Τόσο κατά τις τρεις πρώτες δεκαετίες της όσο και κατά τη νέα περίοδό της, υπό την ολλανδική ιδιοκτησία, η Interamerican καινοτόμησε στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και στον τομέα της ασφάλισης υγείας, με μοναδικές για ασφαλιστική εταιρεία ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών. Το μέλλον της εταιρείας, στρατηγικά, συνδέεται με τον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό της, με νέο τρόπο διοικητικής οργάνωσης και εφαρμογής συγχρόνων μεθοδολογιών στην εργασία, με τη νέα εμπειρία του πελάτη (ολιστική προσέγγιση αναγκών και ευρύτερη-συχνότερη σχέση μέσω νέων υπηρεσιών), με την καινοτομία και με την αναλυτική σκέψη, με αξιοποίηση των δεδομένων και της έρευνας. Ταυτόχρονα, είναι εδώ και χρόνια προσανατολισμένη στην ιδέα της υπεύθυνης, Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Issue: HRN 040219
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για Content marketing
To πρόγραμμα απευθύνεται σε: επιχειρηματίες με εργασιακή εμπειρία σε θέματα ψηφιακού marketing, σε αποφοίτους εκπαιδευτικών προγραμμάτων Digital Marketing Certificates ή Diplomas, σε startuppers που θέλουν να ασχοληθούν ενεργά και να δουν αποτελέσματα, και σε όποιον ασχολείται με το marketing. Το Content Marketing Academy ξεκινάει στις 19 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει 2 μήνες, κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Σημειώνεται ότι οι θέσεις είναι περιορισμένες, οι εγγραφές έχουν αρχίσει και ισχύει early bird μέχρι τις 8/2.
Εθελοντική ενέργεια από τη WIND Ελλάς
Από αυτά, τα 453 κιλά ήταν πλήρως αξιοποιήσιμα, με σκοπό να μοιραστούν σε ομάδες ανθρώπων από το Άσυλο Ανιάτων που βρίσκονται σε επισιτιστική ανασφάλεια. Η ομάδα εθελοντών της WIND θέλησε με τη δράση αυτή να στείλει το μήνυμα ότι δεν χρειάζεται πολύς προσωπικός χρόνος για να μπορέσεις να προσφέρεις στον συνάνθρωπο και στο κοινό καλό. Χρειάζεται μόνο συλλογική προσπάθεια. Και αυτό αποδεικνύεται από τη συνεργασία των πωλητών της αγοράς που πρώτοι εκείνοι χαρακτηρίζονται ως εθελοντές καθώς δίνουν τα προϊόντα τους για καλό σκοπό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018 πάνω από 128 τόνοι φρέσκων φρούτων και λαχανικών προσφέρθηκαν από 23 διαφορετικές λαϊκές αγορές στο «Μπορούμε» μέσω του προγράμματος «Μπορούμε στη Λαϊκή». Τέλος, ο εθελοντισμός αποτελεί μέρος του ΕυWIND, ένα πρόγραμμα υγείας και ευεξίας της εταιρείας που περιλαμβάνει ποικιλία δραστηριοτήτων (αθλητικές, καλλιτεχνικές, εκπαιδευτικές) και μέχρι σήμερα μετρά πάνω από 700 συμμετέχοντες.
Τρίτη χρονιά για το πρόγραμμα υποτροφιών από τη ΔΕΛΤΑ
Οι υποτροφίες δίνονται στο πλαίσιο του «Σχεδίου Δράσης Γαία» που υλοποιεί η εταιρεία από το 2012, για τη στήριξη και τη βιώσιμη ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα της κτηνοτροφίας στη χώρα μας, αλλά και της διαχρονικής στρατηγικής της εταιρείας για στήριξη και ενθάρρυνση των νέων. Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος και της προσφοράς των υποτροφιών είναι η βελτιστοποίηση των μεθόδων διαχείρισης του ζωικού κεφαλαίου από τους συνεργαζόμενους με την εταιρεία κτηνοτρόφους, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας, τη μείωση του κόστους παραγωγής, την εξασφάλιση της υγιεινής και ευζωίας των ζώων και, τελικά, την παραγωγή γάλακτος υψηλής ποιότητας.
ΟΠΑΠ: Τα Ευχοστολίδια έφεραν 7.517 παιδικά χαμόγελα
Για πέμπτη συνεχή χρονιά, τα Ευχοστολίδια μοίρασαν τη μαγεία των εορτών σε παιδιά που έχουν ανάγκη, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο. Συνολικά, 7.517 ευχές παιδιών από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» έγιναν πραγματικότητα με τη συμβολή χιλιάδων πολιτών από όλη την Ελλάδα, καθώς φέτος για πρώτη φορά το κοινό μπορούσε να πραγματοποιήσει παιδικές ευχές μέσα από την εφαρμογή «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» αλλά και στις εκθέσεις των Ευχοστολιδιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Σημαντικό κομμάτι των αποτελεσμάτων του προγράμματος ήταν και η συμμετοχή των ανθρώπων του ΟΠΑΠ, που έδωσαν ζωή σε περισσότερες από 500 παιδικές ευχές. Φέτος, θα πραγματοποιηθούν τέσσερα νέα έργα στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού «Το Χαμόγελου του Παιδιού» τα οποία περιλαμβάνουν: Εγκατάσταση επαγγελματικών κουζινών στα σπίτια του Οργανισμού στο Περιστέρι και το Μοσχάτο, Κατασκευή παιδικής χαράς στο σπίτι του Οργανισμού στην Κόρινθο και αγορά οικιακού εξοπλισμού και αναβάθμιση κτιριακών υποδομών στο σπίτι του Οργανισμού στο Αίγιο.
Η Εθνική Τράπεζα στηρίζει τη νεανική επιχειρηματικότητα
Δεδομένων των χαμηλών επιδόσεων της χώρας σε δείκτες ενσωμάτωσης της καινοτομίας, σε συνδυασμό με το παράλληλο πρόβλημα της υψηλής νεανικής ανεργίας, που έχει κάνει τη μετανάστευση αναγκαιότητα για χιλιάδες νέους, το Πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας δίνει το μήνυμα ότι ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες, η νεανική επιχειρηματικότητα μπορεί να χαράσσει δρόμους προς το αύριο.
Το NBG Business Seeds περιλαμβάνει δράσεις ανάδειξης και προβολής καινοτόμων ιδεών και έργων, εκπαίδευσης και καθοδήγησης ομάδων, παροχής υποδομών, δικτύωσης και χρηματοδότησης. Στο πλαίσιο του Προγράμματος, διεξάγεται και ο Διαγωνισμός «Καινοτομίας και Τεχνολογίας», που εδώ και εννιά χρόνια μετουσιώνει σε επιχειρηματικές ιδέες τα όνειρα και τις ελπίδες νέων ανθρώπων.
Πραγματοποιήθηκε το 4ο Εργατικό Forum της Epsilon HR
Χαιρετισμό απηύθυναν ο Nίκος Μίχος, Γενικός Διευθυντής PYLON, ο Γιώργος Χριστόπουλος, μέλος ΔΣ της ΠΟΦΕΕ, ενώ ενδιαφέρον είχε η σύντομη παρέμβαση του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της Epsilon Net, Ιωάννη Μίχου με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας και θέμα το όραμα της Epsilon Net για το Λογιστικό Γραφείο και τις Επιχειρήσεις του Μέλλοντος.
Στις ημερίδες παραβρέθηκε η Γενική Διευθύντρια και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος της Epsilon Net, Βασιλική Αναγνώστου. Μεγάλη ήταν και η ανταπόκριση του κοινού με πάνω από 900 συμμετοχές στη Θεσσαλονίκη και πάνω από 1200 συμμετοχές στην Αθήνα από επαγγελματίες του ευρύτερου οικονομικού χώρου, μεταξύ των οποίων διακεκριμένα στελέχη μεγάλων εταιρειών, οικονομικοί διευθυντές, διευθυντές HR, προϊστάμενοι μισθοδοσίας, εργασιακοί σύμβουλοι, καθώς και φοροτεχνικοί και οικονομολόγοι.
Τα Aegean Startups στο Πανεπιστήμιο Berkeley
Το Berkeley Method of Entrepreneurship Bootcamp είναι ένας κύκλος εκπαίδευσης στην επιχειρηματικότητα, όπου συμμετέχουν επιλεγμένοι φοιτητές και ερευνητές από όλον τον κόσμο, οι οποίο παρουσιάζουν και εξελίσσουν τις ιδέες τους με τη βοήθεια καθηγητών, μεντόρων και επενδυτών από τη Silicon Valley και την ευρύτερη περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο. Στο Berkeley Bootcamp συμμετείχαν οι πρώτοι διακριθέντες των Aegean Startups (φοιτητές από το Παν. Αιγαίου και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), καθώς και ερευνητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ανάμεσα σε περίπου 120 συμμετέχοντες, επιλεγμένους από 15 χώρες.
Οι Έλληνες φοιτητές και ερευνητές συμμετείχαν σε τρεις ιδέες – ομάδες, οι οποίες ήταν ανάμεσα στις καλύτερες προτάσεις που συνολικά παρουσιάστηκαν: MyNequin (λογισμικό για δημιουργία 3D μοντέλου, για αγορά ρούχων στο διαδίκτυο), Social Food (εφαρμογή που επιτρέπει τις μερίδες που περισσεύουν στα εστιατόρια να δίνονται σε κοινωνικά υποστηριζόμενες οικογένειες) και VR Community (ψηφιακή κοινότητα γύρω από την εικονική πραγματικότητα).
Η συμμετοχή της ελληνικής ομάδας στο Παν. Berkeley υποστηρίχθηκε οικονομικά από την Εταιρεία Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, το Εργαστήριο Πληροφοριακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).
Ημέρες Καριέρας Θεσσαλονίκης
Πρόκειται για ένα διήμερο γεμάτο συνεντεύξεις όπου οι συμμετέχουσες εταιρείες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν ταλαντούχους υποψήφιους. Μεγάλος Χορηγός των Ημερών Καριέρας Θεσσαλονίκης 2019 είναι η Lidl Ελλάς. Στο πλαίσιο αυτό, η Νικολέττα Κολομπούρδα, Μέλος της Διοίκησης και Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Lidl Ελλάς, δήλωσε ότι «εδώ και 10 χρόνια στηρίζουμε με τη συμμετοχή μας αυτήν τη δυναμική πρωτοβουλία για τους νέους, που δημιουργεί υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών για τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος σε ολόκληρη την αγορά». Σημειώνεται ότι η Lidl Ελλάς, με τα κεντρικά της γραφεία στη Θεσσαλονίκη, κλείνει φέτος 20 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα. Ξεκίνησε με 425 εργαζόμενους το 1999 και θα φτάσει τους 6.000 μέχρι το τέλος του 2019. Προσφέρει μισθούς άνω του μέσου όρου της αγοράς, τους οποίους αυξάνει από 1 Μαρτίου 2019, καθώς και άλλες επιπλέον ελκυστικές παροχές.
Η Ελλάδα στην 44η θέση του Δείκτη Ανταγωνιστικότητας Ταλέντου
Η φετινή έκθεση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο επιχειρηματικό ταλέντο – κατά πόσο, δηλαδή, αυτό ενθαρρύνεται, καλλιεργείται και αναπτύσσεται ανά τον κόσμο και πώς επηρεάζει την ανταγωνιστικότητα μεταξύ διαφορετικών οικονομιών. Όπως καταγράφεται, η ψηφιοποίηση και η παγκοσμιοποίηση ενισχύουν τον ρόλο του επιχειρηματικού ταλέντου. Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης ότι οι πόλεις, περισσότερο μάλιστα και από τις χώρες, είναι αυτές που παίζουν καίριο ρόλο ως κοιτίδες ταλέντων και επηρεάζουν καθοριστικά το παγκόσμιο σκηνικό.
Ειδικότερα, η Ελλάδα φέτος κατέχει την 44η θέση στον Δείκτη GTCI για το 2019, από τη 42η θέση που είχε κατακτήσει πέρυσι. Όπως και το 2018, ο πυλώνας στον οποίο η Ελλάδα αποδίδει καλύτερα είναι αυτός της «Διατήρησης», ενώ η χειρότερη απόδοσή της σημειώνεται στη δυνατότητα προσέλκυσης ταλέντων. Η Ελλάδα κατατάσσεται στις χώρες υψηλού εισοδήματος που ανήκουν στην Ευρώπη και η σχετική θέση της στην κατάταξη είναι χαμηλότερη από το μέσο όρο και στις δύο ομάδες: κατατάσσεται δηλαδή στην 41η θέση από τις 49 χώρες υψηλού εισοδήματος και στην 26η θέση ανάμεσα στις 37 ευρωπαϊκές χώρες με τις οποίες συγκρίνεται.
Η καλή απόδοση της Ελλάδας στον πυλώνα της «Διατήρησης» οφείλεται κυρίως στην καλή επίδοση της χώρας σε δείκτες που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής. Η δεξαμενή των Δεξιοτήτων Υψηλού Επιπέδου (High Level Skills), συμπεριλαμβανομένης και της διαθεσιμότητας επιστημόνων και μηχανικών, μειώνει σημαντικά τα κενά αναφορικά με τις Δεξιότητες Παγκόσμιας Γνώσης (Global Knowledge Skills).
Αυτό υποδηλώνει ότι ένας από τους τομείς που θα πρέπει να εστιάσει η Ελλάδα για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού της ταλέντου, θα πρέπει να είναι η εύρεση τρόπων με τους οποίους η σχετικά ισχυρή ομάδα μηχανικών και επιστημόνων θα μπορέσει να μετατραπεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την προώθηση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Σημειώνεται ότι η έκθεση GTCI για το 2019 δημοσιεύθηκε από το INSEAD σε συνεργασία με τον Όμιλο Adecco και την Tata Communications.