Η διαχείριση των κινδύνων υγείας των στελεχών επιχειρήσεων

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι το εργασιακό στρες και η γυναίκα, το ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον για υψηλή απόδοση, η διατροφή και υγεία των εργαζομένων, η αντιμετώπιση του άγχους, της ψυχολογικής πίεσης και της εργασιακής ανασφάλειας και παθολογικά προβλήματα υγείας. Εισηγητές θα είναι καθηγητές ιατρικής του ΑΠΘ, ειδικοί ιατροί, άλλοι επιστήμονες του χώρου της υγείας και διδάσκοντες στα προγράμματα του NOTTINGHAM TRENT UNIVERSITY στο ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM.

Η ημερίδα διοργανώνεται με την επιστημονική υποστήριξη του κρατικού βρετανικού πανεπιστημίου NOTTINGHAM TRENT στο συνεδριακό κέντρο Θεσσαλονίκης του ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ATHENS GSM στις 22 Μαρτίου και ώρα 17.30. Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας των δύο φορέων συνδιοργάνωσης, η συμμετοχή των επιχειρηματιών, στελεχών επιχειρήσεων και άλλων ενδιαφερομένων δεν θα έχει κόστος.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με την Νατάσα Παρταλιού στο 2310-227119 ή στο email [email protected].

What’s next for HR?

Το HR Forum 2010 θα τιμήσουν με την παρουσία τους διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι κύριοι ομιλητές του συνεδρίου είναι οι εξής:
η Sylvia DeVoge, General Manager EMEA, Strategic Clients, Hay Group, η οποία θα μιλήσει με θέμα: Νew Economies, New Challienges: Τhe HR Turnaround, ο Michael Lazan, Managing Director στο Arbinger Institute, ο οποίος θα μιλήσει με θέμα: Leadership and Self Deception και ο Dr. Kent Keith, CEO του Greenleaf Center ο οποίος θα μιλήσει με θέμα: The Meaningful Lives of Servant – Leaders. Πληροφορίες: τηλ. 2106824092, www.gpma.gr.

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση από την SQlearn

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα πρόγραμμα την επιστημονική ευθύνη του οποίου έχει το διδακτικό προσωπικό του ΕΑΠ (www.eap.gr) και απευθύνεται σε πτυχιούχους ΑΕΙ, ΤΕΙ ή/και στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδίκευση σε θέματα που άπτονται τις διοίκησης επιχειρήσεων αναφορικά με τους κύριους άξονες δραστηριότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων και των ΜΜΕ ειδικότερα.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Δ-ΜΜΕ είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει τόσο θεωρητικές όσο και εφαρμοσμένες γνώσεις, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχεδόν άμεσα στο χώρο εργασίας, να καλλιεργηθεί η αναλυτική και κριτική σκέψη, η συνθετική ικανότητα και να αναπτυχθούν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων μέσα από ατομικές και συνεργατικές δράσεις.

Χωρίζεται σε 2 κύκλους, Παραγωγή/Logistics και Μarketing/Πωλήσεις ενώ ο κάθε κύκλος έχει διάρκεια διδασκαλίας 72 ώρες. Με τη λήξη του προγράμματος χορηγείται Βεβαίωση παρακολούθησης. Σχετική αίτηση για την παρακολούθηση του σεμιναρίου μπορεί να σταλεί έως 19/3/2010. Για περισσότερες πληροφορίες : eap.sqlearn.gr.

Απολύσεις στο ABC News

Οι εργαζόμενοι στην ABC δήλωσαν ότι οι περικοπές αναμένεται να επηρεάσουν 300 με 400 άτομα, δηλαδή περίπου το 25% του εργατικού δυναμικού του τμήματος ειδήσεων της εταιρείας. Οι περικοπές στο ABC, μία επιχειρηματική μονάδα της Walt Disney Company, είναι από τις ταχύτερες που έγιναν ποτέ σε τμήμα ειδήσεων του δικτύου, που απασχολεί σήμερα περίπου 1.500 άτομα.

Σε υπόμνημα προς τα μέλη του προσωπικού, ο πρόεδρος του ABC News David Westin ονόμασε τις περικοπές «θεμελιώδη μεταμόρφωση» για το τμήμα που θα οδηγήσει σε μία πιο λιτή, μικρότερη οργάνωση: «ήρθε η ώρα να ξανασκεφτούμε πώς θα κάνουμε αυτό που κάνουμε», ανέφερε ενώ σε συνέντευξή του δήλωσε ότι οι περικοπές είναι μία προσπάθεια για να ξεπεράσουμε τις οικονομικές πιέσεις συρρίκνωσης της επιχείρησης.

Workshop «Personal Effectiveness»

Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μέρος του συστήματος Discovery της Insights και περιλαμβάνει την Προσωπική Έκθεση Discovery, που οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατά τη διάρκειά του. Στόχος του Workshop είναι η αυτογνωσία και η γνώση των άλλων ως βάση για την προσωπική ανάπτυξη, με στόχο καλύτερη επικοινωνία, διαπροσωπικές σχέσεις και ομαδική εργασία στο χώρο της δουλειάς και όχι μόνο. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί από δύο πιστοποιημένους εισηγητές της Ιnsights στην ελληνική γλώσσα. Περισσότερες πληροφορίες: τηλ. 210 2925100, 210 2925139, email [email protected].

Υποτροφίες PwC για μεταπτυχιακά

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Α.Ε.Ι. και Πολυτεχνείων – για μεταπτυχιακά πλήρους φοίτησης και σε στελέχη επιχειρήσεων-για μεταπτυχιακά μερικούς φοίτησης. Οι υποτροφίες (ύψους 2.000-4.000 ευρώ η κάθε μία) προσφέρονται για μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό σε χρηματοοικονομικά, διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, τραπεζικά, internal audit, risk regulation, IT systems & security, Information Systems, Total Quality Management & Systems, MBA, ναυτιλιακά και περιβαλλοντικές επιστήμες. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.pwc.gr.

Στο 9,9% η ανεργία τον Ιανουάριο στην Ευρωζώνη

Σύμφωνα με την Eurostat, 15,68 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν άνεργοι στην Ευρωζώνη τον Ιανουάριο του 2010, 38.000 περισσότεροι από τον Δεκέμβριο και 2,2 εκατ. περισσότεροι σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2009. Το μικρότερο ποσοστό ανεργίας σημειώνεται στην Ολλανδία με 4,25% και στην Αυστρία με 5,3% ενώ αντίθετα το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας έχει η Λετονία με 22,9% και η Ισπανία με 18,8%.

Σε ετήσια βάση η ανεργία έχει αυξηθεί σε όλα τα κράτη μέλη, λιγότερο από όλα στη Γερμανία (από 7,2% σε 7,5%) και περισσότερο από όλα στην Εσθονία όπου έχει υπερδιπλασιαστεί (15,5% από 7,6%).  Επίσης, η ανεργία στα δύο φύλα έχει πλέον σχεδόν εξισωθεί καθώς μεταξύ Ιανουαρίου 2009 και Ιανουαρίου του 2010, η ανεργία των ανδρών έφτασε στο 9,9% από το 8,2% και των γυναικών αυξήθηκε από το 9% στο 10%.  Σημειώνεται ότι τον Ιανουάριο, η ανεργία στις ΗΠΑ ήταν 9,7% και τον Δεκέμβριο στην Ιαπωνία 5,1%.

Πηγή: enet.gr

Μετακόμισε η STIRIXIS

Η εταιρεία επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητές της στο χώρο του consulting. Με βάση την πρωτοποριακή φιλοσοφία των Ανθρώπινων Συστημάτων, η STIRIXIS χτίζει σχέσεις με όλα τα μέρη του συστήματος των πελατών της και προσφέρει εργαλεία που μετατρέπουν την βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη σε μακροπρόθεσμη επιτυχία και βιωσιμότητα. Όλα τα στοιχεία της εταιρείας όπως τηλέφωνα, fax, e-mails, φορολογικά στοιχεία κ.λπ. παραμένουν ίδια.

Κοπή πίτας για την Ergonomia

Στην ομιλία του αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα του 2009 (κύκλο εργασιών και υπογραφή νέων συμβάσεων) για τα οποία εξήρε την προσπάθεια όλων. Για το 2010, χρονιά ίσως πιο δύσκολη από την προηγούμενη από κάθε άποψη, ζήτησε να συνεχίσουν όλοι με την ίδια διάθεση, όρεξη, ομαδικό πνεύμα και δέσμευση για να διατηρηθεί η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας και να επιτευχθούν οι αυξημένοι ετήσιοι ποσοτικοί και ποιοτικοί στόχοι.

Σημείωσε επίσης, την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της Ergonomia, σε αντίθεση με τις ισχύουσες συνθήκες, καθώς και την υλοποίηση εντός του 2010 του σημαντικού επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας με σκοπό, αφενός τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και αφετέρου την καλύτερη υποστήριξη και σύσφιξη των σχέσεων με τους συνεργάτες Τεχνικούς Ασφαλείας, Ιατρούς Εργασίας, Ψυχολόγους και Συμβούλους. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κέντρο Malvazia.

Ερευνητική Συνεργασία του Κέντρου Επιχειρηματικότητας του ALBA με το STARTUPDAY

Το STARTUPDAY, αποτελεί την πρώτη παρόμοια προσέγγιση στην ελληνική αγορά, ενώ αντίστοιχες δραστηριότητες στο εξωτερικό έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον του ακαδημαϊκού χώρου.

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η πρώτη του εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν 7 επενδυτές – ενεργοί επιχειρηματίες και 14 start-ups για τα 9 εκ. των οποίων οι επενδυτές δεσμεύτηκαν πως θα προχωρήσουν μαζί τους σε συζητήσεις για να ολοκληρωθούν οι επενδύσεις.

Το AHEAD που δραστηριοποιείται έντονα στην ακαδημαϊκή έρευνα με αντικείμενο την επιχειρηματικότητα, προχώρησε σε αυτήν τη συνεργασία με σκοπό να διερευνήσει τη σχέση επενδυτή (business angel) και επιχειρηματία και να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με τη δημιουργία μιας εποικοδομητικής μεταξύ τους σχέσης. Η έρευνα θα διεξαχθεί από την ερευνητική ομάδα του AHEAD, υπό την επίβλεψη της Δρ. Σάρας Δρακοπούλου-Dodd, Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Επιχειρηματικότητας και Διευθύντριας του AHEAD.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Γιώργο Μπατσάκη στο τηλέφωνο 210 8964531 (εσωτ. 320) και στο email [email protected]