Μέσω της παροχής σαφών οδηγιών, προβλέψιμων αποτελεσμάτων, βέλτιστων χρόνων σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση, καθώς και πιο ευέλικτων εμπορικών συμφωνιών, οι υπηρεσίες και τα εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού του ανθρωπίνου δυναμικού διευκολύνουν τους πελάτες στη μετάβασή τους σε λύσεις SAP SuccessFactors που βασίζονται στο cloud. Η συγκεκριμένη ανακοίνωση είναι η πρώτη, μίας σειράς ανακοινώσεων που δρομολογεί η εταιρεία για το 2018, στοχεύοντας στην ομαλή μετάβαση των on-premise πελατών της προς το cloud.
Issue: HRN 050218
Αύξηση στις ομαδικές ασφαλίσεις για την Interamerican
Στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των ομαδικών ασφαλίσεων επιτεύχθηκε αύξηση 40% σε σχέση με το 2016, που προήλθε από όλα τα κανάλια διανομής. Οι ασφαλισμένοι των ομαδικών προγραμμάτων ζωής, υγείας και σύνταξης της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 25%, ενώ πάνω από 110 νέες επιχειρήσεις την εμπιστεύτηκαν για την ασφάλιση του ανθρώπινου δυναμικού τους. Ο Γιώργος Πλωμαρίτης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων & Corporate Business της Interamrican, υπογραμμίζει σχετικά: «Η επιτυχία των ομαδικών ασφαλίσεων είναι προϊόν συλλογικής προσπάθειας και οφείλεται στη δέσμευση της διοίκησης της εταιρείας, στον επαγγελματισμό των στελεχών της, την εξαιρετική συνεργασία με τους διαμεσολαβούντες των δικτύων πωλήσεων και την προτίμηση των πελατών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης, που πραγματοποιήθηκε στους εταιρικούς πελάτες μας με ομαδικό συμβόλαιο, έδωσε υψηλό ποσοστό ικανοποίησης, που έφθασε το 88%».
Ο Φ. Σάλλας, πιστοποιημένος PgMP στην Ελλάδα
Μάλιστα, πρόκειται για την 1η πιστοποίηση για PgMP που αποκτά μέλος του PMI Greece στην Ελλάδα. Σημειώνεται ότι παγκοσμίως την εν λόγω πιστοποίηση κατέχουν 2.120 άτομα. Ο Φ. Σάλλας είναι Υποδιευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και πιο συγκεκριμένα στην Υποδιεύθυνση Διοίκησης και Συντονισμού Χαρτοφυλακίου Έργων (Portfolio Management).
Κατέχει BSc στην Πληροφορική και MBA και έχει εμπειρία σε έργα Χρηματοοικονομικών, Πληροφορικής και Οργανωσιακής Αλλαγής στο Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα. Τέλος, κατέχει διακεκριμένες επαγγελματικές πιστοποιήσεις στη Διοίκηση Έργων και τα Οικονομικά: Program Management Professional (PgMP), Project Management Professional (PMP), Agile Certified Pracitioner (PMI-ACP) και Chartered Financial Analyst (CFA).
Eurobank και Grant Thornton στηρίζουν την επιχειρηματική αριστεία
Στην εκδήλωση απονομής των βραβείων θα απευθύνουν σύντομο χαιρετισμό ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος, και ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Κυριάκος Μητσοτάκης. O Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, Φωκίων Καραβίας, θα κηρύξει την έναρξη της εκδήλωσης, ενώ κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Peter Bodin, Global CEO της Grant Thornton. Η Επιτροπή Βράβευσης είναι 17μελής και σε αυτήν προεδρεύουν, από κοινού, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Eurobank, Ν. Καραμούζης, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Grant Thornton, Β. Καζάς. Η τελική επιλογή των έξι νικητών των Growth Awards 2017 θα ανακοινωθεί στην Τελετή Βράβευσης, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ενημερωτική συνάντηση συνεργατών από την Groupama
Στη συνάντηση αυτή, η Εμπορική Διεύθυνση και στελέχη άλλων τμημάτων της Groupama Ασφαλιστική, μαζί με τους συντονιστές και συνεργάτες του Δικτύου Exclusive, είχαν την ευκαιρία να κάνουν τον απολογισμό της περσινής χρονιάς. Εκεί, παρουσιάστηκαν οι επιτυχίες της εταιρείες μέσα στο 2017 και παράλληλα τέθηκαν οι στόχοι για το 2018 καθώς και τα αντίστοιχα σχέδια δράσης για την επίτευξή τους. Τέλος, μέσα από διαδραστικά και συμμετοχικά παιχνίδια teambuilding, οι συνεργάτες διασκέδασαν δημιουργικά, χαλάρωσαν και ξεκουράστηκαν αφήνοντας για λίγο πίσω τους το άγχος της καθημερινότητας.
Πρόγραμμα επιχειρηματικής ανάπτυξης από τον ΟΠΑΠ
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα τους παρέχει ολοκληρωμένη στρατηγική καθοδήγηση, εκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα στρατηγικής, διαχείρισης οικονομικών, λειτουργίας και ανθρωπίνου δυναμικού, πωλήσεις και επικοινωνία, πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία (επενδύσεις και δανεισμό) σε συνεργασία με τραπεζικό ίδρυμα και προοπτικές πρόσβασης σε διεθνείς αγορές και δράσεις δικτύωσης. Η επιλογή των επιχειρήσεων που θα ενταχθούν στον δεύτερο κύκλο του προγράμματος θα γίνει με βάση μια σειρά ποσοτικών και ποιοτικών κριτηρίων που αφορούν τόσο στην επιχείρηση, όσο και στον ίδιο τον επιχειρηματία. Σημειώνεται ότι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου.
Bergmann Kord: «έμφαση στην ΕΚΕ και το 2018»
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ευχές απηύθυναν η Πρόεδρος του ομίλου Kord, Βασιλική Κορδερά, καθώς και ο Γενικός Διευθυντής, Βαρδής Κορδεράς. Οι επικεφαλής του ομίλου ευχαρίστησαν το προσωπικό, τα στελέχη και τους συνεργάτες για την συνεισφορά τους στην πολύ καλή πορεία της Βergmann Kord και το 2017, ενώ έδωσαν το στίγμα για τη νέα χρονιά, που, όπως είπαν, «θα χαρακτηρίζεται από αναπτυξιακό momentum, με σημαντικές πρωτοβουλίες σε επιχειρηματικό επίπεδο και σε επίπεδο εταιρικής υπευθυνότητας». Στην εκδήλωση συμμετείχαν στελέχη της εταιρείας, εξωτερικοί συνεργάτες και προμηθευτές, δημοσιογράφοι, επιχειρηματίες, αλλά και πρόσωπα της showbiz.
Η Mytilineos σε νέα δράση EKE
Στην κατεύθυνση αυτή, αλλά και σε συνδυασμό με τις νέες κατευθύνσεις της Κοινωνικής της Πολιτικής που εμπνέονται πλέον από τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, ξεκίνησε, στο τέλος του 2017, τη συνεργασία της με το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος». Στόχος της συνεργασίας είναι η συμβολή της εταιρείας στη δημιουργία και την αναβάθμιση Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στα Κέντρα Υγείας και τα Παιδιατρικά Νοσοκομεία της χώρας, με πρώτη προτεραιότητα τις περιοχές των τοπικών κοινωνιών που δραστηριοποιείται, αλλά και η ευρύτερη ενημέρωση των γονέων και των εκπαιδευτικών για τα θέματα των παιδικών τραυματισμών. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Mytilineos ανακοινώνει την εξ ολοκλήρου ανάληψη της αναβάθμισης του ΤΕΠ του Παιδιατρικού Τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου της Λιβαδειάς με ιατρικά μηχανήματα διαγνωστικού και επεμβατικού τύπου.
Η PepsiCo στηρίζει τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων
Κατά το σχολικό έτος 2016-17 πάνω από 7.000 μαθητές γυμνασίων και λυκείων σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Καλαμάτα, Πάτρα συναντήθηκαν με έμπειρους managers κι επιχειρηματίες και ενημερώθηκαν για βασικές έννοιες της αγοράς. Αυτή τη χρονιά, η δράση επεκτείνεται και σε άλλες πόλεις της επικράτειας με στόχο, μέχρι το τέλος του α’ κύκλου, 20.000 μαθητές να ενημερωθούν για την αγορά εργασίας και τις προκλήσεις της. Το πρόγραμμα Learning Business τελεί υπό τις αιγίδες του Συνδέσμου Ελληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων (ΣΙΣ), της Κεντρικής Ενώσεως Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και του ΣΒΒΕ (Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος) και έχει παρουσίες στα ιδιωτικά σχολεία της χώρας καθώς και συνεργασίες με την τοπική αυτοδιοίκηση.
Από την πλευρά της PEPSICO, η Αναστασία Μακαριγάκη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Κεντρικής Ευρώπης και Ευρύτερων Βαλκανίων της εταιρείας ανέφερε πως «πυξίδα της καθημερινής μας λειτουργίας στην PepsiCo είναι η αξιοποίηση των ικανοτήτων και η ενδυνάμωση των δυνατοτήτων των ανθρώπων και αυτό γιατί πιστεύουμε πως οι άνθρωποι είναι που κάνουν τη διαφορά. Με αυτό ακριβώς το σκεπτικό είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Learning Business. Μία σημαντική πρωτοβουλία μέσα από την οποία οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ακούσουν, να δουν και να αποκτήσουν παραστάσεις για μία πλειάδα επαγγελμάτων αλλά και για τον τρόπο λειτουργίας μίας βιομηχανίας, συμβάλλοντας ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο στην προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη».
AQS και TOTTIS – BINGO συνεργάζονται
Η AQS δραστηριοποιείται στη Συμμόρφωση των Οργανισμών με τον GDPR και στην εκπαίδευση Στελεχών στο αντικείμενο αυτό, έχοντας ήδη υλοποιήσει πληθώρα σχετικών έργων και έχοντας εκπαιδεύσει στελέχη Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο.