WPP: Η Jacqui Canney Global Chief People Officer

Η ίδια θα είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του ταλέντου παγκοσμίως, με απώτερο στόχο ο όμιλος WPP να γίνει ο προορισμός για το κορυφαίο ταλέντο στον χώρο αλλά και να ηγηθεί στην διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, στην ανάπτυξη της ηγεσίας και την εκπαίδευση. Η J. Canney θα αναφέρεται στον CEO, Mark Read, και θα δημιουργήσει μία Integrated ομάδα ταλέντου που θα εργάζεται στενά με την ηγεσία της εταιρείας έτσι ώστε να χτίσει κουλτούρα που θα προτρέπει τους ανθρώπου να «δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό».

Πριν την ανάληψη αυτού του ρόλου, η ίδια εργάστηκε στην Accenture επί 25 έτη, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη το οργανισμού από 21.000 άτομα σε περισσότερα από 300.000 και επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα καθαρά έσοδα από US $1.4 δις σε US $32.9 δις. Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2013, η J. Canney είχει ρόλο-κλειδί στο χτίσιμο μίας νέας επιχειρηματικής δομής, της Accenture Digital, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες και τις νέες δυνατότητες του οργανισμού έτσι ώστε να προσφέρει νέες υπηρεσίες στου πελάτες του.

Πραγματοποιήθηκε ο 1ος Διαγωνισμός NOYNOY Idea Challenge

Η ενέργεια αποτελεί πρωτοβουλία της FrieslandCampina Hellas, σε σύμπραξη με το Εργαστήριο Βιομηχανικής και Ενεργειακής Οικονομίας (ΕΒΕΟ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και τη συμβουλευτική εταιρεία Break-Even Consulting. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της FrieslandCampina Hellas, Κωνσταντίνος Μαγγιώρος, δήλωσε: «Με τον διαγωνισμό επεκτείνουμε τους δεσμούς που έχουμε με την ελληνική κοινωνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα, κάνοντας ένα ακόμα βήμα ανάπτυξης στην αλυσίδα γάλακτος που αντιπροσωπεύουμε». Ανέφερε επίσης ότι η φετινή χρονιά αποτελεί σταθμό για την εταιρεία, καθώς γιορτάζει τα 90 χρόνια παρουσίας του Νουνού στην Ελλάδα. Τα βραβεία του διαγωνισμού ήταν τέσσερα, ωστόσο, δόθηκαν επιπλέον τρεις ακόμη τιμητικές βραβεύσεις λόγω του υψηλού επιπέδου των συμμετοχών.

Νέα διεθνής αναγνώριση για το ΟΠΑ

Στο επιστημονικό πεδίο των Οικονομικών (Economics and Econometrics) κατατάσσεται στα κορυφαία 500 πανεπιστήμια και μεταξύ των θέσεων 151-200, στο επιστημονικό πεδίο της Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Accounting and Finance), κατατάσσεται στα κορυφαία 300 πανεπιστήμια και μεταξύ των θέσεων 151-200, και στο πεδίο της Επιστήμης των Υπολογιστών και των Πληροφοριακών Συστημάτων (Computer Science and Information Systems) κατατάσσεται στα κορυφαία 600 πανεπιστήμια και μεταξύ των θέσεων 351-400. Τέλος, στην επιστημονική περιοχή των Κοινωνικών Επιστημών και της Διοίκησης (Social Science and Management) το ΟΠΑ κατατάσσεται στην 302η θέση μεταξύ των κορυφαίων 500 πανεπιστημίων.

Διάκριση της Δέλτα για τη στήριξη νέων κτηνοτρόφων

Οι υποτροφίες δίνονται στο πλαίσιο του «Σχεδίου Δράσης Γαία», που υλοποιεί η εταιρεία από το 2012 για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κτηνοτροφίας, αλλά και της διαχρονικής στρατηγικής της εταιρείας για στήριξη και ενθάρρυνση των νέων. Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος, με φορέα υλοποίησης την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης, είναι η βελτιστοποίηση των μεθόδων διαχείρισης του ζωικού κεφαλαίου, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας και τη μείωση του κόστους παραγωγής, την εξασφάλιση της υγιεινής και ευζωίας των ζώων και τελικά, την παραγωγή γάλακτος υψηλής ποιότητας.

Στο «επόμενο επίπεδο» ανάπτυξης ο όμιλος εταιρειών TDG

Το θέμα της εκδήλωσης ήταν το «Next Level», όρος που σηματοδοτεί τη μετάβαση του ομίλου στο επόμενο επίπεδο ανάπτυξης. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον Managing Director του TDG, Οδυσσέα Ντότσικα, που έκανε τον απολογισμό του 2018 και παρουσίασε τους στρατηγικούς στόχους για το 2019, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Tο 2018 ήταν μια χρονιά ορόσημο σε πολλαπλά επίπεδα. Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια από πελάτες σε 28 χώρες, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό μας τους 140 εργαζόμενους σε 8 γραφεία στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή».

Οι επικεφαλής των εταιρειών του ομίλου επίσης ανακοίνωσαν τον επιμέρους απολογισμό για κάθε εταιρεία και τα πλάνα της νέας χρονιάς, ενώ το δυναμικό του ομίλου είχε την ευκαιρία να συμμετέχει σε sessions που εμβάθυναν στα σχέδια και τους στόχους, καθώς και σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά workshops. Ταυτόχρονα, ο όμιλος έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του ενώ το τριήμερο έκλεισε με ένα «Next Level» team building event.

Ergonomia: Πραγματοποιήθηκε η πανελλήνια συνάντηση συνεργατών της

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ στην Αθήνα, και παρευρέθηκαν περισσότεροι από 120 συνεργάτες της εταιρείας μεταξύ των οποίων τεχνικοί ασφάλειας, ιατροί εργασίας, ψυχολόγοι καθώς και όλα τα βασικά της στελέχη. Σκοπός της συνάντησης ήταν η παρουσίαση των επιτευγμάτων του 2018 και οι στόχοι του 2019. Παράλληλα, συζητήθηκαν νέες προοπτικές της Ergonomia και αναλύθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει στην προσπάθειά της για την ουσιαστική πρόληψη του επαγγελματικού και βιομηχανικού κινδύνου.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Ηλίας Μπανούτσος, ο οποίος τόνισε ότι η εταιρεία πρωτοπορεί εισάγοντας τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στην Ασφάλεια και Υγεία της Εργασίας και επισήμανε ότι «το πάθος όλων των ανθρώπων της εταιρείας είναι η διαρκής ανάπτυξη με στόχο την αποτελεσματικότερη πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων και των επαγγελματικών ασθενειών σε όλους τους εργασιακούς κλάδους».

Διημερίδα καινοτομίας διοργανώνει η Attica Bank

Η διημερίδα έχει στόχο να αναπτύξει τον επιχειρηματικό τρόπο σκέψης σε άτομα που έχουν υψηλό ακαδημαϊκό υπόβαθρο στον τομέα της πληροφορικής και συναφών αντικειμένων, αλλά χρειάζεται να ενισχύσουν τις γνώσεις τους σε σχέση με τη λειτουργία της Σύγχρονης Τραπεζικής. Όραμα της Attica Bank μέσω της δράσης αυτής, αποτελεί η σύνδεση του παραγωγικού δυναμικού με την επιστημονική κοινότητα για την ανάδειξη καινοτόμων ιδεών και πρακτικών στον χρηματοπιστωτικό τομέα.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες από ειδικούς σε θέματα καινοτομίας, ψηφιακών τεχνολογιών και σύγχρονης τραπεζικής, να συμμετέχουν σε βιωματικά εργαστήρια παραγωγής καινοτόμων ιδεών, να σχεδιάσουν καινοτόμες τραπεζικές υπηρεσίες και να έρθουν σε επαφή με τραπεζικά στελέχη για συμβουλευτική και ανάπτυξη ικανοτήτων. Η διημερίδα απευθύνεται σε απόφοιτους προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού επιπέδου πληροφορικής ή συναφών αντικειμένων.

«Εμπειρίες που Εμπνέουν» από το PRAKSIS Business Coaching Center

Στην εκδήλωση «PRAKSIS BCC: Εμπειρίες που Εμπνέουν», που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου στο Σεράφειο, έδωσαν το παρόν οι Αλέξανδρος Αγγελόπουλος (CEO των Aldemar Resorts), Γιάννης Καρακάσης (Master of Wine), Δημήτρης Κρις (CEO στην Tuvunu A.E.), Αιμίλιος Κυριάκου (Citi Country Officer Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας), Μυρσίνη Λαμπράκη (σεφ και συγγραφέας), Κωνσταντίνος Μαρινάκης (Διευθύνων Σύμβουλος της Oriflame Ελλάδος και Κύπρου) και Σωτήρης Μπατζιάς (Principal on Strategy της Deloitte Ελλάδος) και συζήτησαν με νέους επιχειρηματίες που συμμετείχαν στο PRAKSIS Business Coaching Center, το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας που υλοποιεί η ανθρωπιστική οργάνωση PRAKSIS με αποκλειστική χρηματοδότηση από το Citi Foundation στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας Pathways to Progress. Οι εν λόγω επιχειρηματίες μαζί με τη Δάφνη Φουντουκάκου, Γενική Διευθύντρια των IST College, και τον Haragopal Mangipudi, CEO της FinUNO και πρώην Global Head της Infosys, απαρτίζουν τη νεοσύστατη ομάδα των Ambassador του PRAKSIS Business Coaching Center. Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο οικονομικός συντάκτης, Βαγγέλης Δουράκης.

Ο Νικόλαος Βουνισέας νέος Senior Partner στην KPMG Ελλάδος

Ο ίδιος, ωστόσο, θα παραμείνει ως Μη Εκτελεστικός Πρόεδρος της εταιρείας μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2019, ώστε να βοηθήσει τον νέο Senior Partner και να διασφαλίσει την ομαλή μετάβαση. Μετά από την επίσημη εκλογική διαδικασία, οι συνεταίροι της KPMG στην Ελλάδα εξέλεξαν τον Νικόλαο Βουνισέα, Γενικός Διευθυντής και Επικεφαλής του Ελεγκτικού τμήματος στην Ελλάδα, ως νέο Senior Partner.

Ο Ν. Βουνισέας εντάχθηκε στην KPMG ως βοηθός ελεγκτή το 1985 και προήχθη σε συνεταίρο το 1995. Είναι μέλος του Ινστιτούτου Ορκωτών Ελεγκτών και Λογιστών της Ελλάδος και μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου του ΣΟΕΛ. Έχει υπηρετήσει ως επικεφαλής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της KPMG από το 1995 και συνέχισε ως επικεφαλής του Ελεγκτικού τμήματος από το 2017.

Ο Μάριος Τ. Κυριάκου με αφορμή την απόφαση του δήλωσε μεταξύ άλλων: «Μετά από 49 χρόνια στην οικογένεια της KPMG δίνω τη σκυτάλη σε ένα στενό και έμπιστο συνεργάτη που δουλεύουμε μαζί από το 1985. Είμαι βαθιά πεπεισμένος πως ο Νικόλαος με την ομάδα των υπόλοιπων συνεταίρων της εταιρείας, αλλά και όλα τα στελέχη, θα συνεχίσουν το έργο μου και θα κρατήσουν ψηλά τον πήχη που όλοι μαζί είχαμε θέσει και κατακτήσει. Εύχομαι καλή επιτυχία και θα βρίσκομαι δίπλα τους σε αυτή τη νέα πορεία».

Νέος κύκλος Digital Marketing Practitioner

Το πρόγραμμα, που έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 420 συμμετέχοντες, περιλαμβάνει 90 ώρες διδασκαλίας, από 22 από έμπειρους επαγγελματίες στον χώρο του digital marketing, με συνδυασμό θεωρίας και πρακτικής εξάσκησης, 25 ώρες eLearning, με 8 διεθνείς εισηγητές και ένα διήμερο digicamp που συνδυάζει πρακτική άσκηση με επαγγελματική δικτύωση και ψυχαγωγία. Κατά τη διάρκεια του camp (το οποίο περιλαμβάνει  διαμονή και πλήρη διατροφή), οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν τη διαμόρφωση digital marketing στρατηγικής για μεγάλες Ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες στην Ελληνική αγορά και τις παρουσιάζουν σε επιτροπή, όπου συμμετέχουν εκπρόσωποι των εταιριών.

Το εν λόγω πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε επιχειρηματίες, στελέχη, επαγγελματίες που ασχολούνται με τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και τη μέτρηση στρατηγικών digital marketing όσο και σε όσους θέλουν να μπουν στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία παρουσιάζει μεγάλη δυναμική στην αναζήτηση εκπαιδευμένων στελεχών. Για την καλύτερη παρακολούθηση, ανεξαρτήτως πρότερης εμπειρίας, πραγματοποιείται τρίωρο pre-learning course.