--> 

WorkLife Forum

Σκοπός του Forum είναι η ενημέρωση των στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών για τις υπηρεσίες Συμβουλευτικής και η ενίσχυσή τους με τα απαραίτητα εργαλεία, για αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων. Με τη Συμβουλευτική καθοδήγηση επιδιώκεται μεγαλύτερος αυτό-έλεγχος, ενίσχυση της ανθεκτικότητας μπροστά σε δύσκολες καταστάσεις, καλύτερη διαχείριση των συναισθημάτων υπό πίεση και ομαλότερη διεξαγωγή της επαγγελματικής και προσωπικής καθημερινότητας των εργαζομένων.

Οι εισηγήσεις του Ανδρέα Αρματά, ΜΑ., DCH., MSCP Coaching & Clinical Psychologist αλλά και εξειδικευμένων επαγγελματιών με αναγνωρισμένη επιστημονική ειδίκευση σε θέματα WLB και μεγάλη εμπειρία στην εταιρική και προσωπική Συμβουλευτική, επικεντρώνονται στην παρουσίαση εξειδικευμένων θεμάτων που επηρεάζουν την εργασιακή και προσωπική ζωή, ενώ προβάλλουν καινοτόμες ιδέες, σύγχρονα εργαλεία και πρότυπες τεχνικές για τη διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού, ιδιαίτερα σε περιόδους απότομων αλλαγών, επιχειρηματικής αστάθειας και αυξημένης ανασφάλειας.

Το Forum απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων HR επιχειρήσεων, ανώτερα στελέχη, υπεύθυνους τμημάτων – στελέχη υπεύθυνα για τη διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων, αλλά και γενικότερα σε όλους όσους επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του WLB.

Η συμμετοχή στο Forum είναι δωρεάν. Πληροφορίες: 2106985820-30, www.kekdiastasi.edu.gr.

Η Piscines Ideales σταθερά στηρίζει το θεσμό Best Workplaces

Αναγνωρίζει τα τεράστια οφέλη και προτρέπει τις ελληνικές επιχειρήσεις να συμμετέχουν στο διαγωνισμό. Οι επιχειρήσεις που διακρίθηκαν στη φετινή διοργάνωση, αποδεικνύουν περίτρανα ότι εξακολουθούν να επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις ακόμα και κατά τη διάρκεια της κρίσης, δίνοντας έτσι μήνυμα αισιοδοξίας, κοινωνικής συνοχής και ευημερίας.

Η Piscines Ideales είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενης εταιρείας για να μεταδώσει με κάθε λεπτομέρεια τις καλές της πρακτικές, όπως έκανε και με την Ολλανδική Samhoud, που φέτος διαδέχτηκε την Piscines Ideales στην πρώτη θέση στην Ευρώπη.

Εκδήλωση της Adecco

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα, όσον αφορά στις βέλτιστες πρακτικές αλλά και τα διδάγματα που αποκόμισαν οι σύγχρονες εταιρείες από την παγκόσμια οικονομική ύφεση. Χαιρετισμό απηύθυνε ο Χρήστος Μισαηλίδης, Zone Director Eastern Europe, Adecco Group, ενώ ομιλητές ήταν οι: Ranjit de Sousa, Executive Vice President, Lee Hecht Harrison EMEA, Νίκολα Μουσούρου, Acting MEMA Human Resources Director, Hewlett-Packard, Αντώνιος Βάγιας, Εργατολόγος, Ελευθερία Ταμπάκη, HR Director, MSD (ex Schering Plough) και Σπύρος Τσιλιγιάνννης, Operations Manager, Avon Cosmetics.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε μια ποικιλία από εμπειρίες, γνώσεις και σκέψεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό, απαντώντας σε κρίσιμα σύγχρονα ερωτήματα που απασχολούν τον κλάδο του Ανθρώπινου Δυναμικού και τις ηγεσίες των εταιρειών, όπως:

Πώς μέσα σε αντίξοες συνθήκες διατηρείται κινητοποιημένο το προσωπικό της εταιρείας, επιδεικνύεται κοινωνική υπευθυνότητα και προστατεύεται η εταιρική εικόνα; Πώς η ευελιξία στον τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού μπορεί να θέσει τις εταιρείες σε ετοιμότητα για επιτυχημένη αντιμετώπιση των συνεπειών των οικονομικών διακυμάνσεων; Ποιες τροποποιήσεις έγιναν στο νόμο περί Προσωρινής Απασχόλησης;

«Με μεγάλη ικανοποίηση υποδεχθήκαμε αξιόλογους συνεργάτες μας στην εκδήλωσή μας. Ήταν μια πολύ εποικοδομητική συνάντηση και ευκαιρία για γόνιμο διάλογο με στόχο την καλύτερη αξιοποίηση από τις εταιρείες των υπαρχόντων μέσων και των βέλτιστων μεθόδων για την αντιμετώπιση αστάθμητων παραγόντων της αγοράς», δήλωσε ο Χ. Μισαηλίδης.

Open Day June 2010

Η παρουσίαση θα λάβει χώρα στην Αθήνα στις 16/6 (ώρα 19:00), στο εκπαιδευτικό κέντρο iCon – Δημητρακοπούλου 49Α (στάση μετρό Συγγρού-Φιξ) και στη Θεσσαλονίκη στις 29/6 (ώρα 18:00) στα γραφεία της iCon – Μητροπόλεως 34 (Πλατεία Αριστοτέλους). Για κράτηση θέσεων απευθυνθείτε στα 210-9248534, 2310-264570 και [email protected].

H Randstad Ηellas αναβαθμίζει το πληροφοριακό της σύστημα με το InnovEra ERP της Data Communication

Στόχος της Randstad Hellas ήταν ο επανασχεδιασμός και η αναβάθμιση του εταιρικού πληροφοριακού συστήματος τόσο σε επίπεδο εταιρείας όσο και αναφορών προς τον Όμιλο. Κύρια απαίτηση ήταν η ομαδοποίηση των στοιχείων και η συγκέντρωσή τους σε μία εφαρμογή ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα από όλα τα στελέχη.

Οι οικονομικές αναφορές προς τον Όμιλο έπρεπε να ακολουθούν τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Δ.Λ.Π.) ενώ τα στοιχεία που αφορούν τις αμοιβές προσωπικού έπρεπε να μεταφέρονται αυτόματα από την εφαρμογή μισθοδοσίας Premium HRM της Data Communication που χρησιμοποιεί η εταιρεία. Την κάλυψη των απαιτήσεων της Randstad Hellas υλοποίησε η Data Communication με την εγκατάσταση και παραμετροποίηση του InnovEra ERP, το οποίο έχει δομηθεί πάνω στο Microsoft Dynamics NAV, εφαρμογή με περισσότερες από 60.000 εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο.

H Randstad Hellas πλέον καλύπτει τις εγχώριες ανάγκες καθώς και τις απαιτήσεις του Ομίλου για στατιστικές & οικονομικές αναφορές, χρησιμοποιώντας στοιχεία που είναι συγκεντρωμένα και εύκολα διαχειρίσιμα.

Σεμινάρια από την Attitude the Training & Consulting Company

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τον Γιάννη Σηφάκη. Επίσης, θερμής ανταπόκρισης έτυχε και το καινοτόμο σεμινάριο, «Aim High», που ανήκει στην ίδια κατηγορία. Εισηγήτρια ήταν η Χάτζη Σκευοφύλακα και ο τόπος διεξαγωγής του σεμιναρίου ήταν το Αλατοσπήλαιο – Crystallotherapy, ένα Οικολογικό & Ενεργειακό περιβάλλον στο κέντρο της Αθήνας. Το σεμινάριο αφορά στη διαδικασία της προσωπικής ανάπτυξης ενός ατόμου που θέλει να εναρμονιστεί με τους προσωπικούς του στόχους, έτσι όπως αυτοί ορίζονται μέσα από το προσωπικό πλάνο. Πληροφορίες 210/3607380-1.

Η HR Quest / Alexander Hughes Yποστηρικτής στο 21ο Ελληνικό Συνέδριο Ηγεσίας

«Μικροτάσεις-Μεγαποτελέσματα». Βασικοί ομιλητές του Συνεδρίου ήταν ο Joseph Badaracco (Πρόεδρος του προγράμματος ΜΒΑ του Harvard Business School και ο Mark Penn (CEO, παγκοσμίως, της Burson-Marsteller, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων & της Επικοινωνίας). Το Συνέδριο παρακολούθησαν περισσότερα από 300 ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, επιχειρηματίες και εκπρόσωποι επίσημων φορέων.

Η Our World Group στο New Zealand Training & Development Conference 2010

Η ομιλία καθώς και το pre-conference workshop κάλυψαν το θέμα της αλλαγής και τις προκλήσεις για έναν coach αλλά και το πώς το coaching μπορεί να συμβάλει στο πλαίσιο της νέας πραγματικότητας που αντιμετωπίζουμε.

Mαθήματα Ηγεσίας σε πρωτόγνωρες συνθήκες αγοράς από τον κατακτητή του Everest-Παναγιώτη Κοτρωνάρο

Αιχμηρές και ουσιαστικές οι παρεμβάσεις του πάνελ που συντόνισε ο Τάσος Τέλογλου και απαρτιζόταν από τους : Νίκο Βερνίκο, Ρένο Χαραλαμπίδη, Γιώργο Μηνούδη, Αλέξη Χαρισιάδη και Παναγιώτη Κοτρωνάρο.

Ενδεικτικά, στο πλαίσιο της ημερίδας αναφέρθηκαν τα εξής:
«Ένας Ηγέτης γνωρίζει ότι η αποστολή του ολοκληρώνεται μόνο όταν μια επιτυχημένη ‘’ανάβαση’’ στην κορυφή , συνοδεύεται και από μια ασφαλή κατάβαση -επιστροφή στην βάση».

«Η ομάδα που προορίζεται για μεγάλα επιτεύγματα -την απαρτίζουν εν δυνάμει ηγέτες – αλλά όλοι έχουν εμπιστευθεί αυτόν που τους εμπνέει και τους οδηγεί με συνέπεια και ασφάλεια στον τελικό στόχο».

«Οι Ηγέτες  βλέπουν ευκαιρίες μέσα στην κρίση».

«Ο Ηγέτης έχει δικαίωμα να φοβάται αλλά δεν έχει δικαίωμα να αποτύχει επειδή φοβήθηκε».

«Η τελική κορυφή δεν κατακτιέται αν πρώτα δεν έχουμε κατακτήσει πολλούς ενδιάμεσους στόχους -κορυφές. Έτσι αποκτούμε αυτοπεποίθηση , τεχνικές γνώσεις και συναίσθηση του αθροίσματος των προβλέψιμων και μη, δυσκολιών».

«Όσο πιο αποτελεσματικοί γινόμαστε τόσο αυξάνουμε την ικανότητα μας να αντιμετωπίσουμε τη σύνθετη κρίση που βιώνουμε σήμερα σαν επαγγελματίες και σαν στελέχη».

Ολοκληρώθηκε ο Διαγωνισμός Global Management Challenge 09

Παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες και τον σκληρό ανταγωνισμό από έμπειρους συμμετέχοντες και πεπειραμένα στελέχη επιχειρήσεων που διεκδικούν τη νίκη, η ελληνική ομάδα αναδείχθηκε 5η στον όμιλό της, ενώ νικήτρια κόσμου αναδείχτηκε για φέτος η ομάδα της Ουκρανίας. Η Astra Zeneca – CherryPick αποτελείται από τους Θεόφιλο Κοντοζή, Βασίλη Ράφτη, Μαρία Χρονοπούλου και Μαϊλίντα Σέλα, φοιτητές του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς καθώς και τον Βασίλη Κοντοζή, φοιτητή του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Είχε προηγηθεί ο Τελικός Ελλάδας του 5ου Διαγωνισμού Global Management Challenge στη χώρα μας. Χαρακτηρίσθηκε ως μάχη γιγάντων καθώς οι δύο από τις οχτώ συνολικά ομάδες που διαγωνίστηκαν για τη νίκη είχαν κατακτήσει τον τίτλο σε προηγούμενες χρονιές. Φέτος σημειώθηκε ρεκόρ συμμετοχών με 380 ομάδες φοιτητών και στελεχών επιχειρήσεων από όλα τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας που συμμετείχαν στη διοίκηση της εικονικής τους επιχείρησης στο «διαδραστικό» ψηφιακό επιχειρηματικό διαγωνισμό GMC, που διεξάγεται στο Internet (www.globalmanager.gr).

Εκτός από την αθρόα συμμετοχή φοιτητών και στελεχών αξιοσημείωτη ήταν η συμμετοχή των εταιρειών μεντόρων και αρωγών του Διαγωνισμού.