Δράση ευαισθητοποίησης από τη Merck

Το σύνολο του προγράμματος ήταν μία πρωτοβουλία του τμήματος Ογκολογίας, με κύριους άξονες τη δράση και την ενημέρωση. Μεμονωμένα οι εργαζόμενοι της Merck επιδόθηκαν σε υπαίθριες δραστηριότητες όλο τον μήνα Μάρτιο, κοινοποιώντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες με το hashtag #nomcrc (Non-Official MERCK Cycling and Running Club). Την Τρίτη 26 Μαρτίου, όλοι οι εργαζόμενοι της Merck με σύνθημα «Ας σηκωθούμε όλοι από τον καναπέ!», έλαβαν μέρος για 3η συνεχή χρονιά στο #MERCKathlon, την αθλητική δραστηριότητα–θεσμό της εταιρείας αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο παχέος εντέρου που πραγματοποιήθηκε στην Πάρνηθα, στα πρώην Βασιλικά Ανάκτορα Τατοϊου.

Τα χιλιόμετρα που διένυσαν οι εργαζόμενοι της εταιρείας συνολικά στο #MERCKathlon μετατράπηκαν στο ποσό των 1.500 ευρώ και θα προσφερθούν στο πρόγραμμα υποστήριξης ογκολογικών ασθενών «Μαζί και στο Σπίτι». Το πρόγραμμα υλοποιείται από τον Σύλλογο Κ.Ε.Φ.Ι. Αθηνών (Σύλλογος Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών Αθηνών) με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των «Η προσέλκυση των ογκολογικών ασθενών με την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των ιδίων και των οικογενειών τους.

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος «κύκλος» συναντήσεων του YDC Lunch Circle

Υπό την αιγίδα του CEO Clubs Greece, τα μέλη του νεοϊδρυθέντος YDC απολαμβάνουν μία σειρά παροχών που απαντούν άμεσα στις ανάγκες και στις επαγγελματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα Ανώτερα Διευθυντικά Στελέχη κορυφαίων εταιρειών σήμερα. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία ο πρώτος «Κύκλος» συναντήσεων του YDC (YDC Lunch Circle) με θέμα «Boost your corporate reputation through executive branding».

Ο Δημήτρης Μιχόπουλος, Founding Partner του YDC και Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick, ανέλυσε την ανάγκη και τους τρόπους διαρκούς ανάπτυξης του leadership brand προς όφελος των διευθυντικών στελεχών και των οργανισμών τους. Ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν η παρουσία, η συμπεριφορά, οι συνήθειες και οι αντιδράσεις των στελεχών σε καθημερινές προκλήσεις στη δημιουργία του προσωπικού τους brand και κυρίως στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας τους.

Άλλωστε σε κάθε περίπτωση, το executive branding, η ανάπτυξη προσωπικής ηγετικής ταυτότητας και η εταιρική φήμη συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους. «Απαιτείται συγκεκριμένο πλάνο δράσεων σε επίπεδο brand leadership ανωτάτων στελεχών για να ενισχυθεί η εταιρική φήμη», τόνισε ο ομιλητής, επισημαίνοντας στο τέλος της παρουσίασής του: «Το leadership branding είναι ουσιαστικά το… τι λένε οι άλλοι για σένα, όταν εσύ δεν είσαι παρών».

Έλενα Παπαδοπούλου, Όμιλος ΟΤΕ: «Οφείλουμε να προσαρμοστούμε σε ένα μοντέλο που βασίζεται στην εξειδίκευση παρά στην ανέλιξη στη διοικητική ιεραρχία»

Η επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου ΟΤΕ ανέφερε ότι στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, αλλάζει και ο ρόλος που καλούνται να διαδραματίσουν τα στελέχη: «Ο ρόλος των στελεχών αλλάζει. Καλούνται να διοικήσουν ευέλικτες ομάδες, και να κάνουν empower τους ανθρώπους τους. Μιλάμε για transformational leadership, μιας ηγεσίας που διαμορφώνει τις αλλαγές και μετατρέπει πιθανές απειλές σε αξία για την επιχείρηση».

Σε ό,τι αφορά στην επιλογή προσωπικού στον Όμιλο ΟΤΕ, τόνισε ότι δίνεται ιδιαίτερη βάση στη στάση ζωής που έχει ένας υποψήφιος που προορίζεται για θέση ευθύνης. Όπως χαρακτηριστικά είπε η ίδια: «Αναζητούμε στελέχη που, πέρα από την εξειδίκευση, έχουν και την κατάλληλη νοοτροπία. Προτιμάμε στελέχη που εκτός από τη γνώση και το ταλέντο έχουν μια εσωτερική κινητήρια δύναμη που τους δίνει την ώθηση να κατακτήσουν τον κόσμο».

Αναφερόμενη στις νέες τάσεις που θα επικρατήσουν στον τρόπο επιλογής και εξέλιξης προσωπικού στις επιχειρήσεις, η Ε. Παπαδοπούλου έδωσε ως παράδειγμα το μοντέλο λειτουργίας του Ομίλου ΟΤΕ. «Στον Όμιλο ΟΤΕ δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εξέλιξη των στελεχών μας. Πρόσφατα εισάγαμε το διττό μονοπάτι καριέρας, δίνοντας στους εργαζόμενούς μας τη δυνατότητα να εξελιχθούν είτε στο μονοπάτι της εξειδίκευσης, είτε σε εκείνο της διοίκησης. Στη νέα σύγχρονη εργασιακή πραγματικότητα οφείλουμε όλοι να προσαρμοστούμε σε ένα μοντέλο που βασίζεται όλο και περισσότερο στην εξειδίκευση παρά στην ανέλιξη στη διοικητική ιεραρχία».

H BAT φέρνει το Global Graduate Programme στην Ελλάδα

Το νέο πρόγραμμα φιλοδοξεί να δώσει τη δυνατότητα υψηλού επιπέδου κατάρτισης σε αποφοίτους που θα επιλεγούν, δημιουργώντας νέα στελέχη για τον Όμιλο. Το πρόγραμμα, για το οποίο οι αιτήσεις ξεκινούν άμεσα απευθύνεται σε νέους, ταλαντούχους υποψηφίους, που έχουν μέχρι σήμερα περιορισμένη εργασιακή εμπειρία, αλλά διαθέτουν υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις, ηγετικές ικανότητες, ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, ενδιαφέρον για διεθνή καριέρα και άριστη γνώση Αγγλικών, με στόχο να ενταχθούν σε ένα διεθνές πρόγραμμα ανάπτυξης μελλοντικών στελεχών.

Όσοι επιλεγούν θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν, από την πρώτη μέρα, πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία, σε διάφορες θέσεις και τμήματα διεθνώς, μέσα από ένα πρόγραμμα διάρκειας 12 μηνών που στην ολοκλήρωσή του, ανάλογα με την αξιολόγηση, οδηγεί σε θέσεις εργασίας στην εταιρεία. Εκτός από την εργασιακή εμπειρία, το πρόγραμμα προσφέρει συνεχή υποστήριξη και coaching από έμπειρα στελέχη της British American Tobacco και εκπαίδευση στην διεθνή Ακαδημία της British American Tobacco. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στο 2018, το 21% των εργαζομένων έχει πάρει προαγωγή μέσα και από τις δυνατότητες που δημιουργήθηκαν με την άφιξη των προϊόντων Επόμενης Γενιάς του Ομίλου στην Ελλάδα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Αναδείχθηκαν οι 25 εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα για το 2019

Στην έρευνα Best Workplaces 2019, η οποία διεξήχθη για 17η συνεχή χρονιά στη χώρα μας με την ακαδημαϊκή υποστήριξη του ALBA Graduate Business School, The American College of Greece, διακρίνονται 25 επιχειρήσεις, οι οποίες χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες ανάλογα με τον αριθμό των εργαζομένων τους:

• 10 «μεγάλες» επιχειρήσεις που απασχολούν πάνω από 251 εργαζόμενους,

• 10 «μεσαίες» επιχειρήσεις που απασχολούν από 50 έως 250 εργαζόμενους,

• 5 «μικρές» επιχειρήσεις που απασχολούν από 20 έως 49 εργαζόμενους

Οι εταιρείες που διακρίνονται για το 2019 είναι οι εξής:

Best Workplaces 2019
Κατηγορία
πάνω από 251 εργαζόμενοι
Κατηγορία
50-250 εργαζόμενοι
Κατηγορία
20-49 εργαζόμενοι
1 DHL Express (Ελλάς) 1 British American Tobacco Hellas 1 S.C. Johnson Hellas
2 Epsilon Net 2 AbbVie Φαρμακευτική 2 Sleed
3 Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. 3 Workable 3 Convert Group
4 Πλαίσιο Computers 4 Bausch Health 4 Bizerba
5 FrieslandCampina Hellas 5 Beiersdorf Hellas 5 Amuse concept events
6 Victus Networks 6 Rokas Renewables    
7 Accenture 7 Μέλισσα Κίκιζας ABEE Τροφίμων    
8 Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε. 8 Performance Technologies    
9 Όμιλος ΟΠΑΠ 9 Genesis Pharma    
10 Groupama Ασφαλιστική 10 Hellas Direct    

Η αξιολόγηση των εταιρειών ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2019. Συνολικά, δήλωσαν συμμετοχή 53 εταιρείες από διάφορους κλάδους της αγοράς, οι οποίες απασχολούν περισσότερους από 23.500 εργαζόμενους. Από τις συμμετέχουσες εταιρείες, οι 25 είναι αμιγώς Ελληνικές και οι 28 πολυεθνικές. Η βράβευση των εταιρειών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα για το 2019 θα πραγματοποιηθεί τον Μάϊο, κατά τη διάρκεια επίσημου εορταστικού δείπνου.