PwC: Μειωμένη η ενασχόληση των οργανισμών με την προστασία προσωπικών δεδομένων

Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στην ετήσια έρευνα της PwC για την παγκόσμια ασφάλεια πληροφοριών – 2018 Global State of Information Security Survey ή GSISS -, αρκετοί οργανισμοί, δεν έχουν δώσει το απαιτούμενο βάρος στην προστασία του ιδιωτικού απορρήτου. Μόλις το 49% των συμμετεχόντων στην έρευνα, δήλωσε ότι ο οργανισμός του περιορίζει τη συλλογή, διατήρηση και πρόσβαση σε στοιχεία προσωπικού χαρακτήρα, στα απολύτως απαραίτητα βάσει του νομικού πλαισίου.

Αντιθέτως, το 51% διατηρεί ενημερωμένο μητρώο δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα εργαζομένων και πελατών στο οποίο συλλέγονται, διακινούνται και αποθηκεύονται τα δεδομένα. Το 53% εισάγει ως υποχρεωτική την παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για την πολιτική και τις πρακτικές προστασίας ιδιωτικού απορρήτου. Σε ό,τι αφορά στην αξιοποίηση προσωπικών δεδομένων πελατών και εργαζομένων από τρίτους, λιγότεροι από τους μισούς (46%) διεξάγουν ελέγχους συμμόρφωσης για τη διασφάλιση της προστασίας τους. Αντίστοιχο ποσοστό (46%) δήλωσε ότι ο οργανισμός τους απαιτεί από τρίτους να συμμορφώνονται με τις πολιτικές ιδιωτικού απορρήτου που εφαρμόζουν.

ΕΕΔΕ: Νέοι κύκλοι για το ΠΜΣ στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων

Το Πρόγραμμα στοχεύει στην ανάδειξη των ηγετών στο χώρο του Τουρισμού και στη δημιουργία της επόμενης γενιάς στελεχών Τουρισμού υψηλού επιστημονικού και επαγγελματικού επιπέδου. Οι εισηγητές συνδυάζουν πλούσια εκπαιδευτική διαδρομή και εξειδίκευση στον Τουρισμό με επιτυχημένη επαγγελματική εμπειρία σε Τουριστικές επιχειρήσεις, καθιστώντας το Πρόγραμμα μοναδικό στην παροχή εξειδικευμένων και σύγχρονων γνώσεων σε στελέχη του Τουρισμού στην περιοχή δράσης τους.

Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε τρεις κύκλους που περιλαμβάνουν συνολικά δεκατέσσερις (14) ενότητες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί να καλύψουν το σύνολο των εξειδικευμένων αναγκών κατάρτισης και ανάπτυξης του σύγχρονου στελέχους των Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Μονάδων. Η συνολική διάρκεια του ανέρχεται σε 13 μήνες (336 ώρες) και υλοποιείται δύο φορές τον μήνα (Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί). Σημειώνεται ότι δεν πραγματοποιούνται μαθήματα κατά την περίοδο αιχμής (high season).

Mondelez: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά στο Εργοστάσιο Παυλίδης

Μέσω του προγράμματος οι μαθητές εξοικειώνονται με τη βιομηχανική παραγωγή, τη λειτουργία και το εργασιακό περιβάλλον. Παράλληλα, συμμετέχουν σε έρευνα για τα συστατικά της σοκολάτας και τη διατροφική της αξία, για την ιστορία του εργοστασίου Παυλίδη και για την παραγωγή της σοκολάτας από το κακαόδεντρο μέχρι το εργοστάσιο. Το πρόγραμμα ταυτίζεται με τους διαχρονικούς στόχους της Mondelez για ενημέρωση και εκπαίδευση του κοινού σε θέματα ισορροπημένης διατροφής και άσκησης. Στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2017-18, 564 μαθητές Δημοτικού και 25 εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Παυλίδης. Από το 1994 μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί, με τη στήριξη της Mondelez, 655 εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου.

3ος περιφερειακός Διαγωνισμός FinTech από τη Eurobank

Στόχος του διαγωνισμού, μιας πρωτοβουλίας που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί το Κέντρο Καινοτομίας της Eurobank, είναι να διακρίνει και να ενισχύσει νέες, ταλαντούχες ομάδες που θέλουν να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες στον χρηματοπιστωτικό κλάδο, στοχεύοντας, μεταξύ άλλων, στα εξής πεδία αποτελεσματική διαχείριση διαθεσίμων, διευκόλυνση διαδικασιών πληρωμών και εισπράξεων, πιο αποδοτική διαχείριση κεφαλαίων και διευκόλυνση της πρόσβασης σε χρηματοδοτικές λύσεις. Στον φετινό διαγωνισμό ακολουθείται μια πιο βελτιωμένη διαδικασία με στόχο να αναβαθμιστεί το συνολικό επίπεδο των προτάσεων που θα διαγωνιστούν. Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής είναι η Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2018.

Πάνω από 9.000 εθελοντές στην «Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ»

Περισσότεροι από 9.000 εθελοντές από όλη τη χώρα, ένωσαν τις δυνάμεις τους μέσα από τις δράσεις των ΑΒητικων καταστημάτων και πραγματοποίησαν περισσότερες από 220 ανθρωπιστικές και περιβαλλοντικές ενέργειες. Στα Κεντρικά Γραφεία της ΑΒ Βασιλόπουλος, πραγματοποιήθηκε δράση για την ανακούφιση ανθρώπων που έρχονται αντιμέτωποι με προβλήματα σίτισης. Περισσότεροι από 200 εργαζόμενοι της εταιρείας προετοίμασαν 3.200 μικρογεύματα που προσφέρθηκαν σε ΜΚΟ που φροντίζουν πολίτες σε όλη την Αττική. Στη Θεσσαλονίκη, συνολικά 8 καταστήματα της πόλης και εργαζόμενοι στις Κεντρικές Αποθήκες Σίνδου, συγκεντρώθηκαν στο προαύλιο της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Εκεί, πέρα από τη συλλογή τροφίμων και χρημάτων για το ορφανοτροφείο ΜΕΛΛΙΣΣΑ που είχε ήδη ξεκινήσει στα καταστήματα, υπήρχαν δραστηριότητες ζωγραφικής με τα παιδιά εργαζομένων, αλλά και πελατών, να προετοιμάζουν ζωγραφιές για τα παιδιά του ιδρύματος.

Ο Παναγιώτης Μίλης στην DK Consultants

Πρόκειται για έμπειρο στέλεχος που διαθέτει αναλυτικές δεξιότητες και αποδεδειγμένη ικανότητα στην ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μέσα από τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Οι πολύπλευρες γνώσεις του στην υψηλή τεχνολογία και το marketing συμβάλλουν στην επίτευξη αναγνωρίσιμων αποτελεσμάτων στα σύνθετα project που έχει αναλάβει στην καριέρα του. Τα τελευταία 25 χρόνια έχει εργαστεί σε ανώτερες και ανώτατες διοικητικές θέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έχει εφαρμόσει επιτυχημένες στρατηγικές διείσδυσης και τοποθέτησης προϊόντων, σε νέες αγορές, που οδήγησαν στην κατάκτηση υψηλών μεριδίων αγοράς.

Ο Λευτέρης Τρέχας στην Apivita

Έχει σπουδές στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) στο ALBA. Στο πλαίσιο της πλούσιας εργασιακής του εμπειρίας, ως επί το πλείστον στην Philip Morris International, έχει εργαστεί σε θέσεις αυξανομένης ευθύνης κατέχοντας ανωτέρους διευθυντικούς ρόλους σε Ελλάδα, Ελβετία, Σουηδία και Αυστρία.

Νέα εκδήλωση υλοποίησε το CEO Clubs

Διακεκριμένοι CEOs μίλησαν για τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν έναν επιτυχημένο επιχειρηματία, αντλώντας παραδείγματα από τη σταδιοδρομία τους. Ο Νικόλας Χριστοδούλου, CEO του ομίλου CHB, παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία εδραιώθηκε στην Ιαπωνική αγορά μέσω της καινοτομίας και τόνισε πως βασικό συστατικό της επιχειρηματικότητας είναι το «ανοιχτό μυαλό».

Η Ναταλία Βαγιωνή, CEO του ομίλου Fresh Line, ανέπτυξε τις βασικές ιδιότητες του επιχειρηματία με δύο ισχυρές παραβολές, την επιμονή του αετού ως προς τις προκλήσεις και τη φροντίδα της λιονταρίνας ως προς την παρακίνηση και έμπνευση των στελεχών. Τέλος, ο Μιχάλης Οικονομάκης, CEO του ομίλου AGL, προσέφερε την οπτική ενός CEO, ο οποίος όμως έχει και επίσης τη νοοτροπία και τα χαρακτηριστικά ενός επιχειρηματία.

Στις 6 Ιουνίου τα βραβεία CR Index για δέκατη χρονιά

Η παρουσίαση των νικητών θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6 Ιουνίου στις 7:00μμ στο Radisson Blu Park Hotel. Οι εταιρείες που βραβεύονται στον διαγωνισμό περνούν την απαιτητική αξιολόγηση του Δείκτη, η οποία βασίζεται στα διεθνή αυστηρά κριτήρια του Business in the Community και εξετάζει το βαθμό στον οποίο η εταιρεία έχει εντάξει υπεύθυνες πρακτικές στη λειτουργία της.

Η φετινή απονομή έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς το Ινστιτούτο συμπλήρωσε φέτος 10 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Σημειώνεται ότι ο Δείκτης δεν εξετάζει συγκεκριμένες δράσεις αλλά τη συνολική στρατηγική της εταιρείας σχετικά με το περιβάλλον, την κοινωνία, τους εργαζόμενους και την αγορά. Στην επίσημη τελετή βράβευσης θα παρευρεθούν περισσότεροι από 130 εκπρόσωποι από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική κοινότητα, εκπρόσωποι θεσμικών οργάνων, καθώς και εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Ο Γιάννης Καραγιάννης της Eurocert, Πρόεδρος της HellasCert

Με αφορμή την εκλογή του, ο ίδιος ευχαρίστησε τα μέλη της Ένωσης για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό του, ενώ τόνισε ότι «οφείλουμε να συμβάλουμε σε συνεργασία με όλα τα μέλη της Hellascert προς την κατεύθυνση της ανάδειξης της πιστοποίησης. Να εργαστούμε με αξιοπιστία και συνέπεια για υγιή ανταγωνισμό και την ανάδειξη των προβλημάτων του κλάδου, συνεισφέροντας στην επίλυσή τους».