ΕΡΓΑΝΗ: Θετικό το ισοζύγιο απασχόλησης για τον Ιούλιο

Θετικό εμφανίζεται το ισοζύγιο προσλήψεων – αποχωρήσεων στον ιδιωτικό τομέα για τον Ιούλιο του 2020 με 67.911 θέσεις εργασίας, σύμφωνα με τα στοιχεία του Πληροφοριακού Συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ». Συγκεκριμένα, οι αναγγελίες πρόσληψης ανήλθαν σε 306.808 και οι αποχωρήσεις σε 238.897, εκ των οποίων οι 87.824 προήλθαν από οικειοθελείς αποχωρήσεις και οι 151.073 από καταγγελίες συμβάσεων αορίστου χρόνου ή λήξεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου. Επιπροσθέτως, από τη σύγκριση των στοιχείων με τον Ιούλιο του προηγούμενου έτους προκύπτει αυξημένη επίδοση κατά 82.602 περισσότερες θέσεις εργασίας για τον Ιούλιο 2020 (+67.911 θέσεις) έναντι αρνητικού ισοζυγίου (-14.691 θέσεις) τον Ιούλιο του 2019, αποτελώντας την υψηλότερη καταγεγραμμένη θετική επίδοση ισοζυγίου για τον Ιούλιο από το 2001.

Τέλος, αθροιστικά για την περίοδο Ιανουάριος – Ιούλιος 2020, οι αναγγελίες προσλήψεων ανήλθαν στις 1.157.209 θέσεις εργασίας και οι αποχωρήσεις έφτασαν τις 1.045.904, εκ των οποίων οι 609.438 ήταν αποτέλεσμα καταγγελιών συμβάσεων αορίστου χρόνου ή λήξεων συμβάσεων ορισμένου χρόνου και οι 436.466 οικειοθελείς αποχωρήσεις. Ως εκ τούτου, το ισοζύγιο των ροών μισθωτής απασχόλησης για το πρώτο επτάμηνο του έτους 2020 είναι θετικό και διαμορφώνεται στις 111.305 νέες θέσεις εργασίας.

Amazon: Νέες θέσεις εργασίας στη M. Βρετανία και στις ΗΠΑ

Η Amazon αναμένεται να δημιουργήσει 7.000 νέες θέσεις εργασίας στη Μεγάλη Βρετανία μέσα στη χρονιά, ανεβάζοντας σε 40.000 το συνολικό αριθμό των εργαζομένων στη χώρα, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού έδωσε περαιτέρω ώθηση στο διαδικτυακό εμπόριο. Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει πως 3.000 θέσεις εργασίας με συμβόλαιο αόριστου χρόνου έχουν ήδη δημιουργηθεί φέτος στα κέντρα διαλογής και παράδοσης στη Βρετανία και 7.000 θα ακολουθήσουν ως το τέλος του έτους, με επιπλέον 20.000 προσλήψεις εποχικού προσωπικού να είναι προγραμματισμένες για την περίοδο των Χριστουγέννων, ενώ, παράλληλα, ετοιμάζεται να προσθέσει 3.500 εταιρικές θέσεις εργασίας σε κόμβους στη Νέα Υόρκη, στο Φοίνιξ, στο Σαν Ντιέγκο, στο Ντένβερ, στο Ντιτρόιτ και στο Ντάλας.

ReGeneration: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τον 11ο κύκλο του

Τον 11ο κύκλο του ξεκίνησε την Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου το ReGeneration, το μεγαλύτερο και πιο πολυσυμμετοχικό πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης και εκπαίδευσης στην Ελλάδα, που είναι προσβάσιμο σε άτομα με ή χωρίς αναπηρία, με τους ενδιαφερόμενους να συμμετέχουν σε ένα «ταξίδι» εκπαίδευσης και εμπειριών που ανοίγει τους ορίζοντες για την αγορά εργασίας.

Συγκεκριμένα, όπως και στον προηγούμενο κύκλο του, το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξολοκλήρου διαδικτυακά, πάντα με γνώμονα την προστασία και την ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων και των συνεργατών, ενώ με σύμμαχο την τεχνολογία, το ReGeneration έχει ήδη προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα που έφερε η πανδημία και θα ολοκληρώσει όλα τα στάδια του 11ου κύκλου του προγράμματος ψηφιακά. Σημειώνεται ότι οι ηλεκτρονικές αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, στις 14:00.

Βιανέξ και όμιλος DPG: Δωρεάν τεστ Covid-19 για τους εργαζομένους τους

Σε μια νέα ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προχώρησαν η εταιρεία Βιανέξ και ο όμιλος DPG, στο πλαίσιο της υγιεινής και της ασφάλειας των εργαζομένων των εταιρειών, με την προσφορά της δωρεάν διεξαγωγής διαγνωστικού ελέγχου για τον Covid-19 σε όλους όσοι επιστρέφουν στα γραφεία μετά την καλοκαιρινή τους άδεια. Ειδικότερα, με γνώμονα την ασφάλεια των περίπου 1.500 εργαζομένων τους, οι εταιρείες προχώρησαν σε συνεργασία με εξειδικευμένο διαγνωστικό φορέα για τη δημιουργία ειδικών προσωρινών δομών έξω από τα γραφεία τους, όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να προσέρχονται, χωρίς επιπρόσθετο συνωστισμό, πριν εισέλθουν στα γραφεία τους για τη σχετική εξέταση.

Σημειώνεται ότι από την πρώτη μέρα της πανδημίας, τόσο η Βιανέξ, όσο και ο όμιλος DPG, ευθυγραμμίστηκαν με όλα τα πρωτόκολλα υγιεινής και τα μέτρα που τέθηκαν από την Πολιτεία για την προστασία των ανθρώπων τους, ενώ, παράλληλα, και για τις δύο εταιρείες, τηρείται μια σειρά από επιπλέον μέτρα και διαδικασίες, που περιλαμβάνουν τη διανομή αναλώσιμων υγειονομικών υλικών, όπως απολυμαντικά και ειδικές μάσκες και γάντια για τους εργαζομένους, αλλά και τακτές απολυμάνσεις στα κτίρια των εταιρειών.

Aldemar Resorts: Παρουσίασε την έκθεση ΕΚΕ του 2019

Την Έκθεση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του 2019 δημοσίευσε ο Όμιλος Aldemar Resorts, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της δραστηριότητάς του σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Ειδικότερα, η έκθεση καταρτίστηκε σύμφωνα με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, η συμμόρφωση με τους οποίους πιστοποιεί τη δέσμευση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής με άξονα τις οικονομικές, τις κοινωνικές και τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του Ομίλου, καθώς και την ενεργή συμβολή του στο παγκόσμιο όραμα και στην προσπάθεια αλλαγής του πλανήτη. Σημειώνεται ότι από το 1997 ο Όμιλος εφαρμόζει το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «CARE», με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού και τον συντονισμό δράσεων.

KnowCrunch: έναρξη νέου κύκλου για το Professional Diploma in Digital & Social Media

Για 6η συνεχή χρονιά πραγματοποιεί το επαγγελματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Professional Diploma in Digital & Social Media, διάρκειας 136 ωρών, η KnowCrunch, ξεκινώντας κανονικά σε τάξεις στις 16 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα και στις 21 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, με εισηγητές έμπειρους επαγγελματίες της αγοράς, σε συνεργασία με το Deree –The American College of Greece.

Ειδικότερα, όλοι οι φοιτητές του εν λόγω προγράμματος έχουν πρόσβαση στην ύλη και στα bonus files του course, πρόσβαση σε Facebook Group όπου οι instructors λύνουν απορίες, τη δυνατότητα επίσκεψης κάποιων εκ των επόμενων in-class courses για επανάληψη μέσα στην τάξη, αλλά και δωρεάν 4 μήνες στο αυτόνομο video-on-demand E-learning Masterclass Digital & Social Media Marketing 110 ωρών, ενώ, σε ενδεχόμενο lockdown, η εκπαίδευση μεταφέρεται και συνεχίζεται μέσω live webinar, τις ίδιες προγραμματισμένες ώρες και μέρες. Επισημαίνεται, τέλος, ότι το πρόγραμμα ανανεώνεται συνεχώς και έχει, πλέον, νέο structure και ύλη, με ενότητες όπως The Digital Marketing Mindset, The Website Landing Pages, The Google Analytics, The Digital Marketing Legal Issues, The Content Production, The E-mail & Mobile Marketing, The Influencer Marketing και The Digital Reputation and Public Relations.

L’Oréal: Δεύτερο πρόγραμμα διάθεσης μετοχών στους εργαζόμενούς της

Την έναρξη του δεύτερου Προγράμματος Διάθεσης Μετοχών στους εργαζομένους της ανακοίνωσε η L’Oréal, το οποίο θα υλοποιηθεί σε 57 χώρες, μεταξύ των οποίων είναι και η χώρα μας, παρέχοντας τη δυνατότητα στους εργαζομένους, στη Γαλλία αλλά και διεθνώς, να συνδεθούν ακόμη περισσότερο με την ανάπτυξη του ομίλου.

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα περιορίζεται σε 500.000 μετοχές, συμπεριλαμβανομένης της συνεισφοράς των εργοδοτών, με την περίοδο των εγγραφών να διαρκεί από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου 2020 και τον διακανονισμό (πληρωμή – παράδοση) να έχει προγραμματιστεί για τις 3 Νοεμβρίου 2020.

KPMG: Ανθρώπινο δυναμικό και εταιρική ευθύνη στην κορυφή των ανησυχιών των CEOs

Σύμφωνα με την έρευνα 2020 CEO Outlook της KPMG, ως αποτέλεσμα της πανδημίας, η ατζέντα των ηγετών έχει μεταβληθεί δραστικά από την αρχή της χρονιάς, καθώς προϋπάρχουσες τάσεις, όπως οι παράγοντες ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση), η ευέλικτη εργασία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχουν επιταχυνθεί. Αναλυτικότερα, το 32% των CEOs εκφράζει μικρότερη βεβαιότητα τώρα από ότι στην αρχή του χρόνου για την παγκόσμια οικονομία, ενώ είναι περισσότερο αισιόδοξοι για τις προοπτικές ανάπτυξης των δικών τους χωρών (45% βεβαιότητα), ενώ από την αρχή της πανδημίας, το ταλαντούχο δυναμικό κατονομάζεται πλέον ως η πιο σημαντική πρόκληση για τις επιχειρήσεις τους, πάνω από την εφοδιαστική αλυσίδα και τον περιβαλλοντικό κίνδυνο.

Επιπλέον, το 63% αναφέρει ότι τροποποίησε τις απολαβές του, το 80% είδε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών του να επιταχύνεται και το 67% είναι πιθανό να επενδύσει περισσότερα κεφάλαια στην τεχνολογία από ότι στους ανθρώπους, ενώ το 76% συμφωνεί πως, ως επικεφαλής, είναι προσωπικά υπεύθυνο για την αλλαγή σε κοινωνικά ζητήματα. Επίσης, το 79% των CEOS δήλωσε ότι χρειάστηκε να επανεξετάσει το σκοπό της επιχείρησής του και ότι αισθάνεται μεγαλύτερη συναισθηματική σύνδεση με τον σκοπό της επιχείρησής του από την έναρξη της κρίσης. Τέλος, το 63% των επικεφαλής έχει στρέψει την προσοχή του προς την κοινωνική διάσταση των ESG, με το 65% να αναγνωρίζει ότι η διαχείριση του κινδύνου της κλιματικής αλλαγής θα αποτελέσει βασικό παράγοντα της επιτυχίας του.

ΙΑΣΩ: Νέος HR Director ο Γεώργιος Κατωπόδης

Τη θέση του HR Director του Ομίλου ΙΑΣΩ αναλαμβάνει ο Γεώργιος Κατωπόδης, διαδεχόμενος τη Νότα Μπακαράκη, η οποία συνεχίζει από θέση ευθύνης. Σημειώνεται ότι ο Γ. Κατωπόδης είναι πτυχιούχος Δημόσιας Διοίκησης από το Πάντειο Πανεπιστήμιο και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Middlesex University Business School του Λονδίνου, ενώ διατέλεσε Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού στην ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ και από το 2018 έως σήμερα κατείχε τη θέση του Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου ΟPTIMA.

Πρόκληση ο ψηφιακός μετασχηματισμός για το 50% των επιχειρήσεων

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης Fujitsu Image Scanner Organizational Intelligence Survey 2020 της PFU (EMEA) Limited, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί πρόκληση για το 50% των οργανισμών και των επιχειρήσεων στην Ευρώπη, με το 61% να θεωρεί άπιαστο όνειρο το paperless office και το 56% να αποθηκεύει τα έγγραφά του και σε γραπτή και σε ψηφιακή μορφή.

Επιπλέον, για το 51% των συμμετεχόντων ο στόχος είναι να επιταχύνει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων ή να παραμείνει ανταγωνιστικό και για το 44% η βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού, ενώ πολλοί αντιμετωπίζουν εσωτερικά και εξωτερικά εμπόδια όπως κινδύνους ασφαλείας (34%) και συμμόρφωση με τους κανονισμούς (24%).