλους τους τομείς εργασίας που μέσα από το προσωπικό τους παράδειγμα, παρουσιάζουν με τρόπο βιωματικό τις τάσεις στην εργασία και υποδεικνύουν τον τρόπο να κάνουμε πραγματικότητα τα όνειρά μας. Το Up Event θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του 9.84 στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων και το πρόγραμμα των ομιλιών θα ανακοινωθεί σύντομα. Σημειώνεται ότι η είσοδος στις Ημέρες Καριέρας 2017 είναι δωρεάν για όλους.

Η Data Communication γιόρτασε τα 30 της χρόνια

Στον κήπο του Glyfada Golf Gardens πραγματοποιήθηκε δεξίωση την οποία τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος πελατών, συνεργατών και φίλων της εταιρείας καθώς και όλοι οι εργαζόμενοι. Οι οικοδεσπότες της βραδιάς και ιδρυτές της Data Communication, Παναγιώτης Βασιλειάδης και Ζωή Δουζένη, μίλησαν για την ίδρυση, την πορεία, τα επιτεύγματα και τις στιγμές που έζησαν μαζί με τα στελέχη της εταιρείας, συνεργάτες και  πελάτες. Το επιστέγασμα της βραδιάς ήταν η βράβευση έντεκα στελεχών, που έχουν στο ενεργητικό τους πάνω από 20 χρόνια εργασίας στον οργανισμό, σε αναγνώριση της συμβολής τους.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Πρόεδρος της Data Communication, Π.Βασιλειάδης, δήλωσε ενδεικτικά: «Ολοι εμείς στη Data Communication έχουμε καταφέρει πολλά κατά τη διάρκεια των 30 χρόνων, με αποτέλεσμα να είμαστε σήμερα μία από τις κορυφαίες εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα, με σημαντικές συνεργασίες, κερδοφόρα ανοδική πορεία και υγιή διάρθρωση στηρίζοντας παράλληλα τις ελληνικές επιχειρήσεις και βοηθώντας τις να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους». Η Αντιπρόεδρος της εταιρείας, Ζ. Δουζένη, σημείωσε μεταξύ άλλων: «Γιορτάσαμε τα 30 μας χρόνια! Και δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε μία τόσο ξεχωριστή βραδιά χωρίς όσους μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια, φίλους, πελάτες, συνεργάτες. Μα πάνω από όλα τους ανθρώπους μας. Τους ευχαριστούμε όλους ξεχωριστά για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους».

Ο Γ. Δρακουλάκος ως Partner στην Response

Για 13 χρόνια, ο Γ. Δρακουλάκος έχει συμβάλλει έτσι ώστε η Response να είναι μία από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού σε Εμπορικά Θέματα. Παράλληλα, έχει συνδράμει σημαντικά στη μετατροπή της εταιρείας σε μια εταιρεία αλλαγής συμπεριφοράς, δουλεύοντας επίμονα για την υλοποίηση του «Value through People».

Tο 64% των εταιρειών δεν διαθέτει προσωπικό με κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες

Η έρευνα τονίζει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι πιο σημαντικός από ποτέ, με το κενό των ψηφιακών δεξιοτήτων να παραμένει πρόκληση. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 116 στελεχών – υπεύθυνων λήψης αποφάσεων από 18 χώρες, καθώς και σε μια σειρά από διεξοδικές συνεντεύξεις με 24 παγκόσμιες εταιρείες και διενεργήθηκε πρώτη φορά το 2015. Η έρευνα του 2015 διαπίστωσε ότι το 53% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι το προσωπικό της εταιρείας δεν διαθέτει τις απαραίτητες δεξιότητες για έναν επιτυχή ψηφιακό μετασχηματισμό.

Το 2017, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε στο 64%. Αν και το 90% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνεται ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι σημαντικός για τη συνολική επιχειρησιακή στρατηγική της εταιρείας, η στοχοθετημένη ανάπτυξη δεξιοτήτων είναι σπάνια. Μόνο το 16% των ερωτηθέντων είχε δημιουργήσει ένα ειδικό πρόγραμμα πρόσληψης ή κατάρτισης για τη δημιουργία της απαιτούμενης βάσης δεξιοτήτων για τη διαμόρφωση του ψηφιακού μέλλοντος της εταιρείας τους.