1) Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων: MBA διάρκειας 2 ετών (part-time), «MSc Marketing Management» διάρκειας 2 ετών (full time) και «MA Management» διάρκειας 2 ετών (part-time). 2) Σχολή Πληροφορικής: «MSc Advanced Computer Networks» με διάρκεια δύο έτη (part- time), ένα έτος (full-time). 3) Σχολή Κοινωνικών και Ανθρώπινων Επιστημών: «ΜSc Integrative Counselling and Psychotherapy» διάρκειας 2 ετών (part-time). Πληροφορίες: 210 8899600, [email protected] και www.medcollege.edu.gr.
Issue: HRN 051112
ΕΕΔΕ: Τα Εκπαιδευτικά προγράμματα που αρχίζουν το Νοέμβριο
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Ελληνική Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων που ξεκινούν το Νοέμβριο είναι τα ακόλουθα: 1) Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Οικονομικής Διοίκησης. Το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα διάρκειας 2 ετών, αποτελείται από δύο θεματικές ενότητες που καλύπτουν το σύνολο των εξειδικευμένων αναγκών ενημέρωσης και ανάπτυξης του σύγχρονου οικονομικού στελέχους στο συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο της οικονομικής διοίκησης των επιχειρήσεων. 2) Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Διοίκησης Πιστώσεων για τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που απασχολούνται σε τμήματα της Οικονομικής και Εμπορικής Διεύθυνσης (Λογιστηρίου και Πιστωτικού Ελέγχου) και σε στελέχη χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. 3) Diploma in Sales Management με συνολική διάρκεια 200 ώρες το οποίο απευθύνεται σε προϊσταμένους πωλήσεων και σε στελέχη τμημάτων που έρχονται σε επαφή με πελάτες, ενώ έπειτα από εξετάσεις, οι συμμετέχοντες του προγράμματος γίνονται κάτοχοι πιστοποιητικού. 4) Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων που έχει ως στόχο την εκμάθηση των αρχών και της μεθοδολογίας του σύγχρονου επιστημονικού μάνατζμεντ. 5) Certificate in Procurement Management με συνολική διάρκεια 60 ώρες. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται στο τμήμα προμηθειών, στην αποθήκη, στην οικονομική διεύθυνση ή το λογιστήριο, στην παραγωγή, στην πληροφορική. Πληροφορίες: 210 2112000, www.eede.gr.
Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα για την Ηγεσία και το Μάνατζμεντ
Στις 16 Νοεμβρίου 2012 θα πραγματοποιηθεί η 4η σειρά του Diploma in Management & Leadership που αποτελεί καρπό συνεργασίας της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) με το Chartered Management Institute (CMI). Το πρόγραμμα παρέχει στους υποψηφίους τη δυνατότητα να διδαχθούν ένα πλήρες εκπαιδευτικό πακέτο στην Ελλάδα, σχετικά με το μάνατζμεντ και την ηγεσία. Συνδυάζοντας θεωρία και πράξη επιτρέπει στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις νέες τάσεις στο χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων και της ηγεσίας, όπως αυτές διαμορφώνονται στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και πρακτικές εφαρμογής των στρατηγικών μάνατζμεντ και ηγεσίας.
Μέσα από τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους διδασκαλίας, όπως simulation games, case studies και group projects οι συμμετέχοντες μπορούν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους σε θέματα που αφορούν στην προσωπική ανάπτυξη, την ανάπτυξη των ηγετικών ικανοτήτων, τη λήψη αποφάσεων, τη διαχείριση πόρων κ.ά. Το πρόγραμμα, που περιλαμβάνει περίπου 220 ώρες διδασκαλίας, καλύπτει εννέα ενότητες που αφορούν τόσο στην αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού όσο και στην αποτελεσματικότητα των χειρισμών του Ηγέτη (Leader).
Παρέχεται, επίσης, η δυνατότητα παρακολούθησης των ενοτήτων και μεμονωμένα (αναλόγως των αναγκών των ενδιαφερομένων) με σταδιακή απόκτηση της αντίστοιχης πιστοποίησης από το Chartered Management Institute: για το Award μια ενότητα, για το Certificate δυο ως τρεις ενότητες και για το Diploma εννέα ενότητες. Πληροφορίες: 210-2112000, [email protected], http://www.eede.gr.
TOPAZ Management Simulation του International MBA του ΟΠΑ
Υπάρχει πρόβλεψη για ειδικές τιμές με έκπτωση 25%-30% για τις δηλώσεις συμμετοχής μέσω αποφοίτων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του ΟΠΑ και του International MBA.
Δίνονται 2 εναλλακτικές συμμετοχής σε 2 διήμερα σεμινάρια στις 6-7 Δεκεμβρίου ή 13-14 Δεκεμβρίου 2012 στις αίθουσες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ευελπίδων 47Α και Λευκάδος 33, Αθήνα.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι διαδραστικό και δημιουργεί μια ζωντανή ανταγωνιστική αγορά από εικονικές επιχειρήσεις που αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια του διήμερου σεμιναρίου. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να διοικήσουν τη δική τους εικονική επιχείρηση, με στόχο τη μέγιστη απόδοση και τιμή μετοχής.
Το σεμινάριο εστιάζει σε θέματα στρατηγικής, διοίκησης επιχειρήσεων, λήψης αποφάσεων, κατανόησης οικονομικών αποτελεσμάτων, καθώς γίνεται η γνωριμία με όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης και συνεργασίας σε ομάδα.
Το TOPAZ πλαισιώνεται από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις συνεργατών από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ συγχρόνως οι ομάδες που θα πάρουν μέρος στη διαδικασία του simulation υποστηρίζονται από συντονιστές εξειδικευμένους στο Topaz (1 συντονιστής – facilitator ανά 2-3 ομάδες).
Σημειώνεται ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, ΛΑΕΚ 0,45%
Πληροφορίες: 210-8071205, [email protected].
Public: «Γυναίκες επιχειρηματίες: ανέκδοτο ή πραγματικότητα»;
Πώς μπορεί μια γυναίκα να δημιουργήσει μια πετυχημένη επιχείρηση μέσα στην κρίση; Μπορεί παράλληλα να συνδυάσει τις καθημερινές δυσκολίες σε επαγγελματική και προσωπική ζωή; Καταξιωμένες προσωπικότητες από το χώρο της γυναικείας επιχειρηματικότητας και όχι μόνο, θα κληθούν να απαντήσουν σε αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα συνδυάζοντας τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες τους με πρακτικές συμβουλές για όλες και όλους.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε άνδρες και γυναίκες που αναζητούν νέες επαγγελματικές ευκαιρίες και σκέφτονται να δημιουργήσουν ή έχουν ήδη δημιουργήσει τη δική τους επιχείρηση. Στο τέλος οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα στους καλεσμένους και να λάβουν μέρος στην κλήρωση για πολλά και ενδιαφέροντα βιβλία και μια θέση στο επόμενο workshop της Uniqueness Development Group. Οι συμμετέχοντες ομιλητές είναι οι: Βέφα Αλεξιάδου, Μάντυ Περσική, Έφη Σαΐνη και Αποστόλης Αϊβαλής. Τη συζήτηση συντονίζει η Τζιλ Δούκα.
Πληροφορίες: www.public.gr.
KPMG: Εκπαιδευτικά προγράμματα 2012-2013
Για αυτή τη χρονιά δίνεται έμφαση σε θέματα διοίκησης, ηγεσίας και καθοδήγησης, βοηθώντας στην ανάδειξη των ηγετών του αύριο. Παράλληλα προσφέρεται προστιθέμενη αξία σε θέματα οικονομικά, λογιστικά, φορολογικά, διαχείρισης κινδύνου, διαχείρισης πληροφοριακών συστημάτων και αποτελεσματικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.
Στον τομέα των πωλήσεων η KPMG προσφέρει τα προγράμματα της Sandler Training. Για την περίοδο Οκτώβριος–Δεκέμβριος 2012 η KPMG έχει προγραμματίσει τα ακόλουθα προγράμματα: α) Forensic: Εισαγωγή στην Προφύλαξη και στη Διερεύνηση της Απάτης και του Οικονομικού Εγκλήματος, β) Η Συναισθηματική Νοημοσύνη στο χώρο εργασίας-«Αναπτύσσοντας Συνέργιες υπό συνθήκες Στρες», γ) «No Guts No Gain»-21 τρόποι για να ξεπεράσετε το φόβο της αποτυχίας στην πώληση. δ) Οικονομικά για μη Οικονομικούς. ε) Ανάλυση οικονομικών καταστάσεων συνταγμένων σύμφωνα με τα IFRS. ζ) Εκπαίδευση Εκπαιδευτών και στ) Συντονισμός Εργασιών–«Βασικές Αρχές Προγραμματισμού και Οργάνωσης».
Πληροφορίες: www.kpmg.com/gr.
Diploma in Positive Psychology
Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα ανάπτυξης στελεχών, το οποίο αναλύει την ιστορία, τη θεωρία αλλά και τα εργαλεία της Θετικής Ψυχολογίας, του νέου τομέα της Ψυχολογίας που εστιάζει στα θετικά συναισθήματα, τις αρετές, και τα θετικά στοιχεία των ανθρώπων και των Οργανισμών. To πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, διευθυντές ομάδων, καθώς και επαγγελματίες/επιχειρηματίες που επιθυμούν να εφαρμόσουν τις αρχές της Θετικής Ψυχολογίας στην εργασία ή την επιχείρησή τους.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν έννοιες και να αναπτύξουν δεξιότητες όπως η ανθεκτικότητα, το σθένος και η αισιοδοξία, ενώ παράλληλα θα αποκομίσουν γνώσεις και εργαλεία για την εφαρμογή πρακτικών Θετικής Ψυχολογίας στους Οργανισμούς τους. Στο πρόγραμμα διδάσκουν ο Δρ Αν. Σταλίκας, Καθηγητής Ψυχολογίας, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Αν. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Mc Gill και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Θετικής Ψυχολογίας, η Δρ Ο. Επιτροπάκη, Αν. Καθηγήτρια Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στο ALBA Graduate Business School, και λέκτορας στο Aston Business School, και ο Δρ Μπάμπης Μαινεμελής, Αν. Καθηγητής Οργανωσιακης Συμπεριφοράς στο ALBA Graduate Business School και Επισκέπτης Καθηγητής στο London Business School. Πληροφορίες: 210 8964531-8, [email protected], www.alba.edu.gr/executive.
ALBA: Δωρεάν Εκπαίδευση μέσω κινητού
Τα προσφερόμενα μαθήματα είναι τα: Εισαγωγή στα Χρηματοοικονομικά (Financial Management), Εισαγωγή στη Διαχείριση Έργων (Project Management) και Εισαγωγή στις Διαπραγματεύσεις (Negotiations). Μόνη προϋπόθεση είναι η κατοχή συσκευής iPhone με λειτουργικό σύστημα iOS 5. Στόχος του έργου MOVE-ON είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή ενός νέου εκπαιδευτικού μοντέλου συνεχιζόμενης εκπαίδευσης ενηλίκων και προσωπικής ανάπτυξης μέσω τεχνολογίας κινητών εφαρμογών.
Η εφαρμογή (application) και το περιεχόμενο θα είναι δωρεάν προσβάσιμο σε πέντε ευρωπαϊκές γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά, Ουγγρικά και Βουλγαρικά) από το Νοέμβριο του 2012. Πληροφορίες: 210 8964531 και [email protected].
InterSearch: Νέα Γραφεία στην Κίνα
Η ZW HR Consulting διαθέτει σημαντικότατη παρουσία στην Κινεζική αγορά εξεύρεσης στελεχών με γραφεία σε Shanghai, Beijing, Tianjin, Hangzhou, Ningbo, Suzhou, Shenzhen και Chengdu. «Με την ZW HR Consulting η InterSearch εισέρχεται όχι μόνο στη νευραλγική αγορά της Κίνας, τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως, αλλά αποκτά και μία σειρά από κορυφαίους πελάτες» δήλωσε ο Frank Schelstraete, Πρόεδρος της InterSearch.
Randstad Holding NV: Μείωση δαπανών κατά €18 εκατ.
Αυτά περιλαμβάνουν αύξηση εσόδων κατά 4%, ανάπτυξη στη Β. Αμερική κατά 4% και στον υπόλοιπο κόσμο κατά 7%. Τα λειτουργικά κόστη διαμορφώθηκαν στα 637,8 εκατ. ευρώ και εμφανίστηκαν μειωμένα κατά 18 εκ. ευρώ, ενώ τα μικτά κέρδη προ φόρων έφτασαν τα 161,4 εκ. ευρώ. Ο CEO της Randstad, Ben Noteboom δήλωσε σχετικά «Τα αποτελέσματά μας στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία ήταν και πάλι σταθερά. Στη Γαλλία, η επιχειρηματική εμπιστοσύνη μειώνεται γρήγορα.
Πολλοί πελάτες μας στην Ευρώπη αισθάνονται τις επιπτώσεις της οικονομικής αβεβαιότητας που επικρατεί και υπάρχει επείγουσα ανάγκη να πραγματοποιηθούν μεταρρυθμίσεις στις ευρωπαϊκές αγορές εργασίας». «Προστατεύουμε ενεργά την κερδοφορία των πελατών μας και οι δαπάνες μας μειώνονται σημαντικά από τρίμηνο σε τρίμηνο, κάτι το οποίο σημαίνει ότι είμαστε σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων μας στην εξοικονόμηση δαπανών ενώ οι μέθοδοι με τις οποίες λειτουργούμε ανανεώνονται διαρκώς για να επιτύχουμε την καλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα» δήλωσε στη συνέχεια.